Härkämiehen käyttäytymisestä

härkänainen-82

Olen tavannut todellakin tutustumisen arvoisen härkämiehen. Ollaan nyt tunnettu kohta kolme viikkoa ja nyt olen todella tuskissani...

Ongelmana on, että ensimmäisen viikon jälkeen miestä alkoi ahdistamaan ja nyt ei olla sit sen jälkeen muuta kuin tekstailtu ja soiteltu(harvoin). Kyse ei kuulemma ole siitä etteikö haluaisi nähdä vaan....en todellakaan tiedä!!! Sanoi että olen sen juttu, mutta kun musta ei vaan nyt tunnu yhtään siltä. Haluan antaa miehellä tilaa, mutta tuntuu et se on joskus todella vaikeaa kun itse haluaisin viettää paljon enemmän aikaa hänen kanssaan.

Haluaisinkin tiedustella onko muilla ollut aluksi vaikeata härkämiehen kanssa? Miten asiat ovat ratkenneet loppujen lopuksi?

4

1764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eri merkkiä

Juttu menee sillee että kaikki ei sovi kaikille, koska on kiinni siitä miltä vastapuolestakin tuntuu. Kuullostaa siltä kuin haluaisit seurustella enemmän horoskooppimerkin kanssa kuin ihmisen. Joten, luulisi sen näkyvänkin..

• erkki

on myös härkä, joten varovaisuutta peliin!

• härkä myös

Seurustelin puolisen vuotta ihanan härkäukkelin kanssa tolleen ettei liiemmin nähty ( ehkä kerran tai kaks viikossa ja välil meni useempikin viikko aikaa ettei kunnolla tavattu). En ees tiiä mistä se johtu kun molemmat tunnuttiin tykkäävämme toisistamme paljon, mut suhde ei vaan kehittynyt yhtään läheisemmäksi tietyn asteen jälkeen.

Mulle tollanen puolittainen suhde ei sitte riittäny ja kun asiaan ei saatu muutosta niin erohan siitä tuli, jos ei toimi niin ei toimi. Vähän harmittaa, kun ei tollasii ihanii miehii oo niin helppo löytää....ja nyt on sitte kaiken lisäks ikävä....

En kyl tienny et härät on tollasii kun itsekin olen härkä ja haluaisin just nähdä usein ja olla yhdessä paljon....mutta ehkä se sit on härkämiehille (ainakin joillekin) jotenkin tyypillistä...vaikee sanoo.

• Jos nyt omasta kokemuksesta laitan, voisin väittää jos härkä mies on tosissaan sen huomaa. Hän kyllä pitää huolen omastaan ja sen myös tuo julki. Toki pitää antaa tilaa ja aikaa. juroja kun ollaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5370
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4816
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4355
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      3926
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3790
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3687
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3318
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      84
      3073
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      61
      2920
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2656
    Aihe