Minä oon jo 14-vuotta, eikä mimmoistakaan tietoa rakkaudesta. Voisitteko te kertoa ikimuistoisimpia hetkiä, että tietäisin, millaista on rakkaus. Kai se kuulostaa hauskalta, mutta jotkut vaan ovat missanneet tuon asian videopelejen ansiosta.
Mikä on rakkaus?
4
506
Vastaukset
- *superstar*
Mä olen kuullut aika monia sanontoja siitä mitä rakkaus on. Joskus mulle sanottiin, että rakkaus on sitä että on valmis kuolemaan toisen puolesta. Itse en kyllä laittais noi rajua ehtoa...
Omasta kokemuksesta mä voin sanoo, että rakkaus ei ole niin huumaava tunne kun sanotaan. Rakastaminen on oikeastaan aika tavallista ja arkipäiväistä siinä mielessä, että en mä ainakaan leiju pilvissä vaikka mä olenkin rakastunut. Se vaan on sitä, että sulla on toista raastavan kova ikävä kun se ei ole sun luona, ja sitä, että sä haluat koko ajan tietää enemmän ja enemmän toisesta, ja sitä, että sun tekee pahaa katsoa kun sun rakkaalla on paha mieli... Rakkaus on niin paljon erilaisia asioita, eikä niitä kaikkia voi edes sanoin kuvata. Kyllä sä sen tiedät kun se eteen tulee. Jos mun yhdellä lauseella kuvaisin rakkautta, niin mun mielestä se on sitä että on valmis luopumaan omista unelmistaan toisen takia... Toisaalta se on sitä, ettei vaadi toista luopumaan omista unelmistaan itsensä takia...
Aika monimutkainen juttu... - MrsLove
Rakkaus on vahvempi tunne kuin ihastus. Monesti sekoitetaan ne keskenään ja luullaan olevan niin rakastuneita, vaikka toinen ei olekaan loppujen lopuksi niin tärkeä. Rakastuminen vie usein aikaa. Väitän, että ensisilmäyksellä, et voi rakastua ennemminkin ihastua ulkokuoreen. Tutustuttuasi alat tuntemaan toisen pään sisältöä. Huomaat, että hän pitää samoista asioista ja on sinulle tosi mukava. Tulet läheisemmäksi tämän kanssa ja alat tuntea tosi vahvasti häntä kohtaan. Erossa oleminen on raastavaa, toisen läheisyys taas taivaallista. Välität toisesta hyvin paljon etkä haluisi hänelle tapahtuvan mitään, mikä häntä satuttaisi. Haluaisit jakaa hänen kanssaa surun kultakalasi kuolemasta ja iloita yhdessä uudesta videopelistä. Sanoisin silloin olevan kyse rakkaudesta.
Rakkautta on toki muunkinlaista, rakkaus perheeseen ja kavereihin. Perhettään rakastaa luonnostaan. Kavereista tulee ajan mittaan hyvin rakkaita. Olen erimieltä edellisen kirjoittajan kanssa, sillä voisin kuolla rakkaan ihmisen puolesta, mutta toki itseään pitäisi rakastaa myös, jotta voi rakastaa toista. - minä vain
NUSSITAAAN SILMÄT PUHKI!!
- Tiiduli
Rakkaus on sitä kun katsot johonkuhun ja TIEDÄT, että vaikka maailma räjähtäisi et kääntäis katsettas pois. Se on sitä, että olis valmis antamaan sielunsa toiselle. Kaikkea tätä. AInakin mun osaltani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946