Raumalaisia?

Raumalainen1997

Lueskelin vanhoja sh-keskusteluita, ja kävi ilmi, että Raumalla on paikkakunnan kokoon nähden paljon syömishäiriöisiä.

Musta olis kiva tutustua ihmisiin, jotka ymmärtävät tätä osaa mussa (kik, fb, sähköposti...) ja oon niin yksin tän asian kanssa.

Jos oot siis Raumalta (tai oikeestaan mistä vaan), niin kirjotteleppa tänne vaikka jotakin itsestäsi. :-)

Itse oon 17-vuotias epätyypillisen anoreksian diagnoosin saanut tyttö. Asun nykyään Raumalla, kotoisin täältä en oo. Hoidossa olen, parantumishalua ei tällä hetkellä oikeen löydy...

4

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sleepismamatey

      Helouu, jos nyt enää ees seuraat tätä? :D

      En oo Raumalta, mutta asustelen siellä välillä isän luona suht. pitkiäkin aikoja :)
      Oon 16-vuotias.

      Oon sinänsä samoilla linjoilla; ois kiva saada joku kaveri, joka ymmärtäis oikeesti vähän tilannetta, eikä vaan sanois ymmärtävänsä, vaikka kokemus asiasta on täys 0...

      En tiedä vaikuttaako, mutta mulla on diagnosoimaton bulimia, tai oikeestaan sanoisin että tää on enemmänki ednos. Mutta ilmottele jos kiinnostaa :)

      • Raumalainen1997

        Heii!:) Tulin nyt kattelemaan taas, jos joku ois vastannut tähän ja sä olit! Ois todellakin kiva tutustua ja jutella netissä!
        Onko sulla KIK-messengeriä tai hotmailia?:) Mulla on kaikissa tunnistettavissa oma nimi etten haluu tähän pistää. :D Mutta esim just KIK-käyttäjän voisin tehdä, jos sulla on?:)

        -aloittaja


    • sleepismamatey

      Olin jo vähän epäuskossa seuraatko enää tätä, mut loistavaa! :D

      Ja Kik löytyy, eli jos vaan jaksaisit tehä käyttäjän niin se vois olla aika hyvä. Laitatko vaikka sen nimen tähän, kun oot saanu valmiiks niin voin laittaa viestii? :)

      • Raumalainen1997

        Heii, jes!! :-) Lataisin Kikin ja se kirjautuski heti vanhaan käyttäjään, eli ei tarttekkaan tehä uutta! :D Nimimerkki on siis: linnunkokoinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe