Olin varaamassa äkkilähtöä turkkiin deturilta, kun pääsin maksu vaiheeseen maksaminen epäonnistui. Ajattelin että koikeilen toisen kerran, maksaminen epäonnistui taas, mutta huomasin että molemmilta kerroilta rahat olivat kuitenkin lähteneet tililtä, mitään sähköpostia ei ollut tullut deturilta että olisin varannu matkan. Soitin pankkiin ja he sanoivat että peruttavat maksut. Viikkoa myöhemmin minulle selvisi että minulla oli matka turkkiin mutta ei lentolippua eikä mitään ilmoitusta. Pankki ei pystynyt peruttamaan maksua koska maksu oli jo deturilla.nyt Detur ei suostu maksamaan toista matkaa takasin. Olisin kyllä matkalle lähtenyt jos matkalipun olisin saanut! Koitin selvittää asiaa ja kysyin asiakaspalvelusta mihin he ovat matkaliput lähettäneet niin asiakaspalvelijan vastaus oli JOHONKIN! Palvelia sanoi että laita viesti niitten reklamaatio postiin, kysyin että kauvankohan siinä kestäänkun asia käsitellään niin hän vastasi VARMAAN KAUVAN! TÖRKEÄÄ PALVELUA! Kuluttaja asiamies neuvoi ottamaan yhteyttä sähköpostilla koska puhelimen kautta asia ei onnistu. Joudun soittamaan deturin asiakaspalveluun ja kysymää että mihin laitan viestin koska nettisivuilla ei ole selkeään osoitetta siihenkään. Detur vie vain asikkaiden rahat.
Detur huijaa ihmisiä
4
847
Vastaukset
- törkeää käytöstä
Korjaus: Detur ei suostu maksamaan kumpaakaan matkaa takaisin!
- näi mie
Varmin tapa estää vastaavan tapahtuminen, (ihmettelen miten mahdollista) on maksaa credit puolella (visa tms luottokortti) rahat ei lähde tililtä matkan toteutumatta. Lisäksi varausvaiheessa tallentaa koneelle tai tulostaa tapahtuma - vähemmän "käsin puhuttavaa"
- hölmööö
Olisikohan tapahtuneessa asiakkaassakin jotain vikaa ? Onko vähääkään itse toiminut väärin / jopa tyhmästi ? = Tuskin aivan kokonaan Deturin "vika" - pitäähän heidän ennen rahojen palauttamista selvittää asiaa - miten moinen on voinut käydä
- asentajanannnnn
minä olen ostanut monta thaimaan lentoa.siis vain lentoa.aina käteisellä.saan kupongin ja kuitin samantien.ikinään ei ole tarvinnut kysellä perään.erehtymiseen ei tarvita kuin ihminen.täydelliseen sotkuun tietokone!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882