SHARM EL SHEIKH

joo

olemme lähdössä 3.1 SHARM EL SHEIKH:iin onko siellä tammikuussa lämmintä?pitävätkö paikalliset turisteista?onko niillä jotain blondeja vastaa kun nais ystäväni pelkää niin?

7

2621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sharmissa

      Ei sieläl blondeja vastaan ollla.
      Päinvastoin, Jokainen paikallinen mies
      yrittää iskeä tai ainakin edes kähmiä blondia.

    • Lämmintä

      Olin itse viime tammikuussa Sharmisssa ja lämmintä oli joka päivä 30- 40 astetta. Mielestäni paikka oli todella mahtava. Osa kavereistani oli vaaleahiuksisia ja he saivat olla rauhassa. Ihmiset olivat ystävällisiä. Varsinkin hotellin basaari alueella myyjät tiedustelivat mistä olette jne. Kannattaa kyllä lähteä. !!

      • tenkainen

        Kyllä blondit saavat kävellä rauhassa jos muuten haluavat kaikki on niin suhteellista.Lämmintä riittää ihan mukavasti,vesi on aina uinti lämpöistä.noin 25 astetta.Olen menossa helmikuussa taas.Viisi kertaa olen käynyt ja joka kerta olen ollut tyytyväinen matkaan,ilman minkäänlaisia vatsavaivoja.Kaikkialla on suht puhdasta ja ihmiset ovat asiallisia.Hyvää lomaa kaikille sinne meneville.Viihtykää hyvän ruuan parissa............................


    • Mary

      Tultiin viime perjantaina Sharmista, jossa turvatoimet oli ainakin tiukat: poliiseja 10 m:n välein, turvamiehiä ja metallinpaljastimia joka paikassa. Sää oli hieno ja Punainen meri upea, mutta paikkanahan se on todellinen turistirysä, paikallisia ei siellä asu. Kaupustelijat ja sisäänheittäjät alkaa parin päivän sisään ottaa päähän ja kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.. Hintataso on lähes sama kuin Suomessa eli reilusti enemmän kuin muualla Egyptissä. Ihan kiva paikka käydä kerran, mutta ihan heti en lähtisi uudestaan

      • Icegirl

        Olin siellä perheeni kanssa viime joulun,eikä kukaan meistä nauttinut matkasta erityisemmin.
        Mulla on kans vaaleet hiukset,miesten katseet seuras aina perässä ja viheltelyä oli kans.Pari ekaa päivää on aina pahinta,kun ne huomaa, et ootte uudessa paikassa ja ne sit myy niitä omiaan.Loppuaikana saatiin olla aika rauhassa kaupustelijoilta..Musta tarjottiin sataa kamelia meijän iskälle, joka ei onnex tehny vaihtokauppoja...
        Mä olin meijän perheestä ainut,joka ei saanu sitä vattatautia..
        Taksikyydit siel on aika pelottavia ja ne rämäpösöt haisee bensalle..
        Viime jouluna siel oli kylmää..Palelin iltasin talvitakki päällä.....


      • Kulttuuria
        Icegirl kirjoitti:

        Olin siellä perheeni kanssa viime joulun,eikä kukaan meistä nauttinut matkasta erityisemmin.
        Mulla on kans vaaleet hiukset,miesten katseet seuras aina perässä ja viheltelyä oli kans.Pari ekaa päivää on aina pahinta,kun ne huomaa, et ootte uudessa paikassa ja ne sit myy niitä omiaan.Loppuaikana saatiin olla aika rauhassa kaupustelijoilta..Musta tarjottiin sataa kamelia meijän iskälle, joka ei onnex tehny vaihtokauppoja...
        Mä olin meijän perheestä ainut,joka ei saanu sitä vattatautia..
        Taksikyydit siel on aika pelottavia ja ne rämäpösöt haisee bensalle..
        Viime jouluna siel oli kylmää..Palelin iltasin talvitakki päällä.....

        Tammikuussa 2003 olin kyseisessä paikassa. Päivälämpötila n. 20C. (ei todella 30 C).Turistipaikka, mutta retkille osallistuminen ja lento Kairoon tarjosi ihan tarpeeksi kulttuuria.Koska ei ollut sesonkikausi nautimme rauhallisesta menosta.


      • alkuasukas
        Icegirl kirjoitti:

        Olin siellä perheeni kanssa viime joulun,eikä kukaan meistä nauttinut matkasta erityisemmin.
        Mulla on kans vaaleet hiukset,miesten katseet seuras aina perässä ja viheltelyä oli kans.Pari ekaa päivää on aina pahinta,kun ne huomaa, et ootte uudessa paikassa ja ne sit myy niitä omiaan.Loppuaikana saatiin olla aika rauhassa kaupustelijoilta..Musta tarjottiin sataa kamelia meijän iskälle, joka ei onnex tehny vaihtokauppoja...
        Mä olin meijän perheestä ainut,joka ei saanu sitä vattatautia..
        Taksikyydit siel on aika pelottavia ja ne rämäpösöt haisee bensalle..
        Viime jouluna siel oli kylmää..Palelin iltasin talvitakki päällä.....

        Äläs nyt tyttö juttele omias - sata kamelia - heh heh heeee. Fiksusta HUOM. fiksusta ja rehevästä naisesta, ei mistään tytön ruipelosta joku sheikki vois vaikka parikymmentä kamelia maksaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe