Honda BF15 vm. 97-98? Käynnistysongelmia ollut jo jokunen kesä. Välillä käynnistyy välillä ei. Ongelma johtunee jostain tiivisteistä, sillä tulpat on usein täysin märkiä (bensaa, vettä??) ja tulppien kuivaus auttanut ongelmaan. Välillä käynnistyy yhdellä pytyllä 10 minuuttia yskien. Kun käyntiin saa ja lämpenee, kone toimii kuin se kuuluisa junan vessa.
Toinen ongelma ilmeni tänä kesänä. Pakki sanoi itsensä irti. Vaihdetta laittaessa pakille kuuluu vain julmetun moinen rytinä ( rattaat eivät kohdallaan?) eikä muuta juurikaan tapahdu... Löytyisikö neuvoja?
Honda BF15 problema
7
494
Vastaukset
- vm 41
Selvitä ensin alapään korjauskustannus, ennen kuin alat muita vikoja pähkäileen. Voi olla että tulee järkevämmäksi hankkia uusi kone.
- Noviisi34
Uusi kone on toki jo hankittu. Tämä Honda jäisikin lumpeikko kalastus koneeksi. Pakin korjaus ei siis ole välttämätön, mutta käynnistys ongelman ajattelin itse talven mittaan korjailla... Tulpat olivatkin, kun oikein tarkaksi ryhtyy, märkiä öljystä ja sylinterin kannen avattuani se "tulvi" öljyä...
- HONDASATI
Mitäs sinä olet mennyt kannen aukaiseen .jos et tajua koneesta mitään ,tarkoiitatko avaneen ventiilikopan vai kannen ,venakopanalla kuuluu olla ölyä. Onko moottorissa liikaa öljyä? ,katso tikusta. Uusi tulpat ,ventiilin säätö,ym... Luulen että vika käynnistys tekniikassa,ryyppy ym, jos kone kerran pelaa lämpimänä ok.
- huhuu..
Nyt kyllä kuulostaa siltä ettei tämän sankarin pitäisi hontaa ruuvata, perustiedot ja -taidot hakusessa.
- vm 41
Kunhan puhuttaa ja tekee "tikusta asiaa" aikansa kuluksi.
- PuSe
Sytytysyksikkö mennyt. Tyyppivika. Kustantaa parisen sataa. Oireina juuri tuo käyntiinlähdön satunnaisuus.
- ????????????????????
Joopa joo !! Aina kun sytytys alkaa temppuilemaan kuuluu kolinaa alapäästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753