En tiedä kuuluuko asia täänne, mutta olen melko ujo ja hiljainen tyyppi. Meille on tullut töihin uusi työntekijä, joka on käytännössä minun ylpäpuolellani, eli hoitaa päätyön ja minä avustan. Olen aina tykännyt käydä töissäni ja olen tykännyt myös uudesta työntekijästä.
Viimeviikolla kävi kuitenkin tilanne, jossa uusi työntekijä huomautti minua melko toikkaan sävyyn asiasta, josta aikaisemmin minulle ei ole mainittu mitään. Otin jutun aika vahvasti itseeni ja koko loppupäivän juttu pyöri päässäni. Miksei työkaveri viitsinyt sanoa asiaa ystävällisempään sävyyn, hän ei kuitenkaan ole minun esimies. En voinut asiasta tietää, kun ei kukaan ole aikaisemmin ilmoittanut.
Nyt tunnen itseni huonoksi, melkein tuntuu että työkaveri vihaa minua. Muutenkin olen antanut aika huonon kuvan itsestäni, höpötellyt hermostuneesti jotain ihan sekavaa tai ollut vain hiljaa. Huhhuh en edes tiedä miksi kirjoitin tänne. Saanko keneltäkään empatiaa?
Itsetuntoa kolhaissut tilanne
2
225
Vastaukset
- trjatargfmgks
Tiedän tuon tunteen, koska itsellekin kävi jokin aika sitten samoin. Herkkänä ja tunnollisena suhtautuu muiden negatiiviseen palautteeseen vakavasti ja se jää vaivaamaan, varsinkin jos kokee sen epäoikeudenmukaisena, kuten sinunkin tapauksessa. Pidät häntä ilmeisen arvossa, koska suhtaudut noin vakavasti hänen sanoihinsa. Toivottavasti sulla on kotona joku ihminen, jolle voit kertoa asiasta ja hän olisi sinun puolellasi. Aika parantaa, ei kannata murehtia asiaa liian pitkään, vaikka harmittaisikin. Häntä pystyyn :)
Jos tuo työkaveri jatkaa samanlaista linjaa, niin kannattaa miettiä etukäteen jo vastaus, jolla kerrot hänelle, että jatkossa haluat saada palautteen häneltä ystävällisemmällä tavalla. - Amanda321
Minulla on aivan samanlainen ongelma. Suhtaudun pieneenkin virheeseen tai huomautukseen kuin maailmanloppuun. Ja oikeastaan virheestäkään en jaksa itse virhettä murehtia vaan muiden reaktiota ja sitä, että tuleeko tästäkin nyt jotain sanomista taas. Jos joku muu tekee saman virheen, niin he vain nauravat sille, että tällaista sattuu. En tiedä suhtaudunko itse liian vakavasti vai ovatko muut herkempiä valittamaan minulle kuin muille. Kun oikeasti tuntuu, että muiden mokailut eivät ole yhtään vakavia. Olen ihan varma, että muut vihaavat minua.
Pitäisi vaan yrittää suhtautua rennommin ja antaa tilanteiden olla ja mennä. Ja jos jää murehtimaan, pitäisi löytää joku keino purkaa sitä. Kertoo jollekin, kirjoittaa päiväkirjaa ja mitä keinoja ja harrastuksia itsellä nyt onkaan, jotka saavat ikävät asiat pois mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768