syksy saapuu

suvikatti, taas

kesämökki jätetään tyhjilleen ja tavarat laitetaan talviteloille. ENTÄS SE KESÄKISSA? ONKO SILLE JO TALVISIJOITUS JÄRJESTETTY, ´vaikka sitten turpeen alle, kunnolla tapettuna?
Ettei taas löytöeläintalot täyttyisi talven tullen , kun kesäkissasatoa korjataan loukulla mökkiläisten naapurustossa.

9

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskaa oli!

      Naapuri ampui kaikki jatimaticilla ja heitti lopuksi ladon seinään. Lapset tykkäsi ja nauroi :)

    • Ei ole kesäkissaa, on sellainen kissa, joka kulkee mukana aina ja kaikkialla minne menenkin.
      Musta on ja leveä häntä.
      Yli minun ymmärrykseni käy sellaiset ihmiset, jotka ottavat kesäkissan ja sitten vaan jättävät.

    • 6+20

      Mikä kesäkissa? Meillä on koira, ja se kulkee meidän mukana, vaikka joutuu joskus kuumassa autossa odottamaankin.

    • syksys mourut

      kesäkissa on se katti joka syyskylmien myötä ilmaantuu pihaan pyörimään, tunkee sisälle ja naukuu surkeana, että ihmiset on kotoa hävinneet eikä ruokaa löydy, vaikka nälkä on. Yleensä tuollaisen kesäkissan ikä on siinä- 5-6 kk, eli keväällä syntynyt pentu joka on otettu mökille seuraksi ja syksyn tullen jätetään oman onnensa nojaan

    • antakaa niiden olla

      Joo, ne kesäkissat on läheisen/läheisten maalaistalon kissoja/kissanpentuja, ei niitä mukanaan saa viedä, ne on muiden omaisuutta. Mitään muitakaan eläimiä ei saa viedä mennessään kun syksyllä lähdetään mökiltä.

    • suvikatti taas

      kissa joka tulee kylkiluut törröttäen mankumaan 20 asteen pakkasessa portaille. Mitä sille pitää tehdä, sulkea silmänsä vai?
      Paikkakunnalla kymmeniö vuosia asuneet yleensä tietävät toistensa kissat ja tuntevat sen navettakollin joka kiertää reviiriään osuen kerran kuussa pihaan. sen sijaan outo kissa herättää huomiota
      Ja miksi kummassa niitä kissoja ilmaantuu vasta loka-marraskuussa, vaan ei koskaan keväällä eikä kesällä? Joulukuussahan se kissasato sitten korjataan loukulla ja joskus haulikollakin pois paleltumasta.
      Muuten, kissaa ei saa päästää vapaasti kuljeksimaan ympäri kylää vaan kissankin pitää pysyä kotitontillaan, tai se katsotaan heitteillä olevaksi ja siten löytöeläintaloon kuuluvia. Muuten, miksikähän 90 % huostaan otetuista kissoista päätyy uuteen kotiin tai lopetukseen, kun niitä ei kysellä?

    • perinteet kunniaan

      Perinteinen kesäkissa on hylätty kuten aina.

      • Apuva kesäkissasta eroon

        Mekin otettiin kesäkissa mutta se pahus roikkuu vaan matkassa ja terrorisoi meitä muita, jo 14 vuotta. APUA!


    • Mullakin oli...

      ...kesäkissa koko kesän mutta toissa viikonloppuna narahdin siitä vaimolle.
      Ei ole kesäkissaa enää. Kyllä nyt harmittaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe