Eli siis minulla on Samsung Galaxy Core plus . Puhelimen muistia on jäljellä n. 180 mut ja valittaa jatkuvasti tilan loppumisesta. Muistikortille tilaa taas on 12 gt. Miten voin siirtää tiedostoja kuten kuvia ym tai sovelluksia muistikortille kun jos koitan siirtääsovellusta muistikortille se ei onnistu... kaipaan kipeästi vinkkejä tai yksityiskohtaisia ohjeita. ♥
puhelimen muisti (ISO ONGRLMA)
3
150
Vastaukset
- se sama unhappy12
Tuo 180 mut on siis 180 mt eli megatavua
- Ohjekirja auttaa?
Ei kai asennettuja sovellutuksia saa siirrettyä muistikortille?
http://www.samsung.com/fi/support/model/SM-G3500ZWANEE löytyy KIES-ohjelma, jolla voit siirrellä tiedostoja (kuvia) eri laitteiden välillä. Siirrä vaikka osa kuvista läppärille ja muista ottaa Samsungistasi varmuuskopio silloin tällöin.
Yllä mainitulta sivulta löytyy ohjekirja, johon kannattaa tutustua. "Omat tiedostot" -valikosta löytyy "Siirrä" -valinta, jolla voit siirtää kuvia hakemistosta toiseen. Tutustu ohjekirjan sivuihin 86-87. - roottaus
Roottaa puhelin, tee toinen osio muistikortille ja asenna link2sd ja siirrä ohjelmia muistikortille link2sd:n avulla.
Toki link2sd ohjelma ei ole pakollinen jos osaa tehdä tiedostoista linkkejä linux pohjasella komentorivillä.
Googlaamalla löytyy luultavasti tarkemmat ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2554664Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii793118- 472483
- 281923
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 911520
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894