kuuden lapsen isä

menetti kaiken

81

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadtost

      Olin juuri linkittämässä tuota itsekin. Sukupuolenkorjauksen kallis hinta, perhe hylkäsi. Tosin uusi elämä Yhdysvalloissa alkanut. Ehkä sitten ajan kanssa välit perheeseen ja lapsiin korjaantuvat?

    • Huvit kullakin

      Ei tainnut kovin paljoa lapsistaan välittää, koska kertoi nyt viettävänsä elämänsä parasta aikaa.

      • Hmmmmmm.....artikkeli, ja lue mitä siinä sanotaan kiittämättömistä lapsista!!!

        Hänen oikea ristimänimensä on Mark Hughes ja hän on kuuden lapsen isä. Hän on menettänyt lähes kaiken sen jälkeen, kun hän alkoi elämään naisen elämää. Jopa hänen lapsensa kieltäytyivät puhumasta hänelle. Nyt transsukupuolinen Abby elää uutta elämää Yhdysvaltojen Idahossa. Nyt 47-vuotias Abby kertoo elävänsä onnellisinta aikaa koskaan.

        "Jopa hänen lapsensa kieltäytyivät puhumasta hänelle."

        Se lukutaito, haloo, herätys!!!

        Sä et tiedä, miltä transsukupuolisesta tuntuu, sun mielestä sen olis varmaan pitänyt lopulta päätyä itsariin. Se valtava määrä maailmassa transsukupuolisia jotka ei jostain syystä pääse hoitoon ja lopulta tekee itsarin kun ei voi kestää tilannettaan, vaikka kuinka yrittäis!


    • pöhpöäh

      Ai olisi pitänyt elää valheessa?

    • kiinnostunut cis

      Jos perheenjäseneni, esim. veljeni, tulisi ulos kaapista transsukupuolisena ja alkaisi elää naisena, olisin yllättynyt ja hämmentynyt, mutta en ikinä hylkäisi häntä. En voi ymmärtää, miten joku voi hylätä lapsensa, sisaruksensa tai vanhempansa minkään asian takia!

      Yksi kauheimmista tapauksista oli se, kun brittiläinen / irlantilainen entinen korkea-arvoinen sotilas alkoi elää transnaisena, niin hänen vanhempansa ilmoittivat hänelle, ettei hän enää ole heidän lapsensa. Kuulin tästä dokumentissa, joka oli tehty tästä transnaisesta. Vanhemmat lähettivät hänelle kirjatun kirjeen, jossa ilmoittivat myös toimittavansa hänen tavaransa postilaatikossa. Kirjeen he olivat allekirjoittaneet muodollisesti koko nimillään jne. Se hylkäämisen virallisuus oli kauheaa ja jotenkin uskomatonta. Millainen ihminen tekee niin!?

      • Kysyä voi

        Voidaan myös kysyä millainen ihminen vaihtaa sukupuolensa?


      • Oma valinta

        Prosessiin lähteminen on henkilökohtainen valinta ja omien valintojen seuraukset pitää vaan kestää.

        Kannattaa ennakolta miettiä voisiko suku hylätä ja miten sen kantti kestää jos niin käy.


      • Kysyä voi kirjoitti:

        Voidaan myös kysyä millainen ihminen vaihtaa sukupuolensa?

        Voidaan myös kysyä, miksi joku haluaa näyttäytyä tyhmänä. Usko nyt säkin pahvipää, et sukupuolta EI voi VAIHTAA!!!


      • lkjnkjhjk
        Kysyä voi kirjoitti:

        Voidaan myös kysyä millainen ihminen vaihtaa sukupuolensa?

        Ei kukaan vaihda sukupuoltaan! Ihminen on aina sitä sukupuolta millaiseksi hän kokee itsensä. Transsukupuolisella kokemus ja fyysinen ulkonäkö ei stemmaa ja asia korjataan lääketieteen menetelmillä.


      • jjkkjkkjkjkjk

        Kun ihminen niittää mainetta sotilasurallaan todistaen olevansa "TODELLINEN MIES" , vanhemmat ovat huippuylpeitä pojastaan ja saavat taatusti alituisesti kehuja taitavasta pojastaan. Kun sitten yllättäen ilmenee että "poika" korjauttaa (ulkopuolisille vaihtaa) sukupuolensa yllättäen ITSELLEEN oikeammaksi kokemaansa sukupuoleen, se ei voi olla ulkopuolisten/vanhempien mielestä hänen oikeampi sukupuolensa! Tämä kun saattaa myös kyllä olla vain keino päästä irti elämästä jossa oli vain tappamista ja pelkoakin yllinkyllin!
        Suuri Ylpeys muuttuu todella häpeksi tässä tapauksessa takuu varmasti!!



      • Voi vaihtaa
        azeriel kirjoitti:

        Voidaan myös kysyä, miksi joku haluaa näyttäytyä tyhmänä. Usko nyt säkin pahvipää, et sukupuolta EI voi VAIHTAA!!!

        Sukupuolen voi korjata vain intersukupuoliselta. Muilta se vaihdetaan.


      • Voi vaihtaa kirjoitti:

        Sukupuolen voi korjata vain intersukupuoliselta. Muilta se vaihdetaan.

        Sukupuoli on aivoissa, sukuelimet jalkojen välissä.


      • azeriel kirjoitti:

        Sukupuoli on aivoissa, sukuelimet jalkojen välissä.

        Ja toisekseen, intersukupuolisia on erillaisia variaatioita, eräät näyttää miehiltä ja toiset naisilta. Lähe nyt apinoimasta täältä, kun et tiedä mitään!


      • Ei lopu
        jjkkjkkjkjkjk kirjoitti:

        Kun ihminen niittää mainetta sotilasurallaan todistaen olevansa "TODELLINEN MIES" , vanhemmat ovat huippuylpeitä pojastaan ja saavat taatusti alituisesti kehuja taitavasta pojastaan. Kun sitten yllättäen ilmenee että "poika" korjauttaa (ulkopuolisille vaihtaa) sukupuolensa yllättäen ITSELLEEN oikeammaksi kokemaansa sukupuoleen, se ei voi olla ulkopuolisten/vanhempien mielestä hänen oikeampi sukupuolensa! Tämä kun saattaa myös kyllä olla vain keino päästä irti elämästä jossa oli vain tappamista ja pelkoakin yllinkyllin!
        Suuri Ylpeys muuttuu todella häpeksi tässä tapauksessa takuu varmasti!!

        Kyllä moni nainen "opiskelee" tappamista armeijassa, jopa eläkeikään saakka. Eikö vanhemmat ole sitten ylpeistä heistä? Onko tappaja ylpeydenaihe vanhemmille. En voi uskoa tuota.

        Lisäksi aikanaan miesroolissa varusmiespalveluksen suorittanut on reservissä myös naisena ja kriisiaikana voidaan kutsua aseelliseen palvelukseen. Eikä ne varusmiesajan opit häviä minnekään.


      • Miten vaan
        azeriel kirjoitti:

        Sukupuoli on aivoissa, sukuelimet jalkojen välissä.

        Eräänlaista itsepetosta tuokin.


      • Miten vaan kirjoitti:

        Eräänlaista itsepetosta tuokin.

        Se on itsepetosta kun ei hae tietoa ja lue. Sä et edes viitsi hakea sitä, muuten sä olisit lopettanut ton vänkyröinnin!


      • Oma lehmä ojassa
        azeriel kirjoitti:

        Se on itsepetosta kun ei hae tietoa ja lue. Sä et edes viitsi hakea sitä, muuten sä olisit lopettanut ton vänkyröinnin!

        Meidän ero on siinä, että sinä olet hankkinut itsellesi sopivaa 'tietoa' johon haluat uskoa. Et edes pyri olemaan objektiivinen, vaan haluat itsellesi kelpaavan 'totuuden'.

        Minä katson asioita ilman henkilökohtaista intressiä.


      • Oma lehmä ojassa kirjoitti:

        Meidän ero on siinä, että sinä olet hankkinut itsellesi sopivaa 'tietoa' johon haluat uskoa. Et edes pyri olemaan objektiivinen, vaan haluat itsellesi kelpaavan 'totuuden'.

        Minä katson asioita ilman henkilökohtaista intressiä.

        Kyllä se tieto on kaikille, eri asia on haluaako tieteellisesti tutkitut ja hyväksytyt tiedot hyväksyä, vaiko jatkaa omalla änkyrä tavallaan.


      • Turha vedota
        azeriel kirjoitti:

        Kyllä se tieto on kaikille, eri asia on haluaako tieteellisesti tutkitut ja hyväksytyt tiedot hyväksyä, vaiko jatkaa omalla änkyrä tavallaan.

        Ei ole kovinkaan vaikea löytää 'tieteellistä' tutkimusta joka tukee omaa ajatusmaailmaa.

        Sinä vain haluat niihin uskoa ja kiistät kaikki muut näkökannat.


      • Turha vedota kirjoitti:

        Ei ole kovinkaan vaikea löytää 'tieteellistä' tutkimusta joka tukee omaa ajatusmaailmaa.

        Sinä vain haluat niihin uskoa ja kiistät kaikki muut näkökannat.

        Ei olekaan, ainakin se on oikeaa ja oikeaksi todistettu monien tutkimusten tulosten mukaan.

        Niin kiistänkin, erityisesti jolla ei ole tieteellistä faktaa ja sulla sitä ei ole. Sä vaan haluat jatkaa änkyröintiäsi, kun ei muutakaan ole. Jatka kaikin mokomin, en mä mitään menetä. Jos tässä joku menettää jotain, niin se olet sä. :)


      • Olet outo tyyppi
        Oma lehmä ojassa kirjoitti:

        Meidän ero on siinä, että sinä olet hankkinut itsellesi sopivaa 'tietoa' johon haluat uskoa. Et edes pyri olemaan objektiivinen, vaan haluat itsellesi kelpaavan 'totuuden'.

        Minä katson asioita ilman henkilökohtaista intressiä.

        " Et edes pyri olemaan objektiivinen, vaan haluat itsellesi kelpaavan 'totuuden'.

        Minä katson asioita ilman henkilökohtaista intressiä."

        Sinulla on myös oma "totuutesi" kun vastustat transsukupuolisten hoitoja. Mielestäni sinulla on vahva vastustava intressi, ihmettelen miksi kun se ei ole sinulta pois.


      • Hoitoon ehdottomasti
        Olet outo tyyppi kirjoitti:

        " Et edes pyri olemaan objektiivinen, vaan haluat itsellesi kelpaavan 'totuuden'.

        Minä katson asioita ilman henkilökohtaista intressiä."

        Sinulla on myös oma "totuutesi" kun vastustat transsukupuolisten hoitoja. Mielestäni sinulla on vahva vastustava intressi, ihmettelen miksi kun se ei ole sinulta pois.

        Minä en vastusta transseksuaalisn hoitoja, vaan nimenomaan kannatan niitä. Tosin se hoito ei ole sellaista mitä haluaisit saada.


      • Olet outo tyyppi
        Hoitoon ehdottomasti kirjoitti:

        Minä en vastusta transseksuaalisn hoitoja, vaan nimenomaan kannatan niitä. Tosin se hoito ei ole sellaista mitä haluaisit saada.

        Menepä vastaaviin psykologisiin testeihin jotka transsukupuolisen on käytävä. Olen lähes varma ettet saa terveen papereita. Jokaisen transsukupuolisen on saatava terveen paperit tuosta tutkimuksesta ennen kuin saa transdiagnoosin.

        Taidat tarvita itse noita vihjailemiasi hoitoja ja vieläpä pitkäaikaisena. Tervemenoa!


      • Mitä menetän
        azeriel kirjoitti:

        Ei olekaan, ainakin se on oikeaa ja oikeaksi todistettu monien tutkimusten tulosten mukaan.

        Niin kiistänkin, erityisesti jolla ei ole tieteellistä faktaa ja sulla sitä ei ole. Sä vaan haluat jatkaa änkyröintiäsi, kun ei muutakaan ole. Jatka kaikin mokomin, en mä mitään menetä. Jos tässä joku menettää jotain, niin se olet sä. :)

        Kerrohan mitä minä tässä muka menetän?


      • Vänkävänkä
        Hoitoon ehdottomasti kirjoitti:

        Minä en vastusta transseksuaalisn hoitoja, vaan nimenomaan kannatan niitä. Tosin se hoito ei ole sellaista mitä haluaisit saada.

        Tosi paljon väliä sillä millaisia hoitoja kannatat. Voit vastaavasti kannattaa silmälasien sijasta sitä, että terapialla yritetään saada ihminen tottumaan taittovirhee
        seensä ja elämään elämäänsä vaikkei kovin hyvin näekään.

        Näin transsukupuolisia nyt on hoidettu noin sata vuotta, koska lääketieteen piirissä on todettu että tämä toimii, ja muu ei toimi.


      • Mitä menetän kirjoitti:

        Kerrohan mitä minä tässä muka menetän?

        Menetät faktat, ja jatkat luulon maailmassa. Elät siis maailmassa jossa luulo on tiedon lähde.

        Mainitset jäljempänä, omista hoito ehdotuksistasi, kerro niistä?


      • Kun ny kysyit
        azeriel kirjoitti:

        Menetät faktat, ja jatkat luulon maailmassa. Elät siis maailmassa jossa luulo on tiedon lähde.

        Mainitset jäljempänä, omista hoito ehdotuksistasi, kerro niistä?

        Asiantunteva mielenterveyshoito


      • pähkähöpsö
        Kun ny kysyit kirjoitti:

        Asiantunteva mielenterveyshoito

        Mistä sä luulet että tämä diagnoosi ja lähetteet hoitoihin saadaan, jos ei alan asiantuntijalta? :D (Psykiatri, ja psykologi ja erikoissairaanhoitaja.)


      • Kun ny kysyit kirjoitti:

        Asiantunteva mielenterveyshoito

        Ja, mitä siihen kuuluu?


      • Kun ny kysyit
        azeriel kirjoitti:

        Ja, mitä siihen kuuluu?

        Siihen kuuluu vikaa tuneen minäkuvan korjaaminen. Se että siihen ei vielä pystytä, tarkoittaa sitä että asian tutkimukseen on panostettava entistä enemmän.

        Maailmassa on monia muitakin sairauksia joita ei pystytä parantamaan, mutta se ei tarkoita etteikö niiden tutkimiseen uhrata aikaa ja rahaa.


      • Kun ny kysyit kirjoitti:

        Siihen kuuluu vikaa tuneen minäkuvan korjaaminen. Se että siihen ei vielä pystytä, tarkoittaa sitä että asian tutkimukseen on panostettava entistä enemmän.

        Maailmassa on monia muitakin sairauksia joita ei pystytä parantamaan, mutta se ei tarkoita etteikö niiden tutkimiseen uhrata aikaa ja rahaa.

        Minä kuvaa on yritetty korjata mm.sähköshokkihoidolla (ei vaikutusta), sulkemalla mielisairaalaan ja pumpattu täyteen psyykeeseen vaikuttavilla lääkkeillä (ei vaikutusta) ja jopa eheytyshoidoilla.

        Sä et pysty korjaamaan sellaisen henkilön minä kuvaa muulla tavalla kuin nykyisellä, jonka aivot on vastakkaisen sukupuolen. Tästäkin on tutkimustulos, jossa tutkijat saivat kuolleen transnaisen aivot, jonka he kuvasivat.


      • azeriel kirjoitti:

        Minä kuvaa on yritetty korjata mm.sähköshokkihoidolla (ei vaikutusta), sulkemalla mielisairaalaan ja pumpattu täyteen psyykeeseen vaikuttavilla lääkkeillä (ei vaikutusta) ja jopa eheytyshoidoilla.

        Sä et pysty korjaamaan sellaisen henkilön minä kuvaa muulla tavalla kuin nykyisellä, jonka aivot on vastakkaisen sukupuolen. Tästäkin on tutkimustulos, jossa tutkijat saivat kuolleen transnaisen aivot, jonka he kuvasivat.

        http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7689007.stm


      • Juupa joo
        azeriel kirjoitti:

        Minä kuvaa on yritetty korjata mm.sähköshokkihoidolla (ei vaikutusta), sulkemalla mielisairaalaan ja pumpattu täyteen psyykeeseen vaikuttavilla lääkkeillä (ei vaikutusta) ja jopa eheytyshoidoilla.

        Sä et pysty korjaamaan sellaisen henkilön minä kuvaa muulla tavalla kuin nykyisellä, jonka aivot on vastakkaisen sukupuolen. Tästäkin on tutkimustulos, jossa tutkijat saivat kuolleen transnaisen aivot, jonka he kuvasivat.

        Yllätyt kuinka monta tutkimusta osoitta päinvastaisia tuloksia. Mutta niistä sinä et edes halua kuulla, joten et vaivaudu niitä lukemaan.


      • ei taida löytyä
        Juupa joo kirjoitti:

        Yllätyt kuinka monta tutkimusta osoitta päinvastaisia tuloksia. Mutta niistä sinä et edes halua kuulla, joten et vaivaudu niitä lukemaan.

        Jospa antaisit linkkejä niihin vastakkaisiin tutkimuksiin.


      • gfjlöguitreo
        Juupa joo kirjoitti:

        Yllätyt kuinka monta tutkimusta osoitta päinvastaisia tuloksia. Mutta niistä sinä et edes halua kuulla, joten et vaivaudu niitä lukemaan.

        Ei tuollaiset vähä-älyiseltä vaikuttavan kirjoittajan väitteet ole uskottavia. Jos tietäisit monta päinvastaista osoittavaa tutkimusta, haluaisit kertoa niistä meille, mutta sinä et tehnyt sitä, koska et ole lukenut sellaisista tutkimuksista.


      • Sinne menee

      • Toteen vaa
        Vänkävänkä kirjoitti:

        Tosi paljon väliä sillä millaisia hoitoja kannatat. Voit vastaavasti kannattaa silmälasien sijasta sitä, että terapialla yritetään saada ihminen tottumaan taittovirhee
        seensä ja elämään elämäänsä vaikkei kovin hyvin näekään.

        Näin transsukupuolisia nyt on hoidettu noin sata vuotta, koska lääketieteen piirissä on todettu että tämä toimii, ja muu ei toimi.

        Taittovirhettä ei yleensä pidetä mielenterveydellisenä ongelmana.


      • Luonnollinen seuraus
        azeriel kirjoitti:

        Minä kuvaa on yritetty korjata mm.sähköshokkihoidolla (ei vaikutusta), sulkemalla mielisairaalaan ja pumpattu täyteen psyykeeseen vaikuttavilla lääkkeillä (ei vaikutusta) ja jopa eheytyshoidoilla.

        Sä et pysty korjaamaan sellaisen henkilön minä kuvaa muulla tavalla kuin nykyisellä, jonka aivot on vastakkaisen sukupuolen. Tästäkin on tutkimustulos, jossa tutkijat saivat kuolleen transnaisen aivot, jonka he kuvasivat.

        Nyt siis tiedetään tapoja jotka eivät toimi. Pitää vaan sitkeästi jatkaa tutkimusta ja löytää se tapa joka tehoaa.


      • .............

        "Yksi kauheimmista tapauksista oli se, kun brittiläinen / irlantilainen entinen korkea-arvoinen sotilas alkoi elää transnaisena,"

        Kyseessä oli skottilainen sotilas, Ian MacDougall, joka meni srs:ään ja alkoi elää transnaisena eli Sandra MacDougallina. Hänestä tuli katuja. Nykyään hän haluaisi elää taas miehenä. Niin käy toisinaan :(

        http://ai.eecs.umich.edu/people/conway/TS/Warning.html


      • Luonnollinen seuraus kirjoitti:

        Nyt siis tiedetään tapoja jotka eivät toimi. Pitää vaan sitkeästi jatkaa tutkimusta ja löytää se tapa joka tehoaa.

        Meillä on erittäin hyvä ja toimiva hoitokeino käytössä, ei ole syytä vaihtaa eikä suunnata resursseja sekä rahaa hoitokeinon muuttamiseen.

        Kaikenlainen muu perustuu aivojen sorkkimiseen, josta ei seuraa kuin surua ja itsemurhia. Täällä eräs puhuu omista hoitokeinoistaan, mutta ei varmasti ota vastuuta tekemisistään, ja miksi ottaisi? Kun ei ole ammattitaitoa!!!


      • Nuppi kuntoon
        azeriel kirjoitti:

        Meillä on erittäin hyvä ja toimiva hoitokeino käytössä, ei ole syytä vaihtaa eikä suunnata resursseja sekä rahaa hoitokeinon muuttamiseen.

        Kaikenlainen muu perustuu aivojen sorkkimiseen, josta ei seuraa kuin surua ja itsemurhia. Täällä eräs puhuu omista hoitokeinoistaan, mutta ei varmasti ota vastuuta tekemisistään, ja miksi ottaisi? Kun ei ole ammattitaitoa!!!

        Mutta silti koetetaan löytää sitä järkevämpää ja halvempaa tapaa eli korjata päänuppi. Tuskin menee kauaa kun ihmetellään kuinka vielä 2000 luvulla tehtiin leikkauksia.


      • Nuppi kuntoon kirjoitti:

        Mutta silti koetetaan löytää sitä järkevämpää ja halvempaa tapaa eli korjata päänuppi. Tuskin menee kauaa kun ihmetellään kuinka vielä 2000 luvulla tehtiin leikkauksia.

        Ei yritetä löytää kun ei tarvitse. Maailmassa on sairauksia jotka tarvitsevat suuremmat panostukset, rahaa ja muita resursseja. Asia on vänkyrän kanssa nyt loppuunkäsitelty!


      • Turha toivo
        azeriel kirjoitti:

        Ei yritetä löytää kun ei tarvitse. Maailmassa on sairauksia jotka tarvitsevat suuremmat panostukset, rahaa ja muita resursseja. Asia on vänkyrän kanssa nyt loppuunkäsitelty!

        Sinun mielipiteestäsi huolimatta siihen koetetaan koko ajan löytää leikkauksen korvaavia hoitotapoja. Kiitä onneasi, tai surkuttele omaa asemaasi, sen mukaan kumpaa sopivampana pidät.


      • Tosielämän tosiolio
        Toteen vaa kirjoitti:

        Taittovirhettä ei yleensä pidetä mielenterveydellisenä ongelmana.

        No kuten joku tuossa aiemminkin jo totesi, transtutkimukset läpikäyvä henkilö tutkitaan kyllä sekä fyysisesti että etrenkin psyykkisesti niin läpikotaisin että enpä keksi enää keneltä muulta vaadittaisi samanasteista tervepäisyyttä.

        Itse koko ruljanssin toistakymmentä vuotta sitten nähneenä tiedän mistä puhun. Ja voin aivan erinomaisesti. Ilman noita "vääriä" hoitoja en luultavasti olisi enää elävien kirjoissa.


      • Sukupuolen_vaihdos
        azeriel kirjoitti:

        Voidaan myös kysyä, miksi joku haluaa näyttäytyä tyhmänä. Usko nyt säkin pahvipää, et sukupuolta EI voi VAIHTAA!!!

        Minä itse, MtF:nä, puhun siitä ihan sukupuolen vaihtamisena, koska olen niin tympääntynyt tähän niin, niin, niin poliittisesti korrektiin kieleen. Olen helvetin tympääntynyt näihin tunteellisesti viisivuotiaan tasolla oleviin, ketkä saavat heti itkupotkuraivarit kun joku ei käytä oman ideologian hyväksyttämää termiä, silloinkin vaikka kenenkään ei ollut tarkoitus loukata.

        VÄÄÄÄHHHH CAPSLOCK CAPSLOCK!!!!!!!huutomerkkihuutomerkki miks tarvii olla tollanen tyhmä!!!!! !111

        Ette te terminologian ruudinkeksijät ja lähetyssaarnajat kuulkaa ole mitään vitun auktoriteetteja tässä asiassa, sen enempää kuin joku Trasek tai mikä hyvänsä 'etujärjestö'.

        Koko tuosta tukiryhmä/aktivismi/etujärjestö-touhusta on tullut kuin joku kultti, jossa jokaisen on omaksuttava tiettyjen rajojen sisälle mahtuva maailmankatsomus, terminologioineen ja moraalikäsityksineen, sekä pyhine lehmineen kuten 'sukupuolenkorjaus', 'pakkosterilisaatio' (harvinaisen harhaanjohtavasti käytetty sitäkin käsitettä), relativistinen käsitys sukupuolesta, yms.

        Jos nämä pyhät lehmät kyseenalaistaa, saati sitten teurastaa, niin tästä seuraa paheksuntaa, itkupotkuraivareita, sosiaalinen eristäminen ja lopulta ryhmästä ulos tiputtaminen.

        Ennen pitkäähän tuo porukka kuristaa itsensä. Sen varmistaa se, että ryhmän koostavat ihmiset nojautuvat lähinnä juuri siihen ryhmään tai ideologisiin 'tovereihinsa'. Heidän kokemansa voimattomuuden ja turhautumisen tunne ajaa heidät määrittelemään ja hienosäädetään entistä tarkemmin sen, mikä mahtuu ryhmän keskuudessa yleisesti hyväksyttävään maailmankatsomukseen.

        Näin ollen mielipidekäytävä käy yhä ahtaammaksi, yksitellen ihmisiä jättäytyy pois kelkasta... kohta huomataan että ollaankin yksin niiden blogien ja aktivismin kanssa. Hirttosilmukka on hitaasti kiedottu ympärille.


      • Turha toivo kirjoitti:

        Sinun mielipiteestäsi huolimatta siihen koetetaan koko ajan löytää leikkauksen korvaavia hoitotapoja. Kiitä onneasi, tai surkuttele omaa asemaasi, sen mukaan kumpaa sopivampana pidät.

        Kiitän erittäin paljon siitä AMMATTIMAISESTA hoidosta, jonka olen tähän mennessä saanut ja ettei mun ole tarvinnut lähteä puoskarimaiseen vaihtoehtoiseen hoitoon josta sulla ei ole esittää minkäänlaista todistetta. Olen pyytänyt sua esittämään konkreettisia todisteita mm. linkityksillä näihin tutkimuksiin....tuloksetta!


      • jhbjhjkjhg
        Sukupuolen_vaihdos kirjoitti:

        Minä itse, MtF:nä, puhun siitä ihan sukupuolen vaihtamisena, koska olen niin tympääntynyt tähän niin, niin, niin poliittisesti korrektiin kieleen. Olen helvetin tympääntynyt näihin tunteellisesti viisivuotiaan tasolla oleviin, ketkä saavat heti itkupotkuraivarit kun joku ei käytä oman ideologian hyväksyttämää termiä, silloinkin vaikka kenenkään ei ollut tarkoitus loukata.

        VÄÄÄÄHHHH CAPSLOCK CAPSLOCK!!!!!!!huutomerkkihuutomerkki miks tarvii olla tollanen tyhmä!!!!! !111

        Ette te terminologian ruudinkeksijät ja lähetyssaarnajat kuulkaa ole mitään vitun auktoriteetteja tässä asiassa, sen enempää kuin joku Trasek tai mikä hyvänsä 'etujärjestö'.

        Koko tuosta tukiryhmä/aktivismi/etujärjestö-touhusta on tullut kuin joku kultti, jossa jokaisen on omaksuttava tiettyjen rajojen sisälle mahtuva maailmankatsomus, terminologioineen ja moraalikäsityksineen, sekä pyhine lehmineen kuten 'sukupuolenkorjaus', 'pakkosterilisaatio' (harvinaisen harhaanjohtavasti käytetty sitäkin käsitettä), relativistinen käsitys sukupuolesta, yms.

        Jos nämä pyhät lehmät kyseenalaistaa, saati sitten teurastaa, niin tästä seuraa paheksuntaa, itkupotkuraivareita, sosiaalinen eristäminen ja lopulta ryhmästä ulos tiputtaminen.

        Ennen pitkäähän tuo porukka kuristaa itsensä. Sen varmistaa se, että ryhmän koostavat ihmiset nojautuvat lähinnä juuri siihen ryhmään tai ideologisiin 'tovereihinsa'. Heidän kokemansa voimattomuuden ja turhautumisen tunne ajaa heidät määrittelemään ja hienosäädetään entistä tarkemmin sen, mikä mahtuu ryhmän keskuudessa yleisesti hyväksyttävään maailmankatsomukseen.

        Näin ollen mielipidekäytävä käy yhä ahtaammaksi, yksitellen ihmisiä jättäytyy pois kelkasta... kohta huomataan että ollaankin yksin niiden blogien ja aktivismin kanssa. Hirttosilmukka on hitaasti kiedottu ympärille.

        Älä nyt revi pelihousujasi! Jos kerran haluat vaihtaa sukupuolta (kenen kanssa?) niin siitä vaan.

        Tuo termi sukupuolenkorjaus on oikeastaan lyhennys ja yksinkertaistettu termi koska todellinen määritelmä on liian pitkä käytettäväksi puhekielessä ja jopa kirjoitetussa tekstissä toistuvasti. Sukupuolenkorjauksella tarkoitetaan fyysisen ulkomuodon korjaamista todellisen sukupuolen mukaiseksi. Huomaathan että tuossa ei vaihdeta sukupuolta koska se on jo valmiiksi oikea.


      • Sukupuolen_vaihdos
        jhbjhjkjhg kirjoitti:

        Älä nyt revi pelihousujasi! Jos kerran haluat vaihtaa sukupuolta (kenen kanssa?) niin siitä vaan.

        Tuo termi sukupuolenkorjaus on oikeastaan lyhennys ja yksinkertaistettu termi koska todellinen määritelmä on liian pitkä käytettäväksi puhekielessä ja jopa kirjoitetussa tekstissä toistuvasti. Sukupuolenkorjauksella tarkoitetaan fyysisen ulkomuodon korjaamista todellisen sukupuolen mukaiseksi. Huomaathan että tuossa ei vaihdeta sukupuolta koska se on jo valmiiksi oikea.

        Tämä jauhaminen 'todellisesta sukupuolesta' ja 'fyysisestä ulkomuodosta' on nimenomaan juuri sitä ideologiaa, ei objektiivista totuutta. Älä suotta saarnaa minulle, koska en allekirjoita samaa maailmankatsomusta jonka sinä omaat, joten se on täysin turhaa.

        Älä ymmärrä väärin. Jos ihmisen persoona, esittäytyminen, fyysiset piirteet, biologia, ja viimeisimpänä, hänen itsensä tunnustamansa identiteetti, antavat minulle riittävät vibat siitä että tuossa on selvästikin naisihminen, niin suotakoon häntä kutsuttavan naiseksi minun puolestani.

        En minä määrittele ihmisen sukupuolta yksinomaan, enkä ensisijaisesti, kromosomien tai sukuelinten mukaan. Aivan samanlaista peppukipeää ja tunteiden värittämää vaahtoamista olisi hampaita kiristellen inttää että Jenna Talackova on mies, koska Y-kromosomi.

        Sen sijaan jos puhutaan jostain 'todellisesta sukupuolesta' johon sisällytetään pelkkä identiteetti, mutta kaikki muu jätetään ulkopuolelle käyttäytymisestä 'fyysiseen ulkomuotoon' - jota siis mitä ilmeisimmin pidetään pelkkänä sukupuolen 'ilmaisun' keinona vähän kuten päällä olevat vaatteet - niin mennään ääripäästä toiseen.

        Sukupuolen koko käsite vesittyy ja sanasta tehdään täysin turha, jos sen voi määrittää niin epämääräisesti ja mielivaltaisesti, että riittää kun joku sanoo identiteettinsä olevan sitä tai tätä. Mitä se muka sitten merkitsee? Tässä on vallalla ajattelu, että koska eihän ihmisen kehossa tai luonteessa vielä yksittäinen piirre A, B tai C, jotka yleisesti ymmärretään miehisiksi, tee naisesta miestä, tai toisinpäin, niin miksipä ei saman tien voisi omata sekä A:ta, B:tä että C:tä, tai saman tien kaikkia ominaisuuksia A:stä Ö:hön, ja silti olla nainen, koska sellaiseksi tunnustautuu. Sellainen on terveen järjen vastaista.

        Minun nähdäkseni ihmisillä on vaihtelevasti erilaisia piirteitä ja ominaisuuksia, joista monen voi mieltää luonnollisesti ominaiseksi miesten tai naisten enemmistölle. Toiset piirteet taasen ovat ominaisia esimerkiksi lapsille tai vanhuksille, mutta ei siitä sen enempää. On siis feminiisiä ja maskuliinisia piirteitä. Ihmisen sukupuolen koostaa näiden summa. Annetakoon myös jonkin verran pelivaraa omalle identiteetille, jos liikutaan lähempänä keskiviivaa kuin ääripäitä.

        Jos ihminen melko radikaalisti muuttaa käyttäytymistään, esiintymistapaansa, elämäntyyliänsä, lääketieteen avulla biologiaansa, fyysistä olemustaan sekä anatomiaansa, sekä ottaa uuden nimen ja hakee valtiolta tunnustuksen sukupuolelleen, niin minusta voidaan todeta, että ihminen on vaihtanut sukupuolta, tai vähintään muuttanut sitä. Riippumatta siitä, missä määrin hänen ei-toivotulle sukupuolelle ominainen käyttäytymisensä aikaisemmassa elämässä on ollut luontaista vs. teeskentelyä ja sopeutumista.


      • jhbjhjkjhg
        Sukupuolen_vaihdos kirjoitti:

        Tämä jauhaminen 'todellisesta sukupuolesta' ja 'fyysisestä ulkomuodosta' on nimenomaan juuri sitä ideologiaa, ei objektiivista totuutta. Älä suotta saarnaa minulle, koska en allekirjoita samaa maailmankatsomusta jonka sinä omaat, joten se on täysin turhaa.

        Älä ymmärrä väärin. Jos ihmisen persoona, esittäytyminen, fyysiset piirteet, biologia, ja viimeisimpänä, hänen itsensä tunnustamansa identiteetti, antavat minulle riittävät vibat siitä että tuossa on selvästikin naisihminen, niin suotakoon häntä kutsuttavan naiseksi minun puolestani.

        En minä määrittele ihmisen sukupuolta yksinomaan, enkä ensisijaisesti, kromosomien tai sukuelinten mukaan. Aivan samanlaista peppukipeää ja tunteiden värittämää vaahtoamista olisi hampaita kiristellen inttää että Jenna Talackova on mies, koska Y-kromosomi.

        Sen sijaan jos puhutaan jostain 'todellisesta sukupuolesta' johon sisällytetään pelkkä identiteetti, mutta kaikki muu jätetään ulkopuolelle käyttäytymisestä 'fyysiseen ulkomuotoon' - jota siis mitä ilmeisimmin pidetään pelkkänä sukupuolen 'ilmaisun' keinona vähän kuten päällä olevat vaatteet - niin mennään ääripäästä toiseen.

        Sukupuolen koko käsite vesittyy ja sanasta tehdään täysin turha, jos sen voi määrittää niin epämääräisesti ja mielivaltaisesti, että riittää kun joku sanoo identiteettinsä olevan sitä tai tätä. Mitä se muka sitten merkitsee? Tässä on vallalla ajattelu, että koska eihän ihmisen kehossa tai luonteessa vielä yksittäinen piirre A, B tai C, jotka yleisesti ymmärretään miehisiksi, tee naisesta miestä, tai toisinpäin, niin miksipä ei saman tien voisi omata sekä A:ta, B:tä että C:tä, tai saman tien kaikkia ominaisuuksia A:stä Ö:hön, ja silti olla nainen, koska sellaiseksi tunnustautuu. Sellainen on terveen järjen vastaista.

        Minun nähdäkseni ihmisillä on vaihtelevasti erilaisia piirteitä ja ominaisuuksia, joista monen voi mieltää luonnollisesti ominaiseksi miesten tai naisten enemmistölle. Toiset piirteet taasen ovat ominaisia esimerkiksi lapsille tai vanhuksille, mutta ei siitä sen enempää. On siis feminiisiä ja maskuliinisia piirteitä. Ihmisen sukupuolen koostaa näiden summa. Annetakoon myös jonkin verran pelivaraa omalle identiteetille, jos liikutaan lähempänä keskiviivaa kuin ääripäitä.

        Jos ihminen melko radikaalisti muuttaa käyttäytymistään, esiintymistapaansa, elämäntyyliänsä, lääketieteen avulla biologiaansa, fyysistä olemustaan sekä anatomiaansa, sekä ottaa uuden nimen ja hakee valtiolta tunnustuksen sukupuolelleen, niin minusta voidaan todeta, että ihminen on vaihtanut sukupuolta, tai vähintään muuttanut sitä. Riippumatta siitä, missä määrin hänen ei-toivotulle sukupuolelle ominainen käyttäytymisensä aikaisemmassa elämässä on ollut luontaista vs. teeskentelyä ja sopeutumista.

        Olen edelleen sitä mieltä että sukupuolta ei voi vaihtaa. JOKAISELLA ihmisellä on vain se yksi ja ainut sukupuoli jonka hän itse tuntee omakseen. Toisinsanoen sukupuoli on korvien välissä eikä ulkoisissa tekijöissä vaikka kuinka selität sitä pitkässä saarnassasi.


    • gjfgh frycjyfxjkv

      Yleensä suvun hylkäys on harvinaista. Tuossa aloituksen tapauksessakin noin pienet lapset eivät varmaankaan olisi kieltäytyneet tapaamasta ellei äiti olisi neuvonut kieltäytymään. Pienille lapsille vanhemman (isä tai äiti) muuttuminen ei ole mikään ihmejuttu. Exä on yrittänyt mustamaalata minua, mutta eipä ole tehonnut. Tuntuu että jenkkilässä ollaan vanhoillisempia ja tällaisia tapauksia voi ilmetä enemmän. Mutta onhan siellä paljon enemmän transsukupuolisia joten huonosti menneitäkin tapauksi tulee paljon.

    • Ilta-Paska ei laita edes toimittajan nimeä noihin pökäleisiinsä enää.

      • Odotat liikoja

        Eihän toimituksen kopiokoneen käyttäjän nimeä ole ennenkään kerrottu.


      • Väärä kohde

        Mistä moinen valitus? Se oli suhteellisen asiallinen artikkeli siitä mitä on tapahtunut. Älä hauku lehteä kunse asiallisesti uutisoi tapahtuneen.


      • Väärä kohde kirjoitti:

        Mistä moinen valitus? Se oli suhteellisen asiallinen artikkeli siitä mitä on tapahtunut. Älä hauku lehteä kunse asiallisesti uutisoi tapahtuneen.

        Jutussa ei ollut mitään asiallista, vaan se levitti kaikki mahdolliset ennakkoluulot ja väärinkäsitykset. Toivon nopeaa konkurssia p a s k a lehdistölle, itse olen jo luopunut noiden lukemisesta.


      • 6r46e4s5s5sye
        Väärä kohde kirjoitti:

        Mistä moinen valitus? Se oli suhteellisen asiallinen artikkeli siitä mitä on tapahtunut. Älä hauku lehteä kunse asiallisesti uutisoi tapahtuneen.

        Tuollaisilla jutuilla pyritää lisäämään lehden levikkiä kun kaltaisesi ahdasmieliset hakevat tukea mielipiteeteensä.


      • Siis mikä
        colaptes kirjoitti:

        Jutussa ei ollut mitään asiallista, vaan se levitti kaikki mahdolliset ennakkoluulot ja väärinkäsitykset. Toivon nopeaa konkurssia p a s k a lehdistölle, itse olen jo luopunut noiden lukemisesta.

        Esitä nyt sitten oikein konkreettisesti mikä lehden artikkelissa oli asiatonta?

        Ja miksi väität luopuneesi lehtien lukemisesta, kun kuitenkin tämän artikkelinkin sieltä luit?


      • Siis mikä kirjoitti:

        Esitä nyt sitten oikein konkreettisesti mikä lehden artikkelissa oli asiatonta?

        Ja miksi väität luopuneesi lehtien lukemisesta, kun kuitenkin tämän artikkelinkin sieltä luit?

        "Abby Hughes näyttää naiselta, mutta totuus on toinen."

        Niin, mikä totuus? Sekö, ettei näytä naiselta vai sekö, ettei ole nainen?

        "Hänen oikea ristimänimensä on"

        Antaa ymmärtää, että on olemassa myös valenimi. Koska hän tuskin on sitä valenimeä saanut ristiäisissä, niin sillä varmasti viitataan nimeen "Abby".

        Itse videota en ole saanut koskaan katsottua ilman jumittamista, mutta siinä on kaikki mahdolliset kliseet, kuten meikkaaminen (eli naiseus on jotain ulkonaista) ja vanhat kuvat (esitetään se "alkuperäinen" sukupuoli).

        En osta enkä lue paperilehtiä, koska en halua rahallisesti tukea p a s k a a, mutta kuitenkin netissä tulee tällaista pökälettä ihan ilmaiseksi. Kannatan maksumuureja ja kaikkia muitankin muureja, että suomalainen media kaatuisi pois trollaamasta.


      • kärjistäen
        colaptes kirjoitti:

        "Abby Hughes näyttää naiselta, mutta totuus on toinen."

        Niin, mikä totuus? Sekö, ettei näytä naiselta vai sekö, ettei ole nainen?

        "Hänen oikea ristimänimensä on"

        Antaa ymmärtää, että on olemassa myös valenimi. Koska hän tuskin on sitä valenimeä saanut ristiäisissä, niin sillä varmasti viitataan nimeen "Abby".

        Itse videota en ole saanut koskaan katsottua ilman jumittamista, mutta siinä on kaikki mahdolliset kliseet, kuten meikkaaminen (eli naiseus on jotain ulkonaista) ja vanhat kuvat (esitetään se "alkuperäinen" sukupuoli).

        En osta enkä lue paperilehtiä, koska en halua rahallisesti tukea p a s k a a, mutta kuitenkin netissä tulee tällaista pökälettä ihan ilmaiseksi. Kannatan maksumuureja ja kaikkia muitankin muureja, että suomalainen media kaatuisi pois trollaamasta.

        Tällaiset asiavirheitä ja pinnallisuutta pursuavat artikkelit ja videot lisäävät tavisten tuntemaa vastenmielisyyttä transihmisiä kohtaan. Kuka muka voisi ymmärtää transkavereittensa kanssa hengailevaa, äärimmäisen pinnallisena esitettyä ämmää, joka on artikkelin mukaan oikeasti mies ja joka elää erossa perheestään onnellisempana kuin koskaan.


      • Joten?
        6r46e4s5s5sye kirjoitti:

        Tuollaisilla jutuilla pyritää lisäämään lehden levikkiä kun kaltaisesi ahdasmieliset hakevat tukea mielipiteeteensä.

        Joka ikisellä artikkelilla pyritään lisäämään levikkiä, kirjoitetaan sitten vaikka vaan etanoiden sukupuolielämästä tai apinoiden ruokalevosta.
        Tarkoitus on aina saada lisää myyntiä, eikä suinkaan vähentää sitä. Sikäli tuo artikkeli ei ole mitenkään erityisempi siinä merkityksessä.


    • isäennenkaikkea

      Kyllä mulle vaan se lasten syntymä oli sitä elämän onnellisinta aikaa. Tää elämä oikeessa kropassa tulee vasta kaukana toisella sijalla. Ei ihme et lapset on katkeria, kun tää Abby laukoo julkisesti noin typeriä kommentteja. En minäkään tommosen isukin kanssa haluis olla tekemisissä. Loppu elämäni tulen laittamaan lasteni tarpeet omieni edelle vaikka nyt naisena elänkin.

      • lkjlkhj

        Ainakin Suomessa on tapana "päästää irti" lapsistaan heidän aikuistuttuaan ja antaa heidän elää omaa elämäänsä. Kyllä minun lapseni tykkäisi kyttyrää jos olisin koko ajan hyysäämässä heitä enkä entaisi heidän elää omillaan oman perheensä kanssa.


      • isäennenkaikkea
        lkjlkhj kirjoitti:

        Ainakin Suomessa on tapana "päästää irti" lapsistaan heidän aikuistuttuaan ja antaa heidän elää omaa elämäänsä. Kyllä minun lapseni tykkäisi kyttyrää jos olisin koko ajan hyysäämässä heitä enkä entaisi heidän elää omillaan oman perheensä kanssa.

        En hyysää lapsiani ja annan heidän elää omaa elämäänsä. Mistä ihmeen hatusta oikeen vetelet tommosia johtopäätöksiä? Se ei poista sitä tosiasiaa, että he ovat minulle rakkainta maailmassa. Kyllä se vanhemmuus säilyy vaikka lapset kasvaakin.


      • --->
        isäennenkaikkea kirjoitti:

        En hyysää lapsiani ja annan heidän elää omaa elämäänsä. Mistä ihmeen hatusta oikeen vetelet tommosia johtopäätöksiä? Se ei poista sitä tosiasiaa, että he ovat minulle rakkainta maailmassa. Kyllä se vanhemmuus säilyy vaikka lapset kasvaakin.

        "Loppu elämäni tulen laittamaan lasteni tarpeet omieni edelle vaikka nyt naisena elänkin."


      • isäennenkaikkea
        ---> kirjoitti:

        "Loppu elämäni tulen laittamaan lasteni tarpeet omieni edelle vaikka nyt naisena elänkin."

        Niin ja mitä pahaa siinä on? Huomaa, että sulla ei ole omia, koska muuten tietäsit, että niitten puolesta hypätään vaikka rekan eteen ja otetaan miljoona luotia! Tottakai on ihanaa, että saan elää nyt naisena ja mahtavaa on, mutta se ei ole mitään verrattuna lapsiin! Ja kun toi Abby väittää viettävänsä elämänsä parasta aikaa, kun omat lapset on kieltäny hänet, niin mun puolesta tommoset paskiaiset voi lähettää alimpaan helvettiin. Jos mun lapset kieltäs mut, niinn sanosin et se on elämän pahinta aikaa!


      • lkjlkhj
        isäennenkaikkea kirjoitti:

        Niin ja mitä pahaa siinä on? Huomaa, että sulla ei ole omia, koska muuten tietäsit, että niitten puolesta hypätään vaikka rekan eteen ja otetaan miljoona luotia! Tottakai on ihanaa, että saan elää nyt naisena ja mahtavaa on, mutta se ei ole mitään verrattuna lapsiin! Ja kun toi Abby väittää viettävänsä elämänsä parasta aikaa, kun omat lapset on kieltäny hänet, niin mun puolesta tommoset paskiaiset voi lähettää alimpaan helvettiin. Jos mun lapset kieltäs mut, niinn sanosin et se on elämän pahinta aikaa!

        " Kyllä minun lapseni..."

        Menikö ohi lukiessa vihan sumentamin silmin.


    • juurikin

      Mulla pisti kanssa silmään toi elän elämäni parasta aikaa! Mihis ne lapset unohtu? On se kumma, et kauhee määrä kakaroita pitää pykätä ja sit oikeen julkisesti toitottaa, että ette te ookkaan parasta mun elämässä vaan se paras aika alkaa nyt!

      • samoillalinjoilla

        Jos mun isä tekis noin paskamaisesti niin laittasin kyllä välit poikki saman tien. Onnex mun isä rakastaa mua toisin kun tää abby, joka viettää "elämänsä parasta aikaa" ja vitut välittää, et lapset kärsii! Parempi niiden on olla ilman tommosta kusipääisää, joka ei välitä paskanvertaa!


      • Niin se vaan on
        samoillalinjoilla kirjoitti:

        Jos mun isä tekis noin paskamaisesti niin laittasin kyllä välit poikki saman tien. Onnex mun isä rakastaa mua toisin kun tää abby, joka viettää "elämänsä parasta aikaa" ja vitut välittää, et lapset kärsii! Parempi niiden on olla ilman tommosta kusipääisää, joka ei välitä paskanvertaa!

        Tässä on nyt kerätty vihaa oikein tosissaan erottamalla yksi lause asiayhteydestään. Onhan tämä Abby voinut elää aikanaan vaikka kuinka onnellista elämää lastensa kanssa, mutta muuten elämä oli per*** väärässä sukupuolessa. Nykyelämä voi olla silti parasta, kaikkihan eivät arvosta lasten kanssa leikkimistä ym. parhaaksi elämäkseen. Myöskään lasten puolesta sitoutumista ei ehkä katsota parhaaksi elämäksi jos elämä on muuten huonoa.

        Tuo sinun kommenttisi että jos isä muuttuukin naiseksi, on paskamainen teko ja sen vuoksi pistäisit välit heti poikki. Onneksi omat lapseni ei käyttäytynyt noin vaan tukivat prosessiani huonoillakin hetkillä. Tuossa lyhyessä uutissessa ei mainita missään että lapset kärsisi, se on vain sinun oma tulkintasi. Pikemminkin he aiheuttavat isälleen kärsimystä hylätessään hänet.


      • lapseton omasta halusta
        Niin se vaan on kirjoitti:

        Tässä on nyt kerätty vihaa oikein tosissaan erottamalla yksi lause asiayhteydestään. Onhan tämä Abby voinut elää aikanaan vaikka kuinka onnellista elämää lastensa kanssa, mutta muuten elämä oli per*** väärässä sukupuolessa. Nykyelämä voi olla silti parasta, kaikkihan eivät arvosta lasten kanssa leikkimistä ym. parhaaksi elämäkseen. Myöskään lasten puolesta sitoutumista ei ehkä katsota parhaaksi elämäksi jos elämä on muuten huonoa.

        Tuo sinun kommenttisi että jos isä muuttuukin naiseksi, on paskamainen teko ja sen vuoksi pistäisit välit heti poikki. Onneksi omat lapseni ei käyttäytynyt noin vaan tukivat prosessiani huonoillakin hetkillä. Tuossa lyhyessä uutissessa ei mainita missään että lapset kärsisi, se on vain sinun oma tulkintasi. Pikemminkin he aiheuttavat isälleen kärsimystä hylätessään hänet.

        Itse olen ratkaissut asian niin, että en ole tehnyt lapsia, koska elämäni parhaaseen aikaan ei kuulu lapset eikä lapsiperheen arki. Ei siksi, että en pitäisi lapsista vaan siksi, että joutuisin elämään lasten ehdoilla sellaista elämää jota en halua elää. Jos jonkun mielestä olen itsekäs niin en ole vaan olen tehnyt päätöksen siksi, että perhe olisi valmiiksi rikki, jos lapsia hankkisin. Enkä sitä halua. Ehkä Abby ei hankkinut lapsia omasta vaan jonkun muun halusta ja uhrasi oman elämänsä toteuttaessaan toisen ihmisen unelmia. Tällainen tieto voi olla lapselle murskaava ja päätös oli tekemättä lapsia säästää jonkun ihmisen tältä tiedolta.


      • samoillalinjoilla
        Niin se vaan on kirjoitti:

        Tässä on nyt kerätty vihaa oikein tosissaan erottamalla yksi lause asiayhteydestään. Onhan tämä Abby voinut elää aikanaan vaikka kuinka onnellista elämää lastensa kanssa, mutta muuten elämä oli per*** väärässä sukupuolessa. Nykyelämä voi olla silti parasta, kaikkihan eivät arvosta lasten kanssa leikkimistä ym. parhaaksi elämäkseen. Myöskään lasten puolesta sitoutumista ei ehkä katsota parhaaksi elämäksi jos elämä on muuten huonoa.

        Tuo sinun kommenttisi että jos isä muuttuukin naiseksi, on paskamainen teko ja sen vuoksi pistäisit välit heti poikki. Onneksi omat lapseni ei käyttäytynyt noin vaan tukivat prosessiani huonoillakin hetkillä. Tuossa lyhyessä uutissessa ei mainita missään että lapset kärsisi, se on vain sinun oma tulkintasi. Pikemminkin he aiheuttavat isälleen kärsimystä hylätessään hänet.

        En sanonu, että sukupuolen korjaus olis paskamaista vaan toi mediassa onneaan hehkuttaminen, kun lapset on hylänny. Jos mun lapset blokkais mut elämästään, en varmasti tekis samoin. Kyllä olen ennen kaikkea vanhempi, enkä varmasti vois olla onnellinen ilman lapsiani. On se kumma, kun äitien uhrautumista lastensa eteen katotaan hyvällä, mut transmiesten ei anneta tehdä samaa. Pitää mennä julkisuuteen hehkuttamaan , kuinka onnellinen on ilman lapsiaan sen sijaan, että yrittäis korjata välinsä heihin. No ei noitten typerien kommenttien jälkeen varmasti saa välejä kuntoon! Minä sylkisin tollasta isää.


      • Ei kun kysy mihin lapset unohtivat isänsä saatuaan tietää!

        "Jopa hänen lapsensa kieltäytyivät puhumasta hänelle."


      • totuus voi olla
        samoillalinjoilla kirjoitti:

        En sanonu, että sukupuolen korjaus olis paskamaista vaan toi mediassa onneaan hehkuttaminen, kun lapset on hylänny. Jos mun lapset blokkais mut elämästään, en varmasti tekis samoin. Kyllä olen ennen kaikkea vanhempi, enkä varmasti vois olla onnellinen ilman lapsiani. On se kumma, kun äitien uhrautumista lastensa eteen katotaan hyvällä, mut transmiesten ei anneta tehdä samaa. Pitää mennä julkisuuteen hehkuttamaan , kuinka onnellinen on ilman lapsiaan sen sijaan, että yrittäis korjata välinsä heihin. No ei noitten typerien kommenttien jälkeen varmasti saa välejä kuntoon! Minä sylkisin tollasta isää.

        toisenlainen. Jospa äiti ei anna tämän henkilön korjata välejään lapsiinsa. Jospa äiti on ensin ottanut lapset ja aivopessyt lapset vihaamaan isäänsä. Pienten lasten manipulointi joilla ei vielä ole omia ajatksia on helppoa. Äiti vain hokee aamusta iltaan kuinka kamala isä on.

        Samoin äiti voi muuttaa lastensa kanssa aivan muualle. Miten siinä sitten korjaat välejä lapsiin? Miettikää vaikka näitä lestadiolaisia.


    • Loukkaantunut

      "Abby Hughes näyttää naiselta, mutta totuus on toinen."

      Erittäin törkeää otsikointia.

      • En paremmin sano

        Erittäin totuudenmukainen otsikointi!


      • LUOTSI TÖIHIN !
        En paremmin sano kirjoitti:

        Erittäin totuudenmukainen otsikointi!

        Luotsi saisi pistää kunnon bannit tälle Tanelille joka on ilmestynyt tänne hillumaan. Vaikka eihän trollia saa ruokkia, joten jatkossa kannattaa jättää nämä Tanelin herjaviestit kommentoimatta.


    • luuletvaan

      Olen kolmen lapsen äiti ja kahden isäpuoli. Kyllä minuakin vituttaisi toi "elän elämäni parasta aikaa. Totta kai olen ilonen, että saan nyt elää miehenä, niin kuin on tarkoitettu. Olen silti ennenkaikkea äiti ja kuolisin mun lasten puolesta oli ne kuinka aikuisia tahansa. Tommosen kusipääabbyn määkin ampusin! Sukupuolensa voi vaihtaa, mutta kellään ei ole oikeutta lakata olemasta isä lapsilleen. Ensin tulee vanhemmuus, sitten omat sukupuolijutut. Se on tärkeysjärjestys. Joka ei tätä tajua, ei ymmärrä äidin rakkautta lapseen.

      • Voi vittu luuletvaan, sä oot siinä onnellisessa tilassa, että sun mukelot ei ole hylännyt sua, niin kuin Abbyn teki. Sun mielestä Abbyn olis pitänyt olla lähtemättä korjaukseen ja mahdollisesti tehdä jossain vaiheessa itsari kun pää ei olis enää kestänyt. Ja se sisälukutaito hoi!!!


    • MrRandall Sysmä City

      No voi voi. Ei sitten yhtään herätä sääliä eikä myötätuntoa tämä Abbyn tapaus eivätkä muutkaan samanlaiset.

      Sitä saa mitä tilaa. Mitäs lähti pelleilemään näillä sukupuolenvaihdostouhuilla. Olisi kannattanut miettiä ennen näihin epäterveisiin harrastuksiin ryhtymistä. Ei niihin mikään pakko olisi ollut alkaa.

      Nyt kun hän on leikkauttanut itsensä oikeasta miehestä jonkinlaiseksi vale- tai pseudonaiseksi, hän myös saa elää valintojensa mukaan.

      Ihan oikein ovat nämä tällaiset kohtalot tuollaisille yltiöpäisille kaheleille.

      • MrRandalin pieksijä

        Ja sä metsäpeikko sysmän käpykylästä, suksi vittuun täältä. Sulla ei ole mitään älykästä sanottavana niin silloin on parempi pitää suu kiinni.


      • Uusi Taneli

        Nyt voidaankin tästä eteenpäin kutsua kaikkia jästipäitä MrRadalleiksi sillä Taneli hävisi aikanaan täältä kun vihdoinkin ymmärsi ettei hänen paasauksestaan ole mitään hyötyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe