Minulla tämmöisenä täysin aloittelijana voi olla nämä termit sekaisin ja hukassa, olen pahoillani. Toivottavasti joku kuitenkin saa jotakin tolkkua tästä.
Ymmärtääkseni minulla on Windows 7 ja käytän netissä Mozilla Firefoxia.
Minulle on kuitenkin sanottu, että kannattaa pitää myös jotakin muutakin selainta koneella ja minulla se on ollut Internet Explorer ja versio 7. En päivittänyt sitä IE 8.1, kun kaikki sitä haukkuivat ja neuvoivat olemaan tekemättä.
Nyt haluaisin päivittää koneelle IE 11 - ja yritin tehdäkin sen, mutta se ei onnistu.
Minua neuvottiin poistamaan edellinen päivitys/päivitykset ja käsittääkseni tein sen - ja sitten lataamaan tai asentamaan tuo IE 11 uudelleen - ja nyt olen siis tehnyt sen, mutta nyt en pääse IE ollenkaan.
Sivu ei edes lataudu. Työpöydän IE kuvakketta klikkaamalla tulee vain ilmoitus, että Internet Explorerin asennusta ei ole tehty loppuun. (- Miksiköhän? En ainakaan ole keskeyttänyt mitään latausta kesken.) Ja siinä lukee vielä, että asennusohjelmaa ei voi jatkaa, koska tietokoneessa on asennettuna Internet Explorerin uudempi versio.
- Mikä uudempi versio? Ja miksi se ei sitten avaudu?
Mitä ihmettä minä nyt teen? Ja mielellään neuvot rautalangasta vääntäen ja suomeksi muutenkin.
Pitäisikö poistaa tuo IE 11 vielä uudelleen ja päivittää ensin tuo Windows 8.1?
Internet Explorer 11 ongelma
25
493
Vastaukset
- ieieieieieie eieieie
http://windows.microsoft.com/fi-fi/internet-explorer/ie-11-worldwide-languages
http://windows.microsoft.com/fi-fi/internet-explorer/download-ie
Tuolta lataat sopivan IE:n, Windows kyllä tietää.
Windows 8.1 on käyttöjärjestelmä joka maksaa rahaa ja on jäämässä kuriositeetiksi.- Tinketin
Kiitos.
Kysyisin vielä, että pitääkö tuon rastin antaa olla tuossa alemmassa linkissä: "Haluan myös Bing ja MSN oletukset - vai voiko sen ottaa pois? Kun en välttämättä haluaisi tuota Bing hakukoneeksi. Eikö se jokin sellainen ole? Tykkäisin Googlesta, kun olen siihen tottunut...
Ottaa se pois.
- aloittelijA
Kiitos.
Tein sen, otin ruksin pois. Mutta edelleen on sama ongelma - eli tulee tuo sama teksti, ettei asennusta ole tehty loppuun ja ettei asennusohjelmaa voi jatkaa, koska tietokoneessa on asennettuna Internet Explorerin uudempi versio.
Miksi tämä tulee ja mitä ihmettä tämä tarkoittaa?- ieieieieieie eieiei
Poista se IE 11, jos se ei toimi.
- ieieieieieie eieiei
ieieieieieie eieiei kirjoitti:
Poista se IE 11, jos se ei toimi.
"koneella ja minulla se on ollut Internet Explorer ja versio 7"
Saattaapi päivitys mennä useammassa portaassa
IE7 -> IE8 -> IE9 -> IE10 -> IE11
Tämä oli arvaus, kylläkin.
- Tinketin
Ja miksei Internet Explorer sitten aukea?
- Tinketin
Eipä vain toimi. Mikä kumma voi olla syynä?
Aina vain tulee tuo teksti näkyviin.
Pitääkö tosiaan päivittää nuo kaikki edelliset IE:t vuorotellen IE11asti?- ieieieieieie eieiei
Winukka hoitaa sen jos on tarvis.
Asenna Opera toiseksi selaimeksi jos IE ei suostu toimimaan.
- f.e.d.
Aivan sama typerä trollaus on ollut täällä aikaisemminkin.
"... minulla on Windows 7 ..." "...minulla se on ollut Internet Explorer ja versio 7..."
On hölynpölyä. Windows 7:n mukana tuli IE8. IE7 ei toimi Windows 7:ssa.- l4ä3ö24lä2
Tämä.
Lisäksi jos koneelle on asentanut Windows Updatesta tulevat päivitykset, Internet Explorerin versionumero on 11. - aloittelijA
Googletin, että mikä on trollaus - ja jos nyt tarkoitit, että minä vain huvikseni kyselen täällä, niin olet kyllä pahasti erehtynyt. Olen yrittänyt vajaa pariviikkoa setviä tämän koneen kanssa tätä, kun en saa tuota Internet Exploreria avattua.
Minä voin käyttää vääriä sanoja, kun en kertakaikkiaan ymmärrä näitä tietokonejuttuja tai latauksia sun muita. Ja rehellisesti olen sanonut, että olen aloittelija - ja ilmeisesti vielä aika tyhmäkin.
Minä käytän Mozillaa, mutta IE olisdi siis varalla, kun kuulemma niin olisi hyvä olla.
Tuo aloitusviestini tilanne on edelleen sama. Internet Explorerin sivu ei siis edes lataudu. Työpöydän IE kuvakketta klikkaamalla tulee vain ilmoitus, että Internet Explorerin asennusta ei ole tehty loppuun (enkä ole varmastikaan mitään latausta keskeyttänyt). Ja siinä lukee vielä, että asennusohjelmaa ei voi jatkaa, koska tietokoneessa on asennettuna Internet Explorerin uudempi versio.
- Onko tämä tosiaan aivan jokin täysin ainutkertainen viesti; eikö kenelläkään muulla todellakaan ole tullut tuota viestiä?
Nyt on tullut mieleen, että olenkohan jotenkin saanut aikaan sen, että olen saanut Windows 7 tilalle sen edellisen, aikaisemman version... ilmeisesti siis 6? En tiedän, mikä senkään toimenpiteen nimi olisi ollut (nollaus..?), mutta tuli mieleen, voisiko se aiheuttaa tuon viestin ja sen, ettei IE toimi?
Ja jos olen noin tehnyt, miten minä saan takaisin sen Windows 7, että tuo Internet Explorer 11 toimisi?
Tuo Opera on minulle ihan uusi, mutta yritän ottaa selvää... - ieieieieieie
aloittelijA kirjoitti:
Googletin, että mikä on trollaus - ja jos nyt tarkoitit, että minä vain huvikseni kyselen täällä, niin olet kyllä pahasti erehtynyt. Olen yrittänyt vajaa pariviikkoa setviä tämän koneen kanssa tätä, kun en saa tuota Internet Exploreria avattua.
Minä voin käyttää vääriä sanoja, kun en kertakaikkiaan ymmärrä näitä tietokonejuttuja tai latauksia sun muita. Ja rehellisesti olen sanonut, että olen aloittelija - ja ilmeisesti vielä aika tyhmäkin.
Minä käytän Mozillaa, mutta IE olisdi siis varalla, kun kuulemma niin olisi hyvä olla.
Tuo aloitusviestini tilanne on edelleen sama. Internet Explorerin sivu ei siis edes lataudu. Työpöydän IE kuvakketta klikkaamalla tulee vain ilmoitus, että Internet Explorerin asennusta ei ole tehty loppuun (enkä ole varmastikaan mitään latausta keskeyttänyt). Ja siinä lukee vielä, että asennusohjelmaa ei voi jatkaa, koska tietokoneessa on asennettuna Internet Explorerin uudempi versio.
- Onko tämä tosiaan aivan jokin täysin ainutkertainen viesti; eikö kenelläkään muulla todellakaan ole tullut tuota viestiä?
Nyt on tullut mieleen, että olenkohan jotenkin saanut aikaan sen, että olen saanut Windows 7 tilalle sen edellisen, aikaisemman version... ilmeisesti siis 6? En tiedän, mikä senkään toimenpiteen nimi olisi ollut (nollaus..?), mutta tuli mieleen, voisiko se aiheuttaa tuon viestin ja sen, ettei IE toimi?
Ja jos olen noin tehnyt, miten minä saan takaisin sen Windows 7, että tuo Internet Explorer 11 toimisi?
Tuo Opera on minulle ihan uusi, mutta yritän ottaa selvää...Tietysti voisi lysyä miten on haitake/virustorjunnan laita, koska kerran, mitä lie,
viime vuosikymmenellä XP:ssä minulla oli kai joku haitake eikä IE toiminut eikä lataantunut/asentunut uudelleen.
Ei sitä muuten olisi huomannut mutta päivityksiäkään ei saanut ladatuksi.
Ongelma selvisi silloin koko roskan uudelleenasennuksella.
Jos IE ei lähde toimimaan niin unohda se.
- aloittelijA
Kiitos.
Minulla on koneessa Panda ja ymmärtääkseni toimii ihan hyvin.
Olisiko tuo Opera sitten hyvä vai jokin muu selain ohjelma toiseksi Mozillan rinnalle? Vaikka haluaisin kyllä mieluummin tuon Internet Explorerin...
Onko se mahdollista, että olisin tehnyt jotakin ja saanut tuosta Windows 7 sen edellisen 6? Jotenkin poistanut sen... Ja onko mahdollista ladata tai asentaa se uudelleen Windows 7?- ieieieieieie eieiei
Eiköhän se "pultattu" versio IE:stä löydy jostain käyttiksen syövereistä.
(Nyt ei voi sattuneesta syystä seiskaa käynnistää että voisi tarkistaa).
Windows 7 alkuperäinen IE versio on 8 joten siitä vanhempia ei voi olla siinä.
Chromea suosittelen.- oooooõoo
Ehkä kannattaisi ratkaista ongelmaa eikä harrastaa tuota iänikuista tyrkyttämistä, ihmiset uskovat kerrasta jos ovat uskoakseen..
.
Vaihtamalla paranee.
- aloittelijA
Kiitos. Ahaa, eli en siis ole voinut vahingossakaan saada sitä siksi 6:ksi. Hyvä ainakin se. Jokin muu vika tai syy siihen sitten on, etten saa sitä Exploreria toimimaan.
Tutustun nyt sitten tuohon Chromeaan.
Ja jollei sekään onnistu, pitää varmaan viedä tämä kone huoltoon, kun aika pian olisi tuon Pandan uusiminenkin.
Kiitos avusta. Mikä uusiminen? Pandan ilmaisversiota ei tarvitse uusia paitsi jos haluaa päivittää sen uusimpaan versioon. Maksullistahan ei kannata ostaa.
- aloittelijA
Minä olen kyllä aina ostanut Pandan vuodeksi tai kahdeksi kerrallaan ja vienyt koneen aina kauppaan/huoltoon päivitettäväksi tai uusittavaksi, tms. juuri siihen uudenpaan versioon.
Nyt tosin olen vähän miettinyt, että ostaisin uuden koneen, kun tämähän on jo kymmenisen vuotta vanha - ja etten enää uusisikaan sitä Pandaa.
Haluaisin koneen, jossa ei olisi niitä johtoja niin paljoa pitkin poikin - ja kirjoittamiseen tarvitsen ison näytön, jonka voi jakaa (käännän tekstiä), enkä tykkää läppäreistä, joten taitaa olla ainoa vaihtoehto Mac.
Löysin muuten koneesta tiedon, että tämä on Windows 7 Home Premium. - lkjkjkjkj
aloittelijA kirjoitti:
Minä olen kyllä aina ostanut Pandan vuodeksi tai kahdeksi kerrallaan ja vienyt koneen aina kauppaan/huoltoon päivitettäväksi tai uusittavaksi, tms. juuri siihen uudenpaan versioon.
Nyt tosin olen vähän miettinyt, että ostaisin uuden koneen, kun tämähän on jo kymmenisen vuotta vanha - ja etten enää uusisikaan sitä Pandaa.
Haluaisin koneen, jossa ei olisi niitä johtoja niin paljoa pitkin poikin - ja kirjoittamiseen tarvitsen ison näytön, jonka voi jakaa (käännän tekstiä), enkä tykkää läppäreistä, joten taitaa olla ainoa vaihtoehto Mac.
Löysin muuten koneesta tiedon, että tämä on Windows 7 Home Premium.Ihan miten vaan mutta ei nyt virustorjunnasta tarvitse maksaa.
Jatkossa kannattaa lopettaa sen tilaaminen. Olet maksanut meinaan nyt turhasta sillä ilmaisella Pandalla pärjää yhtähyvin. Pienikin rahansäästö on aina hyväasia etenkin nykypäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068