Detur huijaa ihmisiä

törkeää käytöstä

Olin varaamassa äkkilähtöä turkkiin deturilta, kun pääsin maksu vaiheeseen maksaminen epäonnistui. Ajattelin että koikeilen toisen kerran, maksaminen epäonnistui taas, mutta huomasin että molemmilta kerroilta rahat olivat kuitenkin lähteneet tililtä, mitään sähköpostia ei ollut tullut deturilta että olisin varannu matkan. Soitin pankkiin ja he sanoivat että peruttavat maksut. Viikkoa myöhemmin minulle selvisi että minulla oli matka turkkiin mutta ei lentolippua eikä mitään ilmoitusta. Pankki ei pystynyt peruttamaan maksua koska maksu oli jo deturilla.nyt Detur ei suostu maksamaan toista matkaa takasin. Olisin kyllä matkalle lähtenyt jos matkalipun olisin saanut! Koitin selvittää asiaa ja kysyin asiakaspalvelusta mihin he ovat matkaliput lähettäneet niin asiakaspalvelijan vastaus oli JOHONKIN! Palvelia sanoi että laita viesti niitten reklamaatio postiin, kysyin että kauvankohan siinä kestäänkun asia käsitellään niin hän vastasi VARMAAN KAUVAN! TÖRKEÄÄ PALVELUA! Kuluttaja asiamies neuvoi ottamaan yhteyttä sähköpostilla koska puhelimen kautta asia ei onnistu. Joudun soittamaan deturin asiakaspalveluun ja kysymää että mihin laitan viestin koska nettisivuilla ei ole selkeään osoitetta siihenkään. Detur vie vain asikkaiden rahat.

4

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeää käytöstä

Korjaus: Detur ei suostu maksamaan kumpaakaan matkaa takaisin!

• näi mie

Varmin tapa estää vastaavan tapahtuminen, (ihmettelen miten mahdollista) on maksaa credit puolella (visa tms luottokortti) rahat ei lähde tililtä matkan toteutumatta. Lisäksi varausvaiheessa tallentaa koneelle tai tulostaa tapahtuma - vähemmän "käsin puhuttavaa"

• hölmööö

Olisikohan tapahtuneessa asiakkaassakin jotain vikaa ? Onko vähääkään itse toiminut väärin / jopa tyhmästi ? = Tuskin aivan kokonaan Deturin "vika" - pitäähän heidän ennen rahojen palauttamista selvittää asiaa - miten moinen on voinut käydä

• asentajanannnnn

minä olen ostanut monta thaimaan lentoa.siis vain lentoa.aina käteisellä.saan kupongin ja kuitin samantien.ikinään ei ole tarvinnut kysellä perään.erehtymiseen ei tarvita kuin ihminen.täydelliseen sotkuun tietokone!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1622
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      878
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      842
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      822
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      773
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      749
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      715
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      700
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      680
    Aihe