Again..

eksynyt tyttö

Niin... Vuosi sitten olin tilanteessa jossa halusin laihtua, keinolla millä hyvänsä. No sitten tuli muita ongelmia kuvaan ja laihduttaminen jäi. Osasyy oli laihdutusporukan hajoaminen, ihania tyttöjä, sain heistä tärkeitä ystäviä!! Sitten tuli kesä eikä laihduttaminen tuntunut hyvältä, nautin vain elämästä!! Nyt taas syksyllä, oon samassa pisteessä kuin vuosi sitten! Masentuneena, itsetuhoiset ajatukset päässä, eksyneenä "anoreksia" sivuille.. Haluan aloittaa laihduttamaan uudestaan jotta mut ees jotenkin hyväksyttäisiin..!! Tarttisin vain pienen potkun persuksille ja siitä se taas lähtisi, tuttu ja turvallinen laihduttaminen ja tutut ja turvalliset rutiinit ja temppuilut syömisten ja liikunnan kanssa..! Se toisi mielenrauhan ja työntäisi ongelmat edes vähän kauemmaksi mieleen.... Halusin vain jakaa tän täällä, kirjoittaa jotain mietteitä! Kiitos jos luit ja hyvää jatkoa!

-16vuotias tyttö

6

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmätyhmätyhmäminä

      Mulla on melkein sama tilanne! Olin keväällä sairaala hoidossa anoreksia takia (hehkeät viimeiset viikot ennen peruskoulusta pääsyä). Kesän vanhemmat tarkkaili mua kokoajan ja tunki ruokaa joka välissä. Nyt ne on alkanu luottaa muhun ja mä tottakai oon alkanu jättää ruokia pikkuhiljaa aina väin vähemmälle! Mul on hirvee olo mun vanhempien takii ku ne on uhrannu mun eteen melkein kaiken ja harrastan kilpaurheiluu mikä maksaa hirveesti ja nyt oon taas päässy vauhtiin. Ens viikolla pitäs lähtee ulkomaille kisoihin ja mä silti ajattelen sitä saatanan lihomist ja kaloreit vaik mul on kaikki hyvin elämäs. Eikä mun kroppa kestä jos en saa lisää painoo En tiiä mitä teen haluun vaa elää sitä elämää jos en yhtään tarkkaillu mun syömisii ja kaloreita...

      • skinkka

        No se on yksinkertaisesti ratkaistu: nosta painoa. Et ole vielä parantunt ja oikeassa painossasi. Siksi aivosi eivät toimi kunnolla vaan kiertävät tuota kalori/painokehää.


    • 5K1NNYL0V3

      perustetaan kik ryhmä?:)

    • läski kuin ennenkin

      Mä haluisin kikkaa jonku kaa joka just tuntee kuten mie... FYRRRY on kik nimi, oon laihduttanut nyt aika pitkään ja paino vaa jummaa :( ajatukset välil tosi itsetuhoisii...

      • eksynyt tyttö

        Joo mäki meitin että jos joku haluis nii vois tehä ryhmän ja tuettas toisiamme siellä!! Se ois kivaa:)


    • Totuudensanansaattaj

      Läskit!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe