Fonecta yritysprofiili, oikeasti tarpeellinen?

Myyjamies3

Varmaan tuttu tunne yrittäjälle, kaikennäköiset 118infoplace.orgit soittelevat, lupailevat kuun taivaalta google-näkyvyyden merkittävällä parannuksella, sekä yleisellä internet näkyvyyden parantumisella. Haluavat varmentaa yhteystiedot ja mitään hinnoista puhumatta alkavat laskuttaa mittavia summia. Nykysin tulee sanottua jokaiselle ei kiitos.

Nyt tuli kumminkin Fonectalta puhelu, olivat samaisella asialla liikkeessä. Hintaa palvelulle vuositasolla 650€, sanoin, että aivan liian suolaista ja lupailivat 350€ S-pakettia. Fonecta on tuttu nimi, mutta onko tästä oikeasti mitään hyötyä? Hurjat hinnat siitä, että firman yhteystiedot on jossain tietokannalla. Käyttääkö joku tälläisiä palveluja yritysten hakemiseen oikeasti, edes fonectaa? Eikö kaikki vaan kirjoita googleen yrityksen nimen ja sillä mennään.

Mitä mieltä. Onko palvelusta oikeasti mitään hyötyä? Ehkä ravintola / hotelli alalla saattaa olla, mutta mitenkäs tavallisella yksityisyrittäjällä, joka myy erikoistavaraa kivijalassa?

Fonectan työntekijät, älkää vaivautuko vastaamaan.

13

3852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coriander

      Enpä usko. Omassa yrityksessä ei ole mitään maksullisia palveluita. Näkyvyyttä, esim. googlessa ja facebookissa pystyy ostamaan tarpeen mukaan silloin kuin haluaa ja tarvitsee. Vaikka päiväksi kerrallaan.

    • EiFonectaa

      Tää on vanha juttu, mutta vastaan silti. Ei olla itse ostettu mitään, sillä firmalla on omat nettisivut ja ostetut 'näkyvyyspalvelut' tiputtavat oman firman osumaa hakutuloksissa alemmas. Ts. kun maksaa, niin googlen tulos HUONONEE.

    • selma781

      Heh, aika mielenkiintoinen ajatusmaailma edellisillä yrittäjillä :) Katsoin että melkein miljoona suomalaista käyttää noita Fonectan palveluita joka viikko, että siitä näkökulmasta kyllä hyödyllinen? itse ainakin Calleria käytän ihan joka päivä ja eikös sekin oo Fonectan ja kuuluu siihen pakettiin?

      • CALLER_käyttäjä

        Vaikka miljoona suoamlasita käyttää Foncetan palveluita, ei se tarkoita, että YRITTÄJÄLLE MAKSULLISET PALVELUT olisivat kenenkään käytössä. Moni käyttää juurikin Calleria, joka kyllä tunnistaa numeron omistajan ilman, että yrittäjä maksaa älyttömiä summia palveluista, joita kukaan ei käytä.


      • Caller

        Mä käytän calleria nimenomaan hakukoneena, esim ollessani vieraammassa kaupungissa sillä saa tosi kätevästi haettua esim. Lähimpänä olevat ravintolat, kahvilat, apteekit jne ja mun kaveri firma on mukana siinä profiilissa, jossa siis nimenomaan ne yritykset jotka on maksaneet, hyötyy siitä koska näkyvät parhailla paikoilla ja löytyy just hakusanoilla


    • Näinsemenee

      Jos töitä haluaa on mentävä asiakkaan luokse lähikontaktiin, todettu kymmenien vuosien kokemuksella.

    • Köyhä_kustantaja

      Fonecta yritysprofiili, oikeasti tarpeellinen? Riippuu alasta. Minun alallani ei ole. Silti puhelinmyyjä kaupittelee aggressiivisesti, lupailee nettinäkyvyyttö hintaan 96 e alv, ja kun lasku tipahtaa postiluukusta, niin summa onkin 288 e. En suosittele.

    • kusetusta

      Meillä joku urpo oli ottanut tuon FONECTAN Laajennetun yritysprofiilin á 570€ KUUKAUDESSA. Melkein ilmainen siis. En tiedä mitenkä on mahdollista, että se maksaa vuodessa noin paljon! Ainakaan mitään hyötyä tuosta ei ole ollut.

    • kesis66

      Voi tziisus! kaikille yrittäjille joo ei varmaan ole tollasista hyötyä joo, mun täytyy sanoo että meidän puljulle on ollut paljonkin!!!! Ihan on raha tullu monin kertasesti takasin!! Mun yritys on aika lailla kesäpainotteinen, ja ekat talvet kitkuteltiin nälkärajalla, Viime talvi teki olennaisen poikkeuksen, ja ollaan ton palvelun ansiosta toiveikkaina oottamassa tulevaa. Et voi olla hyötyäkin!!

    • kesis66

      No joo, ketju on tosin näköjään alkanu 2014, eli ei ollu ehkä silloin älypuhelinten kulta aika vielä...

      • mikä-aika

        Se kulta-aika taisi alkaa juuri silloin kun itse ostit ensimmäisen oman älypuhelimesi, vai ...

        Noitahan on ollut älypuhelimia jo 10 v. ajan markkinoilla, joten kai se kulta-aika hiukan jo ennen 2014 vuotta alkoi.


    • Anonyymi

      Fonectalta tuli lasku ja uhkaus perintätoimistolta vaikka en ole lupautunut tilaukseen

    • Fonecta näkyvyydellä minun käsityksen mukaan tarjoaa vain näkyvyyttää Fonectan palvelussa - ei näkyvyyttää Googlen hakukoneessa.

      Kun perustimme meidän yrityksen niin laitoimme noin 90% meidän markkinointi budjetista Google-mainontaan ja hakukoneoptimointiin pojan toiveesta. Kaverit jotka myivät palvelun lupasi näkyvyyttä hakusanoilla joilla potentiaaliset asiakkaat hakevat ja tekevät ostopäätöksensä.

      Noin kuukauden jälkeen saatiin jo about 90-110 tarjouspyyntöä kuukaudessa ja teimme yhteistyötä vuoden ajan kunnes palkkasimme inhouse digispesialistin. Yrityksen nimi joka toteutti kampanjan oli Growth marketing oy, niitä voisin kyllä suositella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2399
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      173
      1529
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1095
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe