Tapaus Aarnio kuvastaa vankiloiden vartijoiden tasoa. Onnettomia harrastelijoita. Rikosilmoitus virkavelvollisuuden rikkomisesta ainut oikea tie.
vartijoiden taso
8
293
Vastaukset
- Pedot sai kyytiä
3 vuotta istuneena voin sanoa, että vartijat estää kaikki väkivaltateot.
Edes leikkimielistä painia ei sallita.
Joskus aikoinaan Sörkässä tosin unohtu pedo-osaston ovi auki ja tieshän mitä siitä seuras liskolla..- harrastelijoita
...hyvin näyttää tosiaan ammattitaito riittävän estämään. Nämä turvallisuudesta vastaavat harrastelijajohtajat pitäisi erottaa tai heidän ymmärtää erota itse! Erosi se FBI:n johtajakin, kun leikki kävi liian vaikeaksi.
Miten jollakin filosofian maisterin tms. koulutuksella voi toimia jonkun turvallisuusalan johtajana? - Vartijan paheet:
katsastamattomat autot, huumet ja homot.
- pakkolomalla?
"Paikalla oli liikuntatapahtuman ohjaajan lisäksi Aarnio sekä 31-vuotias vanki. Oman kertomansa mukaan 31-vuotias vanki potkaisi yhden kerran uhriaan kylkeen"
Kuinka vartijasta saadaan leivottua syyllinen?- näin
Missä se vartija oli? Missä sen piti olla?
- helppoo
Missä se vartija oli?
Kysy Esalta.
Missä sen piti olla?
Töissä. - Poliisiote
Eikö Aarnio osaa poliisina puolustaa itseään jotain linnanhörhöä vastaan? Ihan munaton pellekö se on?
Asenne vartijoilla saattaa olla harrastelijamainen, tuskinpa diletantit kuitenkaan virkoja saavat. Kenties vartijoiden kouluttamisessa on jotain harrasteluun painottavaa?
Jos yksi laitosasukki saa törmätessään vahinkoa kehoonsa, syyllinen ei välttämättä ole velvollisuuksiaan välttelevä vartija.
Onko Aarnio puhunut vammojensa aiheuttajasta?
Olisiko mahdollisuutta eristykseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556