ja tätä tanssimme... http://youtu.be/xY4r5Ufw4lc ja sitten enteellisesti lauloin sulle "en ole hän" ei se ivaa ollut vaan huomasin jo silloin etten merkitse sulle mitään. Ja silti sinua vaan rakastan...hullu minä. Toivon että vihasi joskus laantuu, ja voisit jopa ikävöidä minua possua. Ja tänne muille, en mitään pahaa hänelle tehnyt, joten haukkumiset turhaa.
Olimme kerran...
14
281
Vastaukset
- Hmm..jotain
tuttua on, mutta eii..En vihaa kuitenkaan häntä, taitaa olla toisinpäin..
- Lisään vielä
tämän kuitenkin noin niinkuin miettittäväksi..Onko se sinulle jonkinlainen yllätys, että tänne saattaa ja mitä ilmeisemminkin, kirjoittaa minulle muutama muukin?Tunnet minut, jos olisit eräs mies..Mitä mä voin sanoa muuta kuin olen pahoillani siitä..Ja tällä viestillä ei ole mityään tekemistä sen kanssa, että yrittäisin jotenkin nostattaa itteeni, koska mieluummin olisin taka-alalla...
siltikin aloitus ei ehkä minulle..poistun. - ap.
Lisään vielä kirjoitti:
tämän kuitenkin noin niinkuin miettittäväksi..Onko se sinulle jonkinlainen yllätys, että tänne saattaa ja mitä ilmeisemminkin, kirjoittaa minulle muutama muukin?Tunnet minut, jos olisit eräs mies..Mitä mä voin sanoa muuta kuin olen pahoillani siitä..Ja tällä viestillä ei ole mityään tekemistä sen kanssa, että yrittäisin jotenkin nostattaa itteeni, koska mieluummin olisin taka-alalla...
siltikin aloitus ei ehkä minulle..poistun.Jos syntymäpäivä 18. Voisit olla
- Ei ole,ja
ap. kirjoitti:
Jos syntymäpäivä 18. Voisit olla
käsittääkseni hän ei tiedä edes syntymävuottani, joten ohi, ihan niinkuin arvasinkin.Hyvän aloituksen olit kuitenkin tehnyt.
- ;))
Lisään vielä kirjoitti:
siltikin aloitus ei ehkä minulle..poistun.Sinähän olet sitten lähes palstan julkkis.
- ap.
ap. kirjoitti:
Jos syntymäpäivä 18. Voisit olla
Toivon totisesti ettet ole hän, muuten ajattelen olleeni hänelle vain sairaan leikin kohde...yksi monesta, huomionhakua keinoja kaihtamatta.
- EN niin
;)) kirjoitti:
Sinähän olet sitten lähes palstan julkkis.
suuri kuitenkaan kuin sinä :DDD
- ;))
EN niin kirjoitti:
suuri kuitenkaan kuin sinä :DDD
Minä en ole kukaan, ihan vain hämmennyin noista kaipaajien määristä.
- Olin aikoinaan
;)) kirjoitti:
Minä en ole kukaan, ihan vain hämmennyin noista kaipaajien määristä.
tyhmä ja tosi lapsellinen, kun kerroin "muutamalle" tästä palstasta..ottivat ilmeisesti onkeensa..
- mukaan lukien
Olin aikoinaan kirjoitti:
tyhmä ja tosi lapsellinen, kun kerroin "muutamalle" tästä palstasta..ottivat ilmeisesti onkeensa..
ex-miehelleni...
- ;))
mukaan lukien kirjoitti:
ex-miehelleni...
Otan osaa.
- Voihan mulla
;)) kirjoitti:
Otan osaa.
olla myös vihamiehiä, joten älä ota..
- tsuppaduijaa sinne
Mä en onneksi vihaa ketään :)
Lähden ulos, pipo päähän ja menox.- ....................
Pääparkaa näytät jäleen hoitavan. Pakkohan sun on.
Älä ota pipoas pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122