Purjehduspalstalta pomittua.
100% fokalla myrkyssä purjehdus
Toimii kevyessa ja nopeassa osatakilaisessa veneessä.
ks kuva kohdassa 0:50 pieni punainen vene:
blu sail 24 planatona
www.youtube.com
Blu Sail 24
VASTAA
Ilmoita asiaton viesti
Kutista kaikki kommentit
bollox
1.10.2014 16:43
0
Sulje
Yksi stillikuva youtube-videossa ei ole minkään arvoinen.
Sinulla on hetki aikaa kertoa omista kokemuksista fokan käytöstä myrskyssä. Jos sellaista ei tule, singahtaa tämä ketju samaan roskikseen kuin pari tusinaa viimeisen tunnin aikana kirjoittamaasi spämmiä.
VASTAA
Ilmoita asiaton viesti
riittikö
1.10.2014 16:45
0
Sulje
Esim 2-hnegen kevytveneissä, joissa on fokka ja isopurje, kuten 470, 420 ja 49er, niin myrskyssä mennään fokalla, koska isopurjeessa ei ole reivejä.
VASTAA
Ilmoita asiaton viesti
bollox
1.10.2014 16:50
0
Sulje
Selvä. Nyt tästä voi mahdollisesti syntyä oikea keskustelu, jos aihe sattuu palstan väkeä kiinnostamaan. Ketjun perustaminen yhden video, tai pikemminkin kuvan ympärille vailla sen kummempia perusteita on harvinaisen onneton avaus.
VASTAA
Kaj Laaksonen alias bollox sheriffin tyylinäyte
suomi24 hitlerismiä
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204974
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861762Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881622Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741574Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351207Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691111- 931064