Minulla on 2-vuotias narttu kissa. Viikon verran syönyt todella huonosti,mikään ei kelpaa ei edes makkara. Ennen ruoka maistunut hyvin.
Mikä avuksi? Huolestuttaa todella!
kissan syöminen
4
94
Vastaukset
- Katti Matikainen
Onko muita oireilua tai ylipäätään normaalista poikkeavaa?
Kuten esim kosketusarkuutta vatsan alueella, apaattisuutta, potalla käyminen muuttunut(esim kakkaa harvemmin..)
Voi olla kyllä jotain ohimenevääkin mutta kyllähän eläimellä tuo syömättömyys on useimmiten merkki jostain poikkeavasta.
Kannattaa kyl käydä eläinlääkärissä tai soita nyt ainakin sinne ja kerro asiasta. Saat varmasti selvyyden asiaan ja mielenrauhan sitä myötä. - parvi.ras
Tänään huomasin että kissa on laihtunut hieman eikö oikein syö kunnolla mitään ..
Ja kakka oli jotenkin eri väristä kuin ennen ja kakassa oli raksujen paloja .. :o - tigu
Jos kissan ruokahalu huononee on jo kiire lääkäriin, sillä kissan elimistö ei kestä paastoa.
- olen pahoillani :(
Juu, ei täällä ruikuttaminen enää mitenkään auta.. kissalla on selvästi jotain vakavampaa, millä ei kuin eläinlääkäri voi tehdä jotakin, jos enää nyt hänkään, kun se voi noin huonosti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671