Elikkäs tuosta 192hv pannusta ois kyse, viritys helppoa? Kallista? Itse ajattelin kannen modausta, putkistoa, lastua ja suodatinta, jos sillä pääsis jo hieman kovempaa... Kokemuksia? Entä manuaali lootan kestävyys?
e36 325i viritys?
8
4741
Vastaukset
- Repe
Anna mennä vaan. Pakko sen on kestää, kestäähän muutkin saksalaiset, esim. VAG-turbot 100hv tehonnostoja.
- omabmw
juu itellä on E36 325 i coupe vm 1994. (jakopää=kettinki)mulla on remuksen sportti putkisto, vapaa ilma suodin, normaaliin kotelo malliin asennettu (ohut metallinen suodin ja sitten lastu. nyt pitäisi olla n.216-220 hv (en ole penkittänyt) ja väännöt nousi lastun asentajan mukaan 30 nwt.(kyllä sen tuntee).
ennen lastutusta auto otti mittarin mukaan 242km/h ja tehdas lupaa 240km/h. nyt kierokset menee yli pitkästi 7000/min (ei viitsi kokeilla) ja huippu nopeus 250km/h. mutta en suosittele hirveätä revittelyä... auto kiertää huomaamatta sinne 7500rm/min ja se ei ole kovin suotavaa. kun normaalisti rajoitin ottaa 6600rm/min vastaan.- omabmw
lisäys tohon edelliseen. lastu maksaa n.400-500 euroo (mun 480€) ja putkisto n500-800€. ei se halpaa ole.elikkä nämä on helppo tehdä ja suhteellisen halpaa.... kannattee miettiä tarkoin jos meinaa laittaa nokkia tai kantta.
- XXC
Jotain tollasta kevyttä settiä ajattelinki, saitko lastussa asennuksen kaupanpäälle vai laitoitki ite? Ei tarvi tehdä sen suurempaa ohjelmointia, eli on ns. slip-on?
- Lasse H
omabmw kirjoitti:
lisäys tohon edelliseen. lastu maksaa n.400-500 euroo (mun 480€) ja putkisto n500-800€. ei se halpaa ole.elikkä nämä on helppo tehdä ja suhteellisen halpaa.... kannattee miettiä tarkoin jos meinaa laittaa nokkia tai kantta.
Kysyn sinulta nimimerkki (omabmw)
Oletko käyttänyt autoasi tehopenkissä, ihan vain jotta tietäisi minkä mallinen tehokäyrästä tuli..
Noin ajossa mikä on kierros alue jossa tehon parhaiten tuntee?
Ja millaisia kulutuslukemia olet saanut? - minä vaan
Kertoisitko mistä hommasit lastun, yhteystiedot jne. Mulla on myös -94 vuosimallinen...
- Btghjjjj
325 bemun rajoitin pitäis vakiona olla 6300..7300 max normiventtiilin nostajilla
- nobimmeri
ja ei oo vapaastipyöriväkone ku hyppää yli, eli venat ja männät kohtaa=POX!
ja vanhanaikanen venttiilikoneisto ei kestä kierroksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733