Ajelin mutkittelevaa metsätietä pitkin vanhalla volvon rämällä, joka äänestä päätellen veteli viimeisiään. Huokaisinkin helpotuksesta kun pääsin vanhempieni mökin pihaan. Olin saanut opiskeluni loppuun hyvin arvosanoin, vaikka pitkä parisuhteeni oli puoli vuotta sitten päättynyt. Sen jälkeen olinkin hautautunut oppikirjoihin. Nyt oli kumminkin alkanut kesäloma ja aloittaisin sen rentoutumalla yksin porukoiden ihanalla ranta mökillä. Raahasin laukkuni mökkiin pikavauhtia ja vaihdoin bikinit päälleni, nappasin pyyhkeeni ja suuntasin rannalle. Auringon kuumentama hiekka tuntui ihanalta varpaiden välissä, hengitin syvään raikasta ilmaa ja levitin pyyhkeen kuumalle hiekalle. Laitoin kuulokkeet korvilleni ja asettauduin makaamaan pyyhkeelle. Suljin silmäni ja kuuntelin kuulokkeista tulvivaa musiikkia. En kuitenkaan pystynyt rentoutumaan sillä auringon säteet tuntuivat suorastaan kihelmöivän kehollani ja muistuttaen puolen vuoden selibaatista. Tunsin kuinka pilluni tykytti odottavasti. Yritin keskittyä muihin asioihin, mutta väkisinkin mieleeni tulvivat kuvat kovasta kyrvästä, joka työntyisi sisälleni. Annoin lopulta mielihalulleni periksi ja kosketin pilluani, joka oli jo aivan märkä. Silmät suljettuina hieroin klitoristani pyörivin liikkein ja tunsin kuinka pilluni rupesi sykkimään. Yhtäkkiä tuli tunne, että joku katselee. Reväytin silmäni auki ja näin edessäni neljä miestä. Häpeissäni otin käteni pois kosteasta pillustani ja kuulokkeet korvistani. Miehet katsoivat minua virnuillen ja yksi heistä kysyi ilkikurisesti "Ei kai me nyt vaan häiritty?" Punastuin korviani myöten ja vastasin pienellä äänellä "Ehkä vähän.." Mies katseli minua vähän aikaa hiljaa ja sanoi sitten "No me pyydämme anteeksi neidiltä. Olimme tulossa kysymään kyytiä kun oma automme hyytyi tuohon parin kilometrin päähän ja pitäisi päästä mökille rannan toiselle puolen" Sitten mies esitteli itsensä Kalleksi ja muut pyytelivät myös anteeksi ja esittelivät itsensä vuorotellen. Mikoksi esittäytynyt mies ei kyllä näyttänyt yhtään pahoittelevalta eikä kyllä ne kaksi muutakaan Juha ja Pauli. Mikko osoitti vanhempieni mökkiä ja kysyi "Voisitko tarjota jotain juotavaa? Kävely tässä helteessä rupesi janottamaan ihan helvetisti?" Nyökkäsin ja nousin hitaasti ylös ja lähdin kävelemään mökille miesten seuratessa perässäni. Tunsin miesten katseet vartalollani ja tunsin mielihyvän aallot sisälläni. Astuin sisälle mökkiin ja miehet seurasivat minua keittiöön. Osoitin miehille jääkaappia ja annoin luvan ottaa mitä haluavat. Kalle siirtyi yhtäkkiä lähemmäksi minua ja kysyi salaperäisesti "Mutta mitäs se neiti haluaa?" Katsoin Kallea silmiin ja näin niissä puhdasta himoa. Katse tuntui sähköistävän koko vartaloni ja tunsin kuinka pilluni tykytti vaativasti. Minun ei tarvinnut sanoa sanaakaan, katseeni kertoi kaiken. Hetkessä Kalle riuhtaisi minut itseään vasten ja painoi huulensa huulilleni. Tunsin kuinka koko vartaloni syttyi tuleen ja vastasin suudelmaan himokkaasti. Kallen kädet siirtyivät taakseni ja avasivat bikinien yläosan. Kalle rupesi näykkimään ja nuolemaan rintojani ja Mikko siirtyi taakseni ja riuhtaisi bikinien alaosan pois. Mikko työnsi sormensa litimärkään pilluuni "Täällähän ollaan jo ihan valmiita" Mikko sanoi kiihkon täyttämällä äänellä. Samassa Mikko avasi housunsa ja työnsi kivikovan kalunsa sykkivään pimppiini. Voihkaisin nautinnosta kyrvän työntyessä pohjaan saakka. "ihanan tiukka ja märkä pillu" Mikko sanoi nussiessaan minua rajuin työnnöin. Kalle imi nännejäni ja hieroi klitoristani ja tunsin kuinka pilluni supisteli Mikon kyrvän ympärillä. "sun pillus oikein imee mun kyrpää sisäänsä, nyt tulee kunnon lasti" Mikko voihki ja laukesi sisälleni. Olin niin pettynyt, sillä olin ollut niin lähellä orgasmia..olisin tarvinnut vielä muutaman työnnön. Kalle otti kumminkin minua kädestä kiinni ja sanoi kysyvästi "makuuhuone?" ja tajusin. Tämä oli vasta alkua. Ohjattuani miehet makuuhuoneseen Kalle käski minut kontilleen sängylle. Tein tottelevaisesti mitä käskettiin. Kalle läimäytti minua pakaroille ja käski pyllistää kunnolla. Tehtyäni niin Kalle työnsi sormensa pilluuni "Oot todella märkä! Levitetäänpä sitä kosteutta vähän tännekkin" Kalle sanoi ja työnsi varovasti sormensa anaaliini. Olin niin kiimoissani, että jopa sormi perseessä tuntui hyvältä ja ihanan pervolta. Kalle kostutti perseen reikääni ja työnteli välillä sormeansa sinne hitaasti . Pian tunsin kovan kalun perseen reiälläni ja voihkaisin Kallen työntyessä tiukkaan pyllyyni. Kalle työnsi hitaasti kullinsa juurta myöten anaaliini ja alkoi hitaasti liikutella munaansa edestakaisin. Silloin Pauli tuli viereeni makaamaan ja käski minun istua hänen kyrpänsä päälle. Siirtyessäni Paulin päälle Kalle piti kyrpänsä syvällä perseessäni. Paulin kullin upotessa märkään pilluuni alkoi Kalle naida minua rajummin peppuun. Tunsin kuinka molemmat reikäni olivat aivan täynnä. Orgasmin aallot vavisuttivat koko kroppaani ja jopa perse reikäni sykki kun laukesin huutaen...
Kesäloma
nainen33333
0
1782
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208179Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3381568- 3761315
- 61255
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2611187- 651162
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241016Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958