Detur huijaa ihmisiä

törkeää käytöstä

Olin varaamassa äkkilähtöä turkkiin deturilta, kun pääsin maksu vaiheeseen maksaminen epäonnistui. Ajattelin että koikeilen toisen kerran, maksaminen epäonnistui taas, mutta huomasin että molemmilta kerroilta rahat olivat kuitenkin lähteneet tililtä, mitään sähköpostia ei ollut tullut deturilta että olisin varannu matkan. Soitin pankkiin ja he sanoivat että peruttavat maksut. Viikkoa myöhemmin minulle selvisi että minulla oli matka turkkiin mutta ei lentolippua eikä mitään ilmoitusta. Pankki ei pystynyt peruttamaan maksua koska maksu oli jo deturilla.nyt Detur ei suostu maksamaan toista matkaa takasin. Olisin kyllä matkalle lähtenyt jos matkalipun olisin saanut! Koitin selvittää asiaa ja kysyin asiakaspalvelusta mihin he ovat matkaliput lähettäneet niin asiakaspalvelijan vastaus oli JOHONKIN! Palvelia sanoi että laita viesti niitten reklamaatio postiin, kysyin että kauvankohan siinä kestäänkun asia käsitellään niin hän vastasi VARMAAN KAUVAN! TÖRKEÄÄ PALVELUA! Kuluttaja asiamies neuvoi ottamaan yhteyttä sähköpostilla koska puhelimen kautta asia ei onnistu. Joudun soittamaan deturin asiakaspalveluun ja kysymää että mihin laitan viestin koska nettisivuilla ei ole selkeään osoitetta siihenkään. Detur vie vain asikkaiden rahat.

4

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeää käytöstä

      Korjaus: Detur ei suostu maksamaan kumpaakaan matkaa takaisin!

    • näi mie

      Varmin tapa estää vastaavan tapahtuminen, (ihmettelen miten mahdollista) on maksaa credit puolella (visa tms luottokortti) rahat ei lähde tililtä matkan toteutumatta. Lisäksi varausvaiheessa tallentaa koneelle tai tulostaa tapahtuma - vähemmän "käsin puhuttavaa"

      • hölmööö

        Olisikohan tapahtuneessa asiakkaassakin jotain vikaa ? Onko vähääkään itse toiminut väärin / jopa tyhmästi ? = Tuskin aivan kokonaan Deturin "vika" - pitäähän heidän ennen rahojen palauttamista selvittää asiaa - miten moinen on voinut käydä


    • asentajanannnnn

      minä olen ostanut monta thaimaan lentoa.siis vain lentoa.aina käteisellä.saan kupongin ja kuitin samantien.ikinään ei ole tarvinnut kysellä perään.erehtymiseen ei tarvita kuin ihminen.täydelliseen sotkuun tietokone!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe