Harhaako

vain??

Niin olen 37-vuotias nainen, jolla takana rankka parisuhde ja ero siitä pari vuotta sitten.

No, luonani on käynyt jo yli vuoden aivan ihana ja mukava mies, jonka kanssa ollaan puuhailtu pääasiassa makuukamarissa. No, itse olen arka nykyisin miesten kanssa ja tämä mies on myös ujo ja arka ehkä hieman jopa sulkeutunut. Olen tulkinnut miehen käytöksen perusteella, että hän haluaa vain pelkkää seksiä vaikka usein kyseleekin kiinnostuneena asioistani ja kuulumisistani. Kesällä hän jutteli moneen otteeseen haluavansa matkalle, enkä tietenkään uskaltanut kysyä onko hän kenties matkaseuraa vailla tosin ei hän itsekään kysellyt... Olen päätellyt siitä, kun mies lähtee kuitenkin melko pian aina hommien jälkeen kotiinsa, ettei hän halua muuta kuin seksiä.. Alussa hän nukkui luonani, mutta itseni ainakin oli vaikea rentoutua ihan vieraan ihmisen vieressä...

No, vastikään tutustuin myös toiseen oikein fiksuun ja asialliseen mieheen, joka on aidosti kiinnostunut minusta ja mies ilmeisesti haluaisin jotain vakavaakin kanssani. No, minulla ollut myös kivaa tämän uuden miehen kanssa ja olen todella kiitollinen, että olen tällaiseen mieheen saanut tutustua, mutta kun en saa tätä luonani kauan käynyttä seksikamua mielestäni.... Eli pidän tästä uudesta tuttavuudesta, mutta olen korvia myöten ihastunut seksikamuun.

Eli mitä ihmettä pitäisi tehdä tällaisessa tilanteessa? En halua kenenkään selän takana puuhata, enkä satuttaa ketään, mutta kai minulla on kuitenkin oikeus selvittää tunteeni ja ajatukseni näiden miesten suhteen... Nyt olisi hyvät neuvot enemmän kuin tarpeen........

15

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitojavalinttoja

Sulle on käynyt niin kuin niin monelle naiselle... seksi ei olekaan pelkkää seksiä sitten kuitenkaan pidemmän päälle. Kaiken kukkuraksi uuden suhteen aloittamiselle seksisuhde on myrkkyä - et tarvitse seksikumppania, joten käytännössä tarvitset uudesta miehestä jotain muuta (hyvää seuraa, turvallisuutta jne).

Joko pidät molemmat ja teet asian selväksi (kummallekin)
      Selvität onko seksisuhteessasi ainesta kasvaa parisuhteeksi --> uusi mies pois kuvioista
      Etenet uuden miehen kanssa --> heivaat seksikumppanin pois kuvioista

• Harhaako vain....

Uusi mies on ihana, todella aidosti kiinnostunut. Sen tiedän, että molempia en voi pitää... Toki taustalla kaihertaa ajatus siitä, että jos seksikamu ei yksinkertaisesti ole osannut tai uskaltanut tehdä aloitetta muuhun... Eli kyllähän se vaivaamaan jää, jos en asiaa selvitä.. Mutta jos kohdalle osuu aito ja kunnollinen mies mikä on melko harvinaista, niin ei kyllä sitäkään haluaisi mitenkään sössiä....

• PuhuX3

Kysy siltä, joka kiinnostaa enemmän, mitä hän haluaa suhteeltanne. Ei kannata jatkaa ellei mies halua kuin seksiä ja sinä haluat pidempiaikaisen kumppanuuden.

Ei asiat selviä kuin puhumalla, joten puhu.

• Harhaako vain...

Mitenkäs, kun tämä uusi mies mainitsi viime puhelinkeskustelun aikana, että ollaanko jo seuraavilla treffeillä yötä yhdessä... Alkoi kyllä heti varoituskellot kilkattamaan, että haluaako vaan tämä uusikin mies vaan seksiä vaikka onkin kyllä aidosti kiinnostunut... Niin ja en kyllä meinannut toisilla treffeillä vielä sänkyyn hypätä ja aion selvittää asiat myös seksikamun kanssa, koska enhän kuitenkaan voi oikeasti tietää tämän uudenkaan miehen tarkoitusperiä eli miksi pailaisin ihanan hauskanpitosuhteen ennen kuin edes tiedän tuleeko tästä uuden miehen kanssa hommasta mitään... Eli ei kannata hätiköidä, eikä pilata mitään ennen kuin oikeasti tietää missä mennään... Kaiken lisäksi minun ei ole mikään pakko sitoa itseäni vielä kehenkään vaan voin kyllä ihan rauhassa katsella ja kuulostella....

• kumpi susta tykkää

otat sen kuka rakastaa sinua
      tuo seksikamu vaikutaa oudolta, vältä outoja, voi olla ongelmainen tuo A herra, sinuna kokeilisin nyt surutta herra B:tä, toisekseen, sulla kilkattaa jo biologiset kellot, mieti millaista elämää ja millaisen miehen haluat lasten isäksi, valitse sellainen, älä sitä josta ei ole mihinkään tai saa irti mitään, eikä herra A ole jo nähty eikä ole edes valmis suhteeseen käy vain säkkinsä tyhjentämässä eli käyttää sua hyväkseen

• Harhaako vain...

No, näinhän se taitaa olla tuon herra A.n kanssa. Kiitos muuten vastauksesta, joka laittoi ajattelemaan!!! Mistä saa kuvan, että herra A on outo? Niin ja onhan se kieltämättä outoa, että vaikka olen yli vuoden herra A.n tuntenut, niin en tiedä hänestä juurikaan mitään.. Ja sekin tekee homman oudoksi, että vaikka kyseessä onkin pelkkä hauskanpitosuhde herra A.n kanssa niin miksi ihmeessä asioista ei voi silti sopia ja keskustella avoimesti eli jotenkin hän on tunnetasolla pelottava....

• ;);)

No, onhan se hyvä, että on valinnavaraa... Eihän ole pakko valita kumpaakaan vaan voi vielä katsella muitakin avoimin mielin.... ;)

• valkkaa se

kumpi välittää susta muutenkin kuin vain seksin kautta, tällä hetkellä taidat tehdä
      ikävästi kumpaakin miestä kohtaan.

• näin sanoisin

Minusta sinun ap kannattaisi katsoa joku muu kumppani kuin kumpikaan noista ehdokkaista. Sellainen, joka aidosti välittää tunteistasi, on hellä ja hyvä ja intohimoakin on välillänne. Sellaisiakin kyllä löytyy. Ihmisen, joka haluaa sitoutua jollakin tasolla ja jonka kanssa petipuuhatkin toimii.

• Harhaako vain....

Olen kyllä tosissaan liemessä... Kovasti olen kiinnostunut tästä uudesta miehestä, mutta en myöskään saa seksikamua mielestäni!! Nyt ollaan sovittu uuden miehen kanssa tapaaminen, ei seurustella tietenkään vielä vasta tapaillaan ja soitellaan... Mutta haluaisin tavata seksikamun ennen kuin etenen uuden miehen kanssa... Siinä ei ole mitään väärää, jos juttelen asiat halki seksikamun kanssa, mutta olen ihan varma, että päädymme sänkyyn, jos tapaamme... Ja saan heittää hyvästit suhteelle uuden miehen kanssa, jos tässä tutustumisvaiheessa vehtaan seksikamunkin kanssa.... Vai pitäisikö siirtää tapaamista seksikamun kanssa siksi aikaa, kun katson miten homma etenee uuden miehen kanssa... Mutta entäs jos seksikamu löytäkin tällä välin vaikka parisuhteen tms. eli ehkä asiat täytyisi selvittää hänen kanssaan ennen kuin on liian myöhäistä....

• ykskantaan vastaan

Sanoisin, että sinulla on jopa velvollisuus eikä pelkästään oikeus selvittää tunteesi näitä miehiä kohtaan, jos ajattelet muitakin kuin omia tunteitasi.

• Harhaako vain....

Tämä on oikeastaan aika surullinen tilanne... Olen aina ollut korkean moraalin nainen, enkä ikinä ole voinut satuttaa ketään.... : ( Kaikki olisi paljon helpompaa, jos voisin unohtaa seksikamun ja aloittaa järkisuhteen uuden miehen kanssa... Ja siitäkin huolimatta, että luultavasti seksikamulla ei ole syviä tunteita minua kohtaan, haluan kertoa hänelle ajatuksistani, kerranhan täällä vaan eletään.... Tietty voihan tässä käydä niinkin, ettei homma lähdekään luistamaan uuden miehen kanssa eli ehkä on parempi, etten puhu seksikamulle mitään uudesta miehestä, kerron vaan rehellisesti omista tunteistani hänelle.... Tai sitten en ole vielä valmis minkäänlaiseen vakavampaan suhteeseen, kun tunteeni ovat näin sekaisin... Kai minullakin on oikeus rakastua ja hullaantua kunnolla....

• viehkeyden salaisuus

No huh huh. Kyllä oli taas sellasta juttua, että oksat pois. Ja täysin sekavaa ja epäloogista, ihan kiva satu.
        Mietoa nyt ensinnäkin, jos se sun seksikumppanis haluaa vain seksiä niin ei se mitään uutta parisuhdetta kenenkään muunkaan kanssa hae. Ja jos se sitten parisuhteen jonkun muun kanssa alkaisi niin sehän kertoo, että sinä et ollut hänelle tarpeeksi viehättävä parisuhteeseen. Ja tsadäm yksi väärä ehdokas on pudotettu pois. Sitten, jos se toinen ehdokkaasi ei viehätä sinua riittävästi fyysisesti niin heivaa sekin pois. Pidemmän päälle asia voi alkaa vaivata sinua ja tarvitsisetkin kunnon seksikumppanin.Tietty voit sitten sellaisen hankkia. Monethan nykyään elää huonoissakin suhteissa ja pitää rinnalla seksikumppania, n.50%suomalaisista pettää puolisoaan.
        Ei muuta kuin lyijyä tykö.
        P.s ota joku kolmas

• Harhaako vain......

Ei tämä kyllä mikään satu ole, vaan ihan elävää elämää.... Ja ei se kyllä kerro mitään ihmisen viehättävyydestä, jos joku ei halua muuta kuin seksiä, kyllä minä ainakin odotan kumppanilta muitakin ominaisuuksia kuin viehättävyyttä.... Niin olisihan se ihan mahtavaa löytää kumppani, jonka kanssa saa intohimoista seksiä ja jonka kanssa kemiat toimii muutenkin, sitä odotellessa........

• ????

Monimutkaisia monesti sydämen salaisuudet.... Kaikkea ei voi aina järjellä selittää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5846
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      91
      2988
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2026
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe