tytöt! mihin treffeille?

mielenkiintoinen

eli mihin te tytöt haluisitte mennä treffeille? onko leffa aina varma valinta? ja minkälaiset oisi unelma treffit? onko suudelma ekoilla treffeillä liikaa...? kiitos vastauksista=)

8

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö89

Musta olis ihan kiva lähtee kahville pojan kanssa tai tahdä jotain hauskaa...en oo oikeen leffa ihminen ku siellä ei pysty hirveesti juttelemaan pojan kanssa ja jos menisin leffaan haluaisin varmasti tehdä jotain muutakin...toivottavasti tästä oli edes jotain hyötyy... :)

• Kirikase

Mä ainakin tykkäisin mennä leffaan mut se ei ekoilla treffeillä pelkästään riitä,miten ois siihen lisäks viä*hmmmm*kahville tai syömään...
      ei välttämättä kannata mojauttaa ekoilla treffeillä muiskuja jos ei ole varma toisen tunteista.
      jaa että miten tietää toisen tunteet???sen aistii ja huomaa käyttäytymisestä ja puhetyylistä

onnee yritykseen ;)

• eräs ujo poika

Ikävystyttekö, jos joku pyytää treffeille kotiinsa? Tai vaikkapa ihan vain järvenrantaan? Vai pitääkö lähes poikkeuksetta pyytää jonnekin keskelle kaupunkia ihmisvilinään. Minua nimittäin vähän ahdistaa käydä keskustassa...

• sillä ainakin allekirjoittaneeseen vetoaa myös hieman rauhallisempi tilanne.

Eikä mielipiteeseeni tietenkään mitenkään vaikuta se seikka, että poikakaverini vei minut treffeillämme risteilylle (yleinen, mutta silloin oli vähän porukkaa) Saimaalle... ;)

• tyttö

joo todellaki kotiin voi pyytää :) ihanalta ja kivalta kuulostais. vois keskustella kivoja ja tutustuu rauhassa.

• jäkälä

Musta jopa aika omaperäistä pyytää kotiin.
        Ei huono ajatus ollenkaan:)

• -Neiti.88-

En todellakaan ikävystyisi jos mua pyydettäisiin kotiin tai järvenrantaan; siel sen kotona vois tosiaanki tutustuu rauhassa ja nähdä sen huoneen yms. Kun taas rannalla vois kattoo aurongonlaskuu tai tähtiä jos ois myöhempi tai vastaavaa. Kyllä mulle joku leffa tai kahville meneminenki kävis mut joku rauhallinen paikka on miusta parempi :)

• lady

leffa on varma valinta ja joku kahvila...=)

Must olis liian aikast viedä tyttö ekoil treffeil kotiin,mut järven rannalle ainakin minä lähtisin mielelläni...=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe