nainen naaman päällä?

kertokaa mielipiteenne

Heippa kaikki miehet.
Oon tässä pitkään miettinyt, että tykkäättekö jos nainen istuu naaman päällä? Ja jos tykkäätte, niin miksi? Onko se tukehtumisen tunne vai alistaminen?

Itse tykkään kovasti tosta touhusta ja samalla antaa suu/käsi hoitoa. On mukavaa kun saa määrätä ite tahdin ja sen, että mistä nuollaan. Pepusta, klitasta vai pyydänkö kieltä sisään.
Mitä te tykkäätte mieluiten nuolla? Olisko mukavaa olla samalla sidottuna?

36

3476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deebyline

      Pimpan haistaminen ja naamaan sattuminen mm. Voit työntää myös alkkarit pojan suuhun. Käsiraudoissa mieluiten, kädet rautasängyn päädyssä erillään. Tuosta voi sitten edetä seuraavassa vaiheessa kasvojen läimäyttelyyn, sylkemiseen niille pissimiseen ja ulostamiseen. Taivas rajana ja mainstrem, stereotypiat sivuun niin johan tulee tasotoimintaa. :D

      Nänninnipistäminen samalla... ok. Tosin vielä parempi, jos on eri tyttö runkuttamassa ja nipistelemässä nännejä.

      • yliopisto-opisk. 25v

        Minä ainakin tykään pimpan lisäksi haistella ja nuuhkia kauniin typyn pyllyreikää hänen istuessa pärställäni!


    • Tottakai siellä alla on ihanaa, se alistumisen tunne, tuoksut, maut, kun tietää, tuntee miten nainen nauttii...
      Sidottuna, tietenkin, hameen alla satulana, täysin avuttomana, nautintoa haluavan naisen armoilla.

    • NaamaPiilossa

      Todellakin me miehet tykkäämme :) kyllä varmasti on maailman paras paikka miehelle olla naisen istuessa naaman päällä.
      Facesittingissä ihanaa on ihan kaikki. Itselleni iso juttu on se, että tuossa asennossa on täysin naisen armoilla, nautin siitä, jos nainen käyttää valtaansa ja säätelee hengitystäni. Tottakai vaatii luottamusta toiseen tuo leikki sitten. On hienointa mitä voi olla, kun nainen vapautuu estoistaan, istuu naamalla ja ottaa siitä kaiken irti, välillä unohtaen minut kenties kokonaan, keskittyy omaan nautintoonsa.
      Nuolen juuri sieltä, josta nainen tahtoo, eihän siinä muuta voi, siitä nuollaan, mitä suuhun annetaan. Pirullinen (ja nautinnonhaluinen, IHANA) nainen voi "pakottaa" nuolemaan pyllyreikäänsä, ja mies ei voi kuin totella. On miehenä uskomaton tunne "alistua" naisen tahtoon ja tehdä tuollaista, kiellettyä, perverssiä. Nautin suunnattomasti.
      Sidottuna kaikki on vielä parempaa, tieto siitä, ettei pääse yhtään mihinkään ennen kuin nainen päästää antaa aivan käsittämättömän fiilikset. Hetken (pidemmänkin mielellään) maailmani on vain naamallani ratsastavan naisen tyydyttämistä.
      Suosin BBW-tyyppisiä naisia, koska he pystyvät tämän toteuttamaan ilman sitomistakin, vahva ja iso nainen kun naamalle istuu, ei siitä kyllä mene yhtään m ihinkään vaikka kädet vapaina olisivatkin.
      Parhautta on myös se, kun nainen samalla kiusaa, pakottaa haistelemaan itseään, pillua, pyllyreikää, antaa hengittää vain siten, että kaikki tuoksut tulevat nenään, kun hän hetkeksi itseään nostaa ja suo henkäyksen.
      Tykkään myös nipistelystä, nännien kiusaamisesta, kutittamisesta, runkkaamisesta, kaikesta kiusaamisesta yhdistettynä facesittingiin.

      Naiset vaan rohkeasti miehenne naamalle istumaan. Siinä kumpikin voittaa ja seksielämä nousee ihan uudelle tasolle. Heittäkää oikeasti kaikki estot ja pelot pois, tämä lisä seksiin niin taivas oikeasti avautuu, kummallekin. Kerron mielelläni lisää kiinnostuneille.

      • pks34

        mistä löydän sinut IAHANA nAINEN


    • Gjdfklgh

      Itsellä juuri tuo on yksi suurimpia fetissejä. Tykkään kun olen sidottuna anustappi perseessä ja muija istuu naamalle tunkien peppureikäänsä suuhuni ja minun on pakko nuolla sitä sekä työntää kieltä sisään. On niin kiihottavaa kun oma naama on naiseni peppuvaossa ja vieläpä kun hän itse haluaa sitä.

    • rohkeutta naiset.

      amandat sun muut vois ihan missä vain istua naamalle. kyl sen näkee miehestä pitääkö. luulen että 90% miehistä pitää ja mitä häviää jos käskee pois.

    • rapu,63

      moi se on kiva kun nainen isttu naammal ja määrää mistä nuollaan pillusta vai pepusta ja työntääkö kielen sisään vai sormetaako ja jos nainen antaa vähän lorahtaa suuhun kommentoi terveisin aviopari,63

    • saddleface_

      Tosielämässä lähes kaikki naiset keitä olen tavannut, nauttivat istua naaaman päällä, jotkut aivan erityisesti sitä haluavat, lienee sen vallantunteen takia, josta voi nauttia lievemmin tai sitoa ja nauttia enemmänkin.
      Kasvoillani on moni nainen huokaillut, tärissyt ja kiljunut orgasmissaan, se on siellä alla ihana tunne.

      No, itse asiassa, olen kyllä etsinytkin naisia ketkä tuosta nauttivat, mutta kummastelen ettei aihe täällä näy juurikaan naisia kiinnostavan.

      • Nmbnbnmb

        Niin ja onko täällä edes naisia vai vaan "naisia" ;D


    • yliopisto-opisk.25v

      Suorastaan rakastan sitä kun kaunis typy istuu naamallani! Mikään ei esimerkiksi tuoksu niin herkulliselle kuin kauniin naisen pimppa ja peppureikä, NAM!

    • Kiihottavalta!

      Oma kaunis vaimo isttuu naamalleni! Tuntea naisen iho ja naisen pimppa tai peräaukko nenässään! KIIHOTTAA! Naisen kiihottavat tuoksut tunkevat sieraimiin ja naisen kostea pimppa! Jo, se, että vaimo kiihottuu, kiihtottaa minuakin!

    • kertokaa mielipiteenne

      Mä ite ensin en varsinaisesti pitänyt yhtään tosta ajatuksesta mut pienen suostuttelun jälkeen ajattelin et mitäs siinä nyt menettää. Ekaks se oli vähän outoa kun ei tiennyt et miten siinä nyt sitten olis ja et littaanko sen äijän, mutta hetken siinä kun olin tunnustellut nii en enää välittäny yhtään et tukehtuuko se toinen sinne alle vai mitä kun tuntui vaa niiiiiin ihanalta. Siitä asennosta on mun mielestä kiva katella kun pippeli sykähtelee ja odottelee hellyyttä ;) kaikista ihaninta on kun äijä huomaa että kohta lähenen huippua ja antaa ittensä tulla samaan aikaan ja molemmat siinä sitten tärisee ja nauttii.. Voi vitsi että se on mahtavaa!

      • lipslups

        Ai että! Aivan varmasti on mahtavaa! Hitsin, hitsi kun oma nainen niin estoinen... Tuo olis just ihan parasta!


    • 20v nainen

      Meillä mies tätä ehdotti, mutta koin asennon jotenkin hankalana. Kummin päin on helpompi olla? Onko sänky huono paikka (polvet uppoaa?), pitäisikö olla kovempi alusta?

      Ollaan miehen kanssa puhuttu, ettei kummallakaan ole mitään intoa minkäänlaisiin peppujuttuihin. Mites sitten, kun eikö tässä ole peppureikä ihan miehen naamassa/nenässä/silmien edessä? Pitääkö minun yrittää olla niin, ettei se mene liian lähelle hänen naamaansa?

      Pitääkö välillä nousta irti/pitää taukoa, että mies saa henkeä?

      • mie, mies

        Älä arastele! Kyllä jokainen heteromies RAKASTAA naisen pimpan ja pyllyreiän tuoksuja ja niin se pitää ollakin!


    • opiskelija28v

      Minä tykkään niin päin, että nainen istun selin minun kasvoihini päin! Minua ei ainakaan haittaa, että kauniin vaimoni peppureikä on nenässäni, päin vastoin! Tuoksuu niin himskatin kiihottavalle!

    • mies&vaimo

      Joskus sanonkin vaimolle, että jos et ole kiltisti, pitän sut nenäni päälle istumaan ja siinä saat sitten istua mun nenä pepussas ja kärsi sitten siinä ku mä alla nautin :D

    • 20+18

      En oo päässy kokemaan tätä, mutta voisin suostua.

    • Karpov

      Tuo nenä pyllyreiässä on uskomattoman kiihottavaa, ainakin oma naiseni tekee tuota ja kyllä tykkää. Ja itselleni tuosta tulee sellainen ihana alistettu olo, nainen totaalisesti omistaa minut sillä hetkellä, käyttää "törkeästi" hyväkseen. Ei voisi olla parempaa nautintoa, kun nainen lopulta laukeaa naamalleni, nenäni pyllyssä.

      • totta!

        En minä vaimonkaan pas*an hajusta tykkää kun hän on käynyt vessassa! Tuossa kun nenä on vaimon pepussa, niin tuoksut ovat miedot ja todella kiihtottavat, suorastaan herkulliset!


      • eeropetteri
        totta! kirjoitti:

        En minä vaimonkaan pas*an hajusta tykkää kun hän on käynyt vessassa! Tuossa kun nenä on vaimon pepussa, niin tuoksut ovat miedot ja todella kiihtottavat, suorastaan herkulliset!

        Kuten täälläkin on todettu, niin maailman parhaimmat ta ihanimmat tuoksut tulevat naisen pimpasta ja pyllyn reiästä!


    • nenä pillussa
    • kumis

      Facesitting on mahtavaa.
      Mulle on ihan sama onko menossa sm-sessio vai ns. normaali esileikki tuntuu se aina hyvältä.
      Se että onko nainen klitta nenää vasten vai toisinpäin sillä ei ole väliä.
      Nautin nuolla koko jalkovälin ja upottaa kieleni joka sopukkaan.
      Kuin nainen laukeaa naamalla on mukavempi kun nenä on pilluhuulten välissä ja nuolen analia.

    • Miesorja34

      Tunne että on pillun orja. On pakotettu nuolemaan märkää pillua ;) aaahhh...

    • Pantymen

      Pyh, pyh.

    • Ratsuksesi

      Hei Kyllä nauttisin nuolla.En nauti siitä ,että nainen istuisi niin tiukasti ,että tuntuisi tukehtuvani.
      Sillä lailla melko lujaa istuisit ja voisit neuvoa miten haluat nuoltavan.voisit ottaa vaikka tukastani kiinni ja vetää itseäsi kohden.Itse nautin olla naisen ratsuna (siis ns.pony play leikkiä)
      joten naista nuollessakin nainen voi jäljitellä ratsastusta.

    • mikäs sen mukavampaa :) kaikkea sieltä on mukavaa nuolla klitasta pyllyyn

    • Tottakai tykätään ja side silmillä vaan lisää jännitysmomenttia

    • jjkahsdflka

      Minä haluan yli kaiken niin, että nainen tulee hame päällä kahareisin kasvoilleni ja nimenomaan pillulla istuu kasvojeni päällä. Jos hänellä on seksikäs alusasu, vaikka pitkät sukat ja sukkanauhat, aina kiihottavampi. Hän voi antaa alussa nuolla niin että tuntuu nautinnolliselta ja sitten istuu koko painollaan. En tykkää pyllyreiästä vaan että pillulla istuu...

    • Taylormadeburner

      Pelasin golfia kerran tutun daamin kanssa ja se alkoi kysellä miten se biisi menee, jossa lauletaan siitä kun nainen istuu hajareisin miehen kasvojen päälle. Loppukierroksen en voinut muuta enää ajatellakaan kun, että istuispa tuo mun naamalle ja saisin nuolla sen pimppaa ja peppua. Voi pyhä lauri, että teki sillon mieli!! Huh - vieläkin tekisin sen heti tän daamin kanssa ja tunkisin kullini sen suuhun kanssa. Kumpikin tulis toisen kasvoille - uuh!

      Facesitting on aivan uberkiihottavaa!

    • Anonyymi

      Ihan ihanaa.

    • Anonyymi

      Onhan siinä mukana sitä alistumista tietysti. Olen aina pitänyt siitä että naiset istuvat naamallani ja saan nuoleskella siinä asennossa. Nykyinen vaimo innostui asennosta vasta hänen ollessa melko viimeisillään raskaana. Aloin pallomasun takia olla rakastellessamme hieman liian varovainen. Vaimo siihen suivaantuneena oikein kunnolla istui naamalleni ja kun pääsi kontrolloimaan tilannetta niin ihanan rajusti tyydytti itsensä suutani vasten. Sen jälkeen on kivunnut naamalle hieman useamminkin. Ja hyvä niin.

    • Tuohan on niin nautinollista, itse en diggaa alistamitouhuista, mutta tussa han nainen saa päättää mitä nuollaan tai imeskellään ja ehkä vähän hampaitakin käytetään . Se nautinnona antaminen tuossa on parhainta

    • Anonyymi

      Ihanaa hommaa niin naisen ollessa alasti kuin nahkaisissa tai muissa seksikkäissä housuissa! Itse käyn maksullisella dominalla istuttavana ja sidottavana hakemassa nautintoa, kun ei löydy facesitting-naisia...Missä olette?
      M23

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3661
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2631
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      130
      1987
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      101
      1721
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      53
      1139
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1026
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      956
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      935
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      884
    Aihe