Sopulit lähtee kirkkovaltuustosta samalla kertaa

Monttu auki

Suurin osa on päättänyt erota, sen kummemmin perustelematta kirkkovaltuustosta puheenjohtajansa johdolla. Tässä nyt olisi pitänyt olla sen verta ryhtiä jatkaa ja ottaa vastuuta tulevaisuuden tärkeistä päätöksistä vanhoilla päättäjillä, sanotaanhan että sopu sijaa antaa. Mistä tällainen rintamakarkuruus. Pelottaako olla tekemässä päätöksiä, kun valitaan ihan uusia jäseniä kirkkovaltuustoon. Olisi pitänyt osalla jo olla aikaisemmin ryhtiä jättää kirkkovaltuusto, nyt sitten lähdetään oikein pois isolla porukalla. Onko puheenjohtajalla ollut liian paljon ns. vaikutusvaltaa, eikä sitten enää katsota itsellä olevan edellytyksiä jatkaa kirkkovaltuustossa, kysympä vaan?

1

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eteenpäin

      Minun mielestäni oli äärimmäisen suuri virhe aikoinaan, kun Anssi Joutsenlahti lähti seurakunnasta. Nyt sitten Anssin ei ole löytynyt ketään pysyvää veturia. Tosin täällä keskustelupalstalla haukkumalla ei tilanteeseen varmaankaan tule korjausta.

      Surkeaa, kun seurakunta on kaukana jäsenistään; ja vielä kauemmaksi ajautuu, kuten aloittajankin kommentista havaitaan. Mitä se on, kun ensimmäisenä aletaan kalvamaan. Miksi ylläoleva kirjoittaja ei itse ole ryhtynyt puuhamieheksi näissä tärkeissä tehtävissä ja ota vastuuta hoitaakseen asioita. Sehän se olisi miehen työ. Nykyään niin harvoin löytyy sellaisia vastuunsa kantavia henkilöitä kuten Anssi on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe