eli mihin te tytöt haluisitte mennä treffeille? onko leffa aina varma valinta? ja minkälaiset oisi unelma treffit? onko suudelma ekoilla treffeillä liikaa...? kiitos vastauksista=)
tytöt! mihin treffeille?
8
1166
Vastaukset
- tyttö89
Musta olis ihan kiva lähtee kahville pojan kanssa tai tahdä jotain hauskaa...en oo oikeen leffa ihminen ku siellä ei pysty hirveesti juttelemaan pojan kanssa ja jos menisin leffaan haluaisin varmasti tehdä jotain muutakin...toivottavasti tästä oli edes jotain hyötyy... :)
- Kirikase
Mä ainakin tykkäisin mennä leffaan mut se ei ekoilla treffeillä pelkästään riitä,miten ois siihen lisäks viä*hmmmm*kahville tai syömään...
ei välttämättä kannata mojauttaa ekoilla treffeillä muiskuja jos ei ole varma toisen tunteista.
jaa että miten tietää toisen tunteet???sen aistii ja huomaa käyttäytymisestä ja puhetyylistä
onnee yritykseen ;) - eräs ujo poika
Ikävystyttekö, jos joku pyytää treffeille kotiinsa? Tai vaikkapa ihan vain järvenrantaan? Vai pitääkö lähes poikkeuksetta pyytää jonnekin keskelle kaupunkia ihmisvilinään. Minua nimittäin vähän ahdistaa käydä keskustassa...
sillä ainakin allekirjoittaneeseen vetoaa myös hieman rauhallisempi tilanne.
Eikä mielipiteeseeni tietenkään mitenkään vaikuta se seikka, että poikakaverini vei minut treffeillämme risteilylle (yleinen, mutta silloin oli vähän porukkaa) Saimaalle... ;)- tyttö
joo todellaki kotiin voi pyytää :) ihanalta ja kivalta kuulostais. vois keskustella kivoja ja tutustuu rauhassa.
- jäkälä
Musta jopa aika omaperäistä pyytää kotiin.
Ei huono ajatus ollenkaan:) - -Neiti.88-
En todellakaan ikävystyisi jos mua pyydettäisiin kotiin tai järvenrantaan; siel sen kotona vois tosiaanki tutustuu rauhassa ja nähdä sen huoneen yms. Kun taas rannalla vois kattoo aurongonlaskuu tai tähtiä jos ois myöhempi tai vastaavaa. Kyllä mulle joku leffa tai kahville meneminenki kävis mut joku rauhallinen paikka on miusta parempi :)
- lady
leffa on varma valinta ja joku kahvila...=)
Must olis liian aikast viedä tyttö ekoil treffeil kotiin,mut järven rannalle ainakin minä lähtisin mielelläni...=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872