Siis tommosta potaskaa jällen kerran!!!!
Siis toi tubbless(tai mikälienee humbbelibuubbeli) väitti saaneen San Andreaksen maanantaina eli tänään (siis kirjoitan nyt maanantaina 25.10.), ja eilen luin tuon viestin,jossa se väittää pelanneensa 47% läpi!!!!!
Mitenkäs tuo on mahdollista
?? (Vai rakensiko nerokas humbbelbumbbel aikakoneen,joka kumoaa kaikki teoriat?)
Ja se on erittäin laaja, eikä sitä kukaan voi päästä läpi YHDESSÄ päivässä!!!! Naurettavaa!!
HEI TE KIRJOITUSTAIDOTTOMAT, VITTUILIJAT TAI NICKIVOROT ÄLKÄÄ VAIVAUTUKO EDES VASTAAMAAN!!! hubbelbubbel klops vaan
HAH! Naurettavan säälittävää
2
314
Vastaukset
- Sammakko
Säälittävää, että joku ottaa BuckBeakin/Scoobyn/Bublessin/Rubblessin ja mitä muita olikaan viestit tosissaan.
Jotkuu ei tajuu, että noi vaa lisää sen häiriköintii.- C¡ndy
En ymmärrä miten he jaksavat riidellä tuollaisesta typerästä nimimerkistä. Enkä
ymmärrä miksi he sekoittavat Potter-aiheisen
nimen gta palstoille. Yhtä tyhmää kuin puhua
Syberiasta gta palstoilla. Aivan järjetöntä
kiistellä moisesta asiasta. Mutta eihän asia
minulle kuulu. Mutta sanonpahan vain, että
nämä nimimerkistä kiistelevät ovat vähintään
10-vuotiaita. Itse olen 16. Pitäisi varmaan itsekin alkaa lopettaa käydä täällä koska palsta
vetelee viimeisiään moisien viestijen takija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760