Kertokaa, mitä lisälaitteita kaivataan, jotta voin katsoa televisio-ohjelmia tietokoneella?
TV Tietokoneeseen
7
1073
Vastaukset
- Jokuko
Osta TV-kortti ja antenni jos et saa johtoa vedettyä rasiaan. Nuita kortteja on myös DIGI-mallia.
- jopps
Mistä tietää että onko tv kortti?
- Piru
jopps kirjoitti:
Mistä tietää että onko tv kortti?
on reikä antennijohdolle.
Aika harvoin valmiissa konepaketeissa löytyy TV-kortti mukana. - jobbs
Piru kirjoitti:
Aika harvoin valmiissa konepaketeissa löytyy TV-kortti mukana.Minkälainen pää tuohon tietsikkaan pitää yhdistää, ja minkälainen merkki on siinä reijässä?
Siis et onko tv:n ruudun kuva siel pebassa vai joku muu - Jokuko
jobbs kirjoitti:
Minkälainen pää tuohon tietsikkaan pitää yhdistää, ja minkälainen merkki on siinä reijässä?
Siis et onko tv:n ruudun kuva siel pebassa vai joku muuNormaalisti samanlainen antenniliitin kuin telkussakin, meillä lisäksi radion antenniliitin, en ole "peffan" kuvia katsellut, siis tietokoneen, tunnistan koaksaaliliittimen muutenkin, tietenkin vanhoissa verkkokorteissa ja oikein vanhoissa näytönohjaimissa oli myös koaksaaliliittimiä, mutta se on jo historiaa.
- pavilion
Piru kirjoitti:
Aika harvoin valmiissa konepaketeissa löytyy TV-kortti mukana.sarjan joissain malleissa on vakiona.
- Lennukka
Itselläni on kannettava.
Ostin siihen analogisen "tv-virittimen" joka yhdistetään koneeseen USB-2 väylään. Antenni sama kuin tv:ssä. Sitten mukana tuleva CD koneeseen ja katseluohjelma latautuu.
Laite on LifeView TVR ja sitä sai Clas Ohlsonilta. Hinta oli tarjouksessa 72 €uroa.
Ainoa haitta on laitteen jumiutuminen jos ohjelmia on auki monia. Itse sulen ne ohjelmat joita en käytä ja olen nostanut läppärin taka-osan ylös jotta ilma pääsee virtaamaan vapaasti ja se on auttanut joskin joskus saattaa jumiutua. Siihen ei auta kuin resetoiminen. Muuten olen ollut tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760