Tietääkseni lähiaikoina on tullu lisäystä noihin Players Choice - halpapeleihin. Ainakin Soul Calibur 2, Zelda Wind Waker, Mario Party 5, F-Zero GX, sonic heroes, sit kai joku toinen sonic, Fifa 2004 ja Crash Bandycoot the wrath of gortex, MOH Rising Sun, NFS Underground, The Simpsons hit&run ja kai monta muutakin. En oo kyl niin varma tost listasta mut ainakin suurin osa noista on siinä sarjassa ku oon ite nähny.
Niin mikä noista kannattais ostaa? Sen sanon että F-zero mulla on jo ja Fifa eikä Mario Party oikeen kiinnosta. Eli niistä jäljelle jääneistä mikä on paras? Kiitos vastanneille!
Uudet Players Choicet
Basa
1
164
Vastaukset
- MASTER
NO JOS ET WIND WAKERIA OMISTA NIIN SE ON VAIHTO EHDOISTA EHDOTTOMASTIN PARAS KOSKA OMISTAT JO
F-ZERON. VARAUDU KUITENKIN WIND WAKERIIN VARAUKSELLA KOSKA, PELISSÄ ON YLLÄTTÄVÄN VÄHÄN TAISTELU OSIOITA MUTTA SITÄ ENEMMÄN LÖYTYY TAAS PUZZLEJA JOTKA PUOLESTAA OVAT TODELLA VAATIVIA. TAISTELU OSIOT OVAT TAAS AIVAN LIIAN HELPPOJA JA TÄMÄN VUOKSI PELI VOI TUNTUA ALKUUN TYLSÄLTÄ, MUTTA PARANEE PELIN EDETESSÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770