Kysykää 12v poika

Poika 12v

Kysykää mitä vaan. Varsinkin tytöt

15

291

Vastaukset

• Moi!!! olen 12v, tyttö, olisitko mun kanssa vaikka mulla ei ole tissejä ja karvoitusta.

• Kyllä, mutta jätän heti jos alkaa tulla murrosiän merkkejä.

• Runkkaatko vielä ja jos runkkaat, niin kuinka usein :: ) ja tuleeko spermaa?

• Säälittävää.. poistakaa nyt äkkiä tälläinen keskustelu jossa 12v pojalta kysytään runkkaus asioita yms ..

• NytLoppu! kirjoitti:

Säälittävää.. poistakaa nyt äkkiä tälläinen keskustelu jossa 12v pojalta kysytään runkkaus asioita yms ..

Pippelin pituus jäykkänä mullon 10cm (aika lyhyt) ;(

• Opå kirjoitti:

Pippelin pituus jäykkänä mullon 10cm (aika lyhyt) ;(

Hei opå ja vankkuu pippelini pituus on noin 2milliä, hieno saavutus

• Oon 12v tyttö ja haluisin tietää kui pitkä sul on? ;)

• moi!!! 00n 12v, ja oon poika. mulla 4cm, ja kovana 8cm, ei karvoi. Kuin pitkä sulla on ja onko karvoja.

• oon 14 vuotias poika voisin imee sun penistä niiin kauan et tulee spermat :)

• Nyt tulee! mihin reikään tiputetaan?? Ei tässä ole koko päivää aikaa pidäellä tätä X.X

• Vittu kui pieni :DD

• må oon 12 boy, ja tällänen kyssäri?? Tuleeko sulla jo mällit boksereihin, Mulla ei vielä lennä, ja joskus tulee pissa tippoja.

• Pissa tippoja :-D:-D:-D

• voin ottaa suihi sult ;)

• Kyllä se 18v muikula kelpais mut hyi saatana kummiski laitontahan se olis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia etsii asuntoa

Sofia kertoi juuri instassa viettäneensä aamupäivän asuntoa metsästäen. Toivottavasti jotain löytyy, en tiedä millainen on tilanne Helsingissä. Nyt j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      5264
    2. Koronavilkku pääsi MAAILMANENNATYKSEEN!

THL kertoi tänään, että Koronavilkkua on ladattu noin 2,5 miljoonaa kertaa. Missään maassa koronaseurantasovellusta ei ole väestöön suhteutettuna lada
      Maailman menoa
      157
      3574
    3. Aarniolla ei ole kivaa ihmisvarastossa

Vankila on vain ihmisvarasto. .. Ihmis­varastos­sa Jari Aarnio kertoo oloistaan kahden muun vangin kanssa samalla suljetulla osastolla – “Elämä on tää
      Maailman menoa
      148
      3358