Detur huijaa ihmisiä

törkeää käytöstä

Olin varaamassa äkkilähtöä turkkiin deturilta, kun pääsin maksu vaiheeseen maksaminen epäonnistui. Ajattelin että koikeilen toisen kerran, maksaminen epäonnistui taas, mutta huomasin että molemmilta kerroilta rahat olivat kuitenkin lähteneet tililtä, mitään sähköpostia ei ollut tullut deturilta että olisin varannu matkan. Soitin pankkiin ja he sanoivat että peruttavat maksut. Viikkoa myöhemmin minulle selvisi että minulla oli matka turkkiin mutta ei lentolippua eikä mitään ilmoitusta. Pankki ei pystynyt peruttamaan maksua koska maksu oli jo deturilla.nyt Detur ei suostu maksamaan toista matkaa takasin. Olisin kyllä matkalle lähtenyt jos matkalipun olisin saanut! Koitin selvittää asiaa ja kysyin asiakaspalvelusta mihin he ovat matkaliput lähettäneet niin asiakaspalvelijan vastaus oli JOHONKIN! Palvelia sanoi että laita viesti niitten reklamaatio postiin, kysyin että kauvankohan siinä kestäänkun asia käsitellään niin hän vastasi VARMAAN KAUVAN! TÖRKEÄÄ PALVELUA! Kuluttaja asiamies neuvoi ottamaan yhteyttä sähköpostilla koska puhelimen kautta asia ei onnistu. Joudun soittamaan deturin asiakaspalveluun ja kysymää että mihin laitan viestin koska nettisivuilla ei ole selkeään osoitetta siihenkään. Detur vie vain asikkaiden rahat.

4

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeää käytöstä

Korjaus: Detur ei suostu maksamaan kumpaakaan matkaa takaisin!

• näi mie

Varmin tapa estää vastaavan tapahtuminen, (ihmettelen miten mahdollista) on maksaa credit puolella (visa tms luottokortti) rahat ei lähde tililtä matkan toteutumatta. Lisäksi varausvaiheessa tallentaa koneelle tai tulostaa tapahtuma - vähemmän "käsin puhuttavaa"

• hölmööö

Olisikohan tapahtuneessa asiakkaassakin jotain vikaa ? Onko vähääkään itse toiminut väärin / jopa tyhmästi ? = Tuskin aivan kokonaan Deturin "vika" - pitäähän heidän ennen rahojen palauttamista selvittää asiaa - miten moinen on voinut käydä

• asentajanannnnn

minä olen ostanut monta thaimaan lentoa.siis vain lentoa.aina käteisellä.saan kupongin ja kuitin samantien.ikinään ei ole tarvinnut kysellä perään.erehtymiseen ei tarvita kuin ihminen.täydelliseen sotkuun tietokone!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe