Kolmannen kerran moneen vuosikymmeneen sattui rengasrikko. Nokialaiset kesäkumit, lamellin kohdassa n. 5 mm paksuutta jäljellä. Kas, siihen lamellin kohtaan sattui iskeytymään ruostumaton, lieriönmuotoinen n. ø 5mm ja n. 6 mm pitkä ja kanta oli kuin pahvinaulassa. Ja ilmat pihalle.
Varaosakaupassa antoivat/myivät sellaisen korjaussysteemin, että raspataan reikää vähän isommaksi ja tungetaan paikkausmönjä "tuurnalla" reikään. Ainakin pari vrk. on ilmaa pitänyt. En kuitenkaan sitä rengasta laittanut alle, vaan vararenkaaksi. Alle laitoin auton ikäisen, eli 11 v. vanhan, täysin ajamattoman renkaan, Pirelli, joku tyyppi.
Jotkut väittävät, että 10v:n ikäistä rengasta ei pitäisi laittaa alle, siellä se nyt kuitenkin on.
Kumpi parempi, korjattu vai vanha käyttämätön?
2
94
Vastaukset
- laita se paikattu
Yksi erilainen rengas alla ja vielä noin vanha ja luultavasti kovin kuivunut ja kivettynyt, ei hyvä.
Rengasliike olisi laittanut taatusti pitävän paikan renkaaseen halvalla.- Antti Ibe A.
Kyllä nuo "kamelinpaska" pitävät ilman. Olen laittanut niitä itselleni 5-6kpl viimeisen kymmenen vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294