O: Kaksi terraariota

Kertomus

Toinen gerbiileille, toinen syyrialaiselle. Turun lähistöltä mielellään, että onnistuisi kuljetus vaikka Myllyyn josta voisin tulla hakemaan? Asun Uudessakaupungissa.

Myytävänä olisi häkki, kuva:

http://www.lailanet.fi/satu.osterman/Lemmikit.htm

Ja häkki on se toisiksi alimmainen.

Maksoi uutena 64e ja nyt pyytäisin siitä 30-40e.

5

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ripsis

Häkistä olisin kiinostunut mutta kuljetus Jyväskylään taitaa olla aika mahdoton.. Onko tietoa mitä matkahuollon kautta maksaisi?

• Ripsis

Mitat?

• Kertomus

Häkin mitat: 56*29,5*29 (p*l*k)
        Tuon pohja on ns. porrastettu, ja nuo mitat otin siitä kohtaa jossa itse olen purua pitänyt. Häkki on vuoden vanha ja käytössä se on ollut 9-10kk. Hinta on siksi niin paljon halvempi kuin ostettaessa, koska olen itse operoinut hieman, olen sahanut toisesta päästä tason pois koska se rajoitti sisustusta niin paljon. Myös joissakin kulmissa on syyriksen pissasta tulleita valkoisia jälkiä, eivät lähde pesemällä pois, rapsuttamalla kyllä mutta en ole jaksanut rapsuttaa niitä :P

Matkahuollon hinnoista en tiedä miten menevät...

• Kertomus

Tuollaisessa kaupanteossa on aina omat epäilyksensä. Jos minä sanon että en lähetä häkkiä ennen kuin rahat ovat tililläni, niin sinä varmasti ajattelet että kun minä saan rahat niin en lähetäkkään häkkiä sinulle. Tai jos sinä sanot ettet maksa ennenkuin häkki on sinulla, niin minä taas ajattelen ettet maksa lainkaan.

• halukas

oisiko sinulla 80-100l terraariota tarvitsisin sitä kun mulla 4-GERBIILII jos on paljonko pyytäisit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe