miks hitossa yks mun simin työkaveri AINA pöllii mun tonttupatsaan ku se tulee käymään?? :| ärsyttävää kerta kaikkiaan!! :P voisko sitä estää mitenkää? ja viel yks kysymys eri aiheesta: mistä tietää että on saavuttanut jonkun työuran huipun?
The Sims 2: Varastamisesta
5
1045
Vastaukset
- Mortimer
Jaa että ahne sim varastelee! Asiaan on helppo ratkaisu!!! Kun Ryöväri tulee kyläilemään taas niin tee sen ympärille seinät niin ettei se pääse enää pois sieltä. Osta "vankilaan" keittiötaso, uuni ja jääkaappi. Laita "vankilaan" myös kasveja ja tuoleja. Sitten ostat sinne oven että pääset sisälle. Varo ettei uhrisi karkaa! Sitten taas poistat oven... Nyt olette molemmat sisällä. Sitten Menet tekemään ruokaa ja jätät sen uuniin. Ostat taas oven ja menet ulos ja myyt sen...
Ja sitten vain odottamaan ruuanvalmistumista. Ruokalajin nimi on: "Corde elegarte paahdettu ja liekitetty varasteleva sim fish ala kunnon kansalainen"
Ja näin ei ole enää varastelevaa naapuria. Kaiken lisäksi saat ilmaisen hautakiven! JIHUUUUU!!!
-Mortimer-- Voro?!
..se varas on sen simin kihlattu.. :P ja se pelkää sen kuolemaa..et silleesti..ehheh.. xD
Voro?! kirjoitti:
..se varas on sen simin kihlattu.. :P ja se pelkää sen kuolemaa..et silleesti..ehheh.. xD
Sit ei oo mitään hyötyy varastella. Se on varmaa ammatiltaanki varas.
- Mortimer
lammas-jr kirjoitti:
Sit ei oo mitään hyötyy varastella. Se on varmaa ammatiltaanki varas.
Jaa no se on nyt asia erikseen :/
- Milkakuu
mäki ihmettelin tollon alussa sitä mut mun simi kävi aina pöllii sen takasin :D se vaa katos ja sit siihen tuli "hakemassa varastettua tavaraa" tms :P
nii ja kun on oot saavuttanut jonkun työuran huipun siihen kyllä tulee ilmotus että oot :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770