Kennel Atlas Dream´s? Hyviä tai huonoja. Kuoliniät/syyt?
Kokemuksia
4
4083
Vastaukset
- sensenmannia
Eipä tuossa mitää erikoisen hyvää ainakaan ole. Sitä samaa sensemann kuraa, kuin monet muut nly kennelit. Jalostustietokannasta löytyy joitain nuorena kuolleita.
- kasva aikuiseksi
Sinulla sitten on ollut tuolta koira/koiria? Kerropa vähän mistä yhdistelmästä? Vai provoiletko vain täällä huviksesi? Sinulle koirat ovat siis pelkkää kuraa käyttiksen omistajina, kuka sinut on aivopessyt vai oletko vain katkeroitunut sen vuoksi, että olet itse jostain kura-kennelistä aikoinasi tietämättömyyttäsi hankkinut "näyttiksen", joka on ollut täysin rikki jo alusta alkaen. Samankaltaisia kokemuksia itselläni ja ystävilläni on käyttiskenneleistä. Joten..? Perustelisit edes kannanottosi turhan turvanaukomisesi sijaan.
- siinäpäperustelu
kasva aikuiseksi kirjoitti:
Sinulla sitten on ollut tuolta koira/koiria? Kerropa vähän mistä yhdistelmästä? Vai provoiletko vain täällä huviksesi? Sinulle koirat ovat siis pelkkää kuraa käyttiksen omistajina, kuka sinut on aivopessyt vai oletko vain katkeroitunut sen vuoksi, että olet itse jostain kura-kennelistä aikoinasi tietämättömyyttäsi hankkinut "näyttiksen", joka on ollut täysin rikki jo alusta alkaen. Samankaltaisia kokemuksia itselläni ja ystävilläni on käyttiskenneleistä. Joten..? Perustelisit edes kannanottosi turhan turvanaukomisesi sijaan.
Kaikki tietää sensenmannin "jalostusfilosofian", niin myös sinäkin. Mitä hyvää ovat saaneet aikaseksi? Kerro ihmeessä? Olen ihan jo periaatteesta pentutehtailua vastaan, enkä ole hyviä koiria ko. kennelistä nähnyt. Siinä vaiheessa, kun raha on tärkeämpää, kuin terveen toimivan koiran tavoittelu, niin ei kiitos.
- jdjdjdjdi
kasva aikuiseksi kirjoitti:
Kuolonsyitä atlas dreamsin pennuilla: perianaalifistelia, pyoderma, atopia ja pari jossa ei kuolinsyytä ilmoitettu. Kovin monipuolista kasvatusta ei ole harjoitettu. Indeksit ei kovin kummosia ja geenipooli kapea. Tässäpä näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941