Otsikko kertoo kaiken. Aiheita tossa lueskelin vähän ja 70% on ennakkoluuloja ja rasismia. Miksette painu rasismi-palstalle?
Rasismia enemmän kuin Islamia
10
<50
Vastaukset
- Tosimies.
Islam on rasismia ja hirveetä paskaa
- ällääääähy
innerstrength kirjoitti:
ooppas tarkkana, moni tappais sut tost lauseest ;)
Murhaajia maailmassa riittää ja valehtelijoita. Tunnetko ketään sellaista henkilökohtaisesti?
Murhaajat menevät aina helevettiin.
Jälläähy akbaaar. - Jake Waits
innerstrength kirjoitti:
ooppas tarkkana, moni tappais sut tost lauseest ;)
Ei kai ainakaan Rauhanuskonnon™ edustaja nyt sentään?
- Saatanalliset säkeet
Muslimeilla on ihan lupa valehdella muille kuin muslimeille?
Minä tiedän vastauksen olevan kyllä. Minkä se tekee muslimista, joka valehtelee? Aivan oikein paatuneen valehtelijan.
Oletko sinä valehdellut ihan tietoisesti " hyvällä omallatunnolla allahin luvalla" ihmisille, joita luulet vääräuskoisiksi?
Mikä on käsityksesi valehtelusta ja suhteesi valheen isään?terve!
mun mielestä toi on enemmänkin moraalinen juttu. Jos ihmisellä on puhdas sydän niin hän ei valehtele kenellekkään
valehteleminen on yks suurimmista synneistä islamissa, koska se on alku monelle muulle synnille
totta puhuen en ole edes ollut tietoinen tuommoisesta ja ei. en itse asiassa edes näe ihmisissä eroa, kaikki on yksilöitä (näen kaikki ihmiset samanarvoisina)- Jake Waits
innerstrength kirjoitti:
terve!
mun mielestä toi on enemmänkin moraalinen juttu. Jos ihmisellä on puhdas sydän niin hän ei valehtele kenellekkään
valehteleminen on yks suurimmista synneistä islamissa, koska se on alku monelle muulle synnille
totta puhuen en ole edes ollut tietoinen tuommoisesta ja ei. en itse asiassa edes näe ihmisissä eroa, kaikki on yksilöitä (näen kaikki ihmiset samanarvoisina)Jumalan lähettiläs kysyi:
"Kuka hoitaa (tappaa) minun puolestani Ibn al-Ashrafin? "Muhammad ibn Maslama vastasi: "Minä teen sen, Jumalan lähettiläs, minä tapan hänet." "Tee niin, jos vain pystyt", sanoi Jumalan lähettiläs.
Muhammad ibn Maslama sanoi vielä: "Jumalan lähettiläs, meidän on ainakin valehdeltava!"
"Sanokaa mitä tahdotte", vastasi Jumalan lähettiläs, " te saatte siihen luvan!"
- kokemusta omaava
Ehkä muslimeista ei pidetä. Ei se ole rasismia.
- muhammed väärä profe
Jokainenhan sen tietää vihaako muslimi vääräysjiusua, kuten he muita kuin muslimeja kutsuvat. Tälläkin hetkellä muslimijärjestöt harjoittavat monenlaisia murhaamisia ja murhilla uhkailuja samanhenkisesti kuin tässäkin ketjussa aloittaja totesi myöhemmin että eriävän mielipiteen takia ihminen voi tulla tapetuksi.
Sellaisia nämä muslimit ovat kun heihin tutustuu paremmin. Mitä isommaksi muslimipopulaatio kasva sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Se on maailmanlaajuinen ilmiö.- nuhammed väärä profe
vääräuskoisia toi sana tossa.
Niin, itse muslimit ovat vääräuskoisia. Heillä ei ole käsitystä millainen Jumala on. Jumala ei ole valehtelija eikä kehota ketään valehtelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059