painoa lisää ja äkkiä!

kuranetauti

moi olen 17v poika ja minulla oli tuossa vähän aikaa sitten tauti josta johtuen en pystynyt syömään MITÄÄN pariin viikkoon ja painoa tippui n. 10kg. Joten kysymykseni kuuluukin, että miten saan nuo menetetyt kilot takaisin samassa ajassa kuin ne tippuikin?

2

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Biomisti

      Syöt vain innuitiivisesti. Älä ajattele mitä syötävää otat, keho kyllä ohjastaa mitä, milloin ja miten paljon. Ja korjaa menetetyn massan. Kun mieli puuttuu kehoon ei tule muuta kuin ongelmia, kuten näistä sh-palstojen tytteleitten kirjoituksista voit nähdä.

    • BLOOD IS LIFE

      Kun mulla oli ensin joku virus ja sitten ruokatorventulehdus ja oksensin kuukaudenpäivät jotain kolme viikkoo, koska mulla ei ollu vielä diagnosoitu sitä ja mä laihduin jotain 10 kiloo niin mun piti saada se paino takasin lyhyessä ajassa niin mä söin berliininmunkkia ja jäätelöö, mutta sitten se mässäily jäi vähän päälle ja mä lihoin kymmenen kiloo siitä mitä mä yleensä painan. Tosin ei sekään ollu mikään ylipaino ja musta on hyvä silleen että painan yli 50 ja alle 70. Mä oon oksentanu jostain tarhasta lähtien ja olis ollu paljon helpompaa jos olis saanu ruokatorventulehdusdiagnoosin ja lääkkeet jotka estää sen, paljon aikasemmin, mut mulle on sanottu vaan sul on aamupahoinvointia. Raskaana olevilla naisilla on aamupahoinvointia! Kun oli toi pisin oksennuskausi niin mä oksensin ja oksensin ja kun siellä ei ollu enää mitään jäljellä niin tuli sappinesteitä ja sitten tuli pelkkää sylkee. Sitten sain lääkkeen joka estää sen ylös tulemisen. Jos toi oksennuskausi olis jatkunu enkä olis saanu lääkettä niin olisin kuollu. Ja mulle on jotain vihjailtu jostain syömishäiriöstä koska oon hoikka ja nuori vaikka se on mun vartalotyyppi. Syömishäiriö niin kun anorexia on kehonkuvanhäiriö eikä mikään nuorisotauti! Siinä itse oksentaa ja mulla taas mä en voi estää sitä oksentamista ja mä inhoon oksentamista! Ja mulle myös sanotaan miten sä voit käyttää sokeria, kermaa, voita ja täysmaitoo ja toisesta suunnasta mulle sanotaan syönkö mä mitään?! Tänä vuonna mulla on ollu yhen päivän oksentamiset. Ensin oli pitkäperjantai ja viimeks oli kun kävin pimeän kaupan illassa perjantaina niin sillon perjantaina kaikki oli muuten ok mutta mun molemmat kädet vapisi ja seuraavana päivänä tuli melkein koko vartalon vapina ja kuuma, sydän hakkas ja sitten oksensin ja mä melkein tukehduin, se oli hirveetä! Oon miettiny mun hermostoa ja etenkin mun verta. Mitähän mun verestä löytyis...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe