Ensimmäiset kotisivuni...

jpekkam

Käykää edes kattomassa :) sivut eivät ole aivan 100% valmiit, mutta onpahan mulla nyt kuitenkin ensimmäiset omat kotisivut :) jos ei muitten niin omaksi iloksi... ulkoasua koitan saada siistimmäksi ja joka sivulle samanlainen "teema"... Antakaa palautetta Kiitos!

http://www.jpekkam.com

8

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryo_Yung

Pakko sanoa, että noissa sivuissasi on jotain paljon parempaa kuin omissani...osa syynä tietenkin, ettei sivuillani paljoon tietoa oikeastaan ole (paitsi itsestäni :P).

Mutta kuitenkin onnea eteenpäin ja päivittele ahkerasti (voisin laittaa tuon oman koneeni suosikkeihin ja omien sivujen linkkeihin ^^)

• hyvät

Ainoa haitta oli vasemmalla olevat linkkitekstit.
      Aika himmeästi näkyi (selain Firefox)
      Voi olla oman koneeni näytönasetuksissakin vika.
      IE:tä en kokeillut.

• sivuuja

Ihan OK sivut paitsi että indeksin pitkä latautumisaika ihmetyttää. Korjaapa se ensi alkuunsa!

• napsukka
    • jpekkam

Sivujen ulkoasua koitettu parantaa.... Vielä vaatii pientä fixausta, mutta... onko parempi?

• joku...

hienot sivut

• Tõppõ

..että jos nuo todella ovat ekat sivusi niin olen varsin kade. Saatana, olisit nähny minun ekat tai toiset tai vaikka kolmannet niin olisit itkenyt (tai ainakin tuntenut myötähäpeää).

Seuraavaksi koitat vaan muuntaa sivut nykyaikaisemmalla koodilla tehdyiksi ( =xhtml Strict tai html4.01 Strick ). Ei o vaikee homma kun käytössäsi näyttää olevan DreamWeaver.

Juu ja kovin on hiljaista keskustelussa:)
      Ehkä sinnekin vielä jengiä ilmaantuu. Itse en viitsi kirjautua joka keskusteluun vaan osallistun lähinnä tällaisilla ei-rekisteröintipakonomaisissa paikoissa riehumiseen.

Niin muuten, ainakin Operalla sivujen sisältö välillä nytkähteli vaakasuunnassa. Syytä en jaksanut alkaa selvitteleen.

Juuei, kyl siit hyvä tulee.

• jpekkam

Kotisivuista tullut kakkos versio... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4018
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe