1.Mooses:24 Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi. 3.Mooses 18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa,niinkuin naisen kanssa maataan,se on kauhistus. Roomalaisten 1: 26-27 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin, sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen, samoin miespuoletkin,luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa,ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet,miespuolet miespuolten kanssa,riettautta ja villiintymisestään saaneet sen palkan,minkä saada piti.
Homoseksuaalisuus on SYNTI
8
127
Vastaukset
- 12v poika
Itse uskon vapauteen, oikeudenmukais-uuteen, hauskuuteen ja rakkauteen, minulla ei ole väliä joudunko helvetin syviin liekkeihin vai taivaa-
seen kunhan elän hyvän elämän täällä maan päällä. En ole hirveän uskovainen
olen homo. Arvostan mielipidettäsi mutta en ole samaa mieltä, raamatussa ei olla sanottu että homo ei saisi olla tai miehien välinen rakkaus olisi väärin!! - Olenko oikeassa?
Tunnut olevan poikkeuksellisen kiinnostunut toisten ihmisten seksielämästä. Kehottaako Jumala siihen?
- En kyllä ole
En ole, eikä kehota.
En kyllä ole kirjoitti:
En ole, eikä kehota.
USKOVA1 ei pannut kuitenkaan mitään, mikä kieltää homoseksuaalisuuden. Mooses kertoo yhdenlaisesta parisuhteesta; Raamattu tuntee monia muitakin malleja, kuten Aabrahamin monet vaimot ja sivuvaimot. Myös Daavid ja Joonatan tekivät liiton keskinäisen rakkautensa takia.
Room 1 kertoo taas miten heterot olivat villiintyneet ja vaihtaneet seksuaalisen kiinnostuksensa toiseksi. Niin ei homoseksuaaliset ole tehneet kuin harvoin, että kiinnostuvatkin vastakkaisesta sukupuolesta, ja sillä lailla vaihtavat.
- 12➕ 1
Kun palstan nimi on uskovaiset homot ja lesbot, niin miksi valtaosa aloituksista on heteroiden tekemiä. Eikö teille löydy riittämiin omia foorumeja. Mua kiinnostais lukea kaltaisteni uskovien kokemuksista ja ongelmista. Harvoin tänne kuitenkaan jaksan eksyä, kun palstan ovat vallanneet heterot.
- vastauksia kaipaava
Tohon sanon aamenet .Ensimmainen kerta kun kirjotan mielipidettani tanne. toisinaani ihmiset kommentoivat niin tylysti toistensa kirjoituksista etta en aiemmin ole viitsinyt osallistua.Tosiaan uskovaiset Homot ja Lesbot foorumi olisi tarpeellinen. Ilmeisemmin heterot jotka taalla kommentoivat,eivat saa mahdollisuutta muualla tuoda julki kantaansa riittavasti.Kylla varmaan nimenomaan uskovat homot ja Lesbot tietavat kyseisista raamatunkohdista,joihin vedotaan ja joilla osoitetaan homous synniksi.Olen itse ollut lesbo suhteessa yhden naisen kanssa.20 vuotta sitten.Eromme jalkeen aina perustelin itselleni etten voi menna uudelleen naisen kanssa, koska se on syntia.kuitenkin ajatuksissa ovat aina olleet naiset kun olen ollut miehen kanssa.Pelkaan kylla jumalan tuomiota,mutta pitaisiko tassa sitten olla loppu elama yksin...Juttelin taannoin kaverini kanssa joka sanoi aika osuvasti monien uskovien tavasta ajatella.Esim.vapaiden suuntien uskovat armahtavat murhamiehen nopeastikkin,mutta esim.homous on astetta pahempi...en oikeastikkaan kasita..kun tuo lista siita keta ei taivaaseen hyvaksyta on niin pitka ja kaikissa kohdissa epaonnistun ja silti saanut kokea jumalan huolenpitoa ja rakkautta paljonkin, niin olisiko tama oman lesbouden hyvaksyminen sitten se viimeinen niitti,milla takaan itselleni ikuisen helvetin tulen...vai.
vastauksia kaipaava kirjoitti:
Tohon sanon aamenet .Ensimmainen kerta kun kirjotan mielipidettani tanne. toisinaani ihmiset kommentoivat niin tylysti toistensa kirjoituksista etta en aiemmin ole viitsinyt osallistua.Tosiaan uskovaiset Homot ja Lesbot foorumi olisi tarpeellinen. Ilmeisemmin heterot jotka taalla kommentoivat,eivat saa mahdollisuutta muualla tuoda julki kantaansa riittavasti.Kylla varmaan nimenomaan uskovat homot ja Lesbot tietavat kyseisista raamatunkohdista,joihin vedotaan ja joilla osoitetaan homous synniksi.Olen itse ollut lesbo suhteessa yhden naisen kanssa.20 vuotta sitten.Eromme jalkeen aina perustelin itselleni etten voi menna uudelleen naisen kanssa, koska se on syntia.kuitenkin ajatuksissa ovat aina olleet naiset kun olen ollut miehen kanssa.Pelkaan kylla jumalan tuomiota,mutta pitaisiko tassa sitten olla loppu elama yksin...Juttelin taannoin kaverini kanssa joka sanoi aika osuvasti monien uskovien tavasta ajatella.Esim.vapaiden suuntien uskovat armahtavat murhamiehen nopeastikkin,mutta esim.homous on astetta pahempi...en oikeastikkaan kasita..kun tuo lista siita keta ei taivaaseen hyvaksyta on niin pitka ja kaikissa kohdissa epaonnistun ja silti saanut kokea jumalan huolenpitoa ja rakkautta paljonkin, niin olisiko tama oman lesbouden hyvaksyminen sitten se viimeinen niitti,milla takaan itselleni ikuisen helvetin tulen...vai.
KAIPAAT VASTAUKSIA.
Ensinnäkin: Jumala ei ole missään sanonut lesbojen olevan millään lailla syntisiä.
- vaietkaamme
lopetetaan kommentointi heteroiden häiritäviesteihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409