KALMAG

mella13

Olen lukenut tältä palstalta jonkun saaneen kardiologiltaan KALMAG nimistä valmistetta (lääke? luontaistuote?). Olisin kovasti kiinnostunut ko. tuotteesta ja haluaisin tietää mistä sitä saa ostaa???? Oli kuulema auttanut rytmihäiriöihin. Onko muilla kokemuksia KALMAGista???? Tai muita vastaavia tuotteita jotka auttaa????

7

2364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hipsu

tuo lienee luontaistuote,muistelen joskus syöneeni. Sisältää siis nimensä mukaisesti kalsium/magnesiumia. Tarkempaa merkkiä en muista, kysy luontaistuotekaupasta. Kannattaa ottaa illalla, sillä rauhottava vaikutus.

• Muija1

Kyseistä tuotetta itsekin, tätä ei ainakaan saa kaupoista. Apua siitä saa moneen muuhunkin oireiluun, ei vain rytmihäiriöihin.
      Jos haluat tietää enemmän ota yhteyttä.
      [email protected]

• lapin tyttö

minä käytän kans kyseistä tuotetta sairastan dilatoivaa kardiomyopatiaa j aminulle siitä on ollut kyllä apua voin paremmin ja jaksan enemmän.

• terve62

Itsekin rytmihäiriöitä hoitaneena tiedän tuotteen tehon - henkilökohtainen kokeilu varmistaa aina toimivuuden itse kullakin. Kokeilu onnistuu myös lyhytaikaisesti, vaikutukset tulevat jo muutamassa päivässä. Jos haluat lisätietoa, pistä viestiä [email protected] (Kuopio)

• kaukomatkaajat

olen käyttänyt 14 v tosi hyvä tuote , en pärjäisi ilman !
      minulta saa myös tuotteita asiakas tai tukkuhinnalla

• Asiakas2

Huikea tuote. Golden Storesta olen saanut. Tässä vielä linkki https://goldenstore.mycashflow.fi/product/6/kal-mag-plus-dkivennaisainepuriste-180-kpl

• onauttanut

Itse käytän henkeä uhkaaviin rytmihäiriöihini FitLine Aztivicea,se on b-vitamiinivalmiste,olen käyttänyt sitä jo 3 vuotta,lääkäritkin viime kontrollikäynnillä ihmettelivät tasaista sykettä,aiemmin sydän pomppi miten sattuu.Minulla on siis leveäkompleksinen arpi sydämessa 11v.sitten sairastetun sydänsarkoidoodin jäljiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe