Tänne palstalle tarvitaan sheriffi joka poistais kaikki nämä ihmeen buckbeak ja oon pelannu GTA san andreaksen läpi vaikka sitä ei oo ees julkaistu. Vaikka en ees lue tältä palstalta paljoo nii silti silmään pistää tuo lapsellinen buckbeak juttua.
Sheriffiä tarvitaan
6
702
Vastaukset
Laittaisin mielelläni hakemuksen menemään mutta pitää olla suomi24:n jäsen vähintään 4kk ja oon vast ollu jotain 2 kuukautta.
Ja sit sen viesteihin ei tarvii vastaa kun ne ei pidä paikkaansa ja ne on jonku idiootin joka käyttää toisten nimimerkkejä.
Aito bykbääbkkf mikä onkaan, osaa kirjottaa toisin kuin tää joka noita LÄPÄSIN SA:N PÄIVÄS JEE 105%%%% viestejä laittaa.- min-ä
san andreas on tullu jo kauppoihin anttiloissa myydään että haista huilu
min-ä kirjoitti:
Puhuttiinki menneisyydestä huilun nuuhkija.
- Derek
min-ä kirjoitti:
Vai myydään jo Anttiloissa? No, miksihän Anttilan kotisivuilla sanotaan, että GTA: San Andreaksen julkaisupäivä on 29. 10.? Pelin myyminen ennen julkaisupäivää on laitonta, nääs.
- JORKKI
min-ä kirjoitti:
Pelin julkaisupäivä on 29.10.2004 tätä aikaisemmin peliä ei ainakaan isoista kaupoista saa, voi tietysti olla että peli saattaa päätyä jo aiemmin hyllylle vahingossa... Kaupat ei myy sitä aiemmin, koska kyseisen pelin kohdalla seuranta on aktiivista ja sanktiot valtavia... Jotkut voivat saada maahantuojalta luvan myydä peliä aiemmin, mutta harvemmin... Eli jos gta jonkun kaupan hyllyltä jo nyt löytyy, kyseessä lienee hyllyyn laittajan ammattitaidottomuus. Joitakin pienempiä vilunki kauppoja tietty aina löytyy...
- vollottaja
BYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHH !!!!!!!!!!!
MAMMA TÄÄLLÄ TARVITAAN SHERIFFIÄ JA SUA TARVITAAN PYYHKIMÄÄN MUN PYLLY!
OLEN ITKUA TUHERTAVA VALITTAJA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161