"Seurusteluekspertti Steve Santagatin mukaan nainen kaipaa sekä jännitystä että turvaa. Ihmiset luulevat naisia kaatavan petollisen pahan pojan näyttävän pelottavalta. Ei. Hän näyttää vaarattomalta. Paha poika on hurmaava, hauska, itsevarma, seksikäs, hyväkroppainen ja peto sängyssä. Hän rakastaa naisia ja haluaa perehtyä erilaisiin naistyyppeihin. Hän ei kehuskele kaadoillaan. Muita tunnusmerkkejä ovat rohkea katsekontakti, hidas ja päättävä kävelytyyli, muiden miesten vihaiset katseet, lukuisat naisystävät ja perään haikailevat exät. Pahan pojan vastakohta, pelimies, on statushakuinen, viihtyy miesten seurassa, lupailee perättömiä ja lääppii.
Pahan pojan kikkoja ovat kauniiksi kehuminen, tuhmuuteen kannustaminen ja riidan haastaminen. Parhaiten kehu puree naisen heikkoon kohtaan. Miehen etu on saada nainen tuntemaan itsensä viehättäväksi; hänestä tulee avoin, rohkea ja antelias. Riitely paljastaa toisen todellisen luonteen ja ylläpitää intohimoa. Naiset inhoavat iskurepliikkejä. Paha poika personoi juttunsa, puhuu kiertelemättä ja saa naisen nauramaan. Hän lähestyy naisia yllättävissä paikoissa, kuten ruokakaupassa."
http://www.city.fi/suhteet/pahan pojan kesytysopas/3357
Niitä voi olla missä vaan, eikä niitä tunnista.
Varokaa pahoja poikia
15
289
Vastaukset
- paha poika
lissulle huomenet.
- Ootko
Skotlannista?
- Mua ei lähesty
ketkään miehet, ei edes pahat pojat, joten voin olla rauhassa.
- vaaran paikka
Vitsit, täytyy sitten pitää varansa ruokakaupoissa. Olen aina luullut, että ihmiset kuolaavat siellä herkkujen perään, mutta ne kuolaakin ihan jotain muuta.
- peli tai paha
Pelimiehiä kannattaa varoa, pahat pojat voivat sen sijaan olla joskus hyviäkin kumppaneita.
- teoreetikkotyttö
Tää on kyllä mielenkiintoinen, mulla on teoria, (ehkä vahvistettukin, en oo sosiologian ekspertti) että naiset ja niiden haksahtaminen pahoihin poikiin ja pelimiehiin liittyy olennaisesti isäsuhteeseen, se on nimittäin kääntäen verrannollinen = mitä parempi isä, sitä huonompi itsesuojeluvaisto. ;) Omasta mielestä pelimiehet on loistavia kavereita (ei sellaisia kavereita) ja pahat pojat on niitä, joita vältän viimeisen asti. Haistan sellaisen kaukaa (ja isäsuhteeni oli...?!? :D ).
- Ehkä olen yksinkerta
Ainakin itselläni on harvinaisen älykäs, hurmaava, empaattinen, lojaali jne. isä. Enkä ole koskaan osannut varoa asenne ja tunnevammaisia ihmisiä. Usein tulen naiviuttani ja hyväuskoisuuttani aina yllätetyksi ja jään haavi auki, en edes osaa sanoa mitään, vaan katson typertyneenä.
- Isintyttö
Isäsuhde vaikuttaa kai kovasti kaikkeen mahdolliseen miesten kanssa kommunikointiin. Jos isä on aina se suuri sankari, niin kuin itselläni, sitä etsii kai vaihtelua. (Hyvästä syystä.) Toisaalta sitä huolisi miehen joka on turvallinen ja luotettava, mutta jokseenkin erilainen kuin isä on, kai. Isäsuhdetta on kai omalla kohdalla pakko muuttaa. Olen liian ripustautuva pikkutyttömainen, joka syö kynsiä nurkassa. En haluaisi menettää hyviä välejä isääni. Hänhän on minulle sankari!
- teoreetikkotyttö
Isintyttö kirjoitti:
Isäsuhde vaikuttaa kai kovasti kaikkeen mahdolliseen miesten kanssa kommunikointiin. Jos isä on aina se suuri sankari, niin kuin itselläni, sitä etsii kai vaihtelua. (Hyvästä syystä.) Toisaalta sitä huolisi miehen joka on turvallinen ja luotettava, mutta jokseenkin erilainen kuin isä on, kai. Isäsuhdetta on kai omalla kohdalla pakko muuttaa. Olen liian ripustautuva pikkutyttömainen, joka syö kynsiä nurkassa. En haluaisi menettää hyviä välejä isääni. Hänhän on minulle sankari!
No, hyvä isä on kumminkin hyvä isä. Se on hieno juttu se. :) Kyllä sitä tosiaan voi oppia vähitellen vältteleen pahimpia karikoita. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin en ole itsekään viime aikoina ollut ihan varma, kuinka hyvin osaan tunnistaa vaarallisen viehätyksen... :o
- Mielenkiintoista.
Pitänee lukea tuo kirja. Toistaiseksi se mies ei kyllä ole osoittanut pahan pojan elkeitä. Ja vaihtoon menee, jos osoittaa. Mutta jotain pidän kyllä itselläni... Kokonaan en halua luopua.
- Osuva.
Tuli mieleen tämä biisi:
http://m.youtube.com/watch?v=YwwmY_AbSpA
En pyydä edes tulta... - nim. Rikki
Naisissako ei ole koskaan mitään vikaa? Ne vasta pelaavatkin!
- tjaa tjaa tjaa
Muutaman bad boyn olen tunnistanut tultua iskemään uhittelevasta käytöksestä jo iskemisvaiheessa,rupatrlla hetki ja poistua takavasempaan
Täytyy muistaa että kokemus auttaa pärjäämään erilaisten kanssa.Kun tulee ikää lisää ja mielessä perhe,eliminoi tuollaiset jo kättelyssä,kuka nyt perhehelvettiin jonkun hullun kanssa haluaisi?Voihan olla vain ystävät,ei tarvitse seurustella!Pelimieheksi itsensä tituleeraavat yön timot ovat loistavia huumorimiehiä,sänkypuuhista nyt en mene kommentoimaan mitään,ehkä sellaisia selittelijöitä,vähän ressukoita.Jos haluaa perheen ei kannata valita keskenkasvuista siihen palettiin.On hyvä että miehellä on talousasiat kunnossa,mies on perus sosiaalinen ja muuten normaali ja omaa hyvät käytöstavat sillä ne kantavat parisuhteessa pidemmälle. - Jamppa136
Tuo on totta että paha poika lähestyy yllättävissä paikoissa. Juu paha poika nauttii riidasta. Miten niin intohimo säilyy jos riitelee? Jos vihaa kovasti tyyppiä, ei se riitely ole himon ylläpitoa. Miten päästä pahasta pojasta eroon, kun ei halua olla tekemisissä ja se hengittää niskaan?
- MOT
Siksipä minä olen polyamorikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 644536
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1214310- 513730
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463714Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo723034Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv522884- 272821
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626