Kaikki suuttuvat minulle? MIKSI??

20v

En ymmärrä, kaikki tuntemani ihmiset aina kyllästyvät ja suuttuvat lopulta minulle. En tiedä mitä teen väärin mutta aina kaikki suuttuvat ja lopulta eivät halua olla tekemisissä minun kanssa. En itse koskaan suutu kenellekkään, olen tunnollinen ihminen, töissäkäyvä sellainen, joka aina hoitaa omat asiansa ja muidenkin asioita. Olen mukava, iloinen, sponttaaninen ja energiaa tihkuva luonteeltani, enkä koskaan ole vihainen muille mistään asiasta, ehkä olen myös hiukan ujo. Keskustelut aina joudun aloittamaan kaikkien kanssa itse, mikä ihme siinä on kun sitten pitää suuttua ja lopulta kaikki ajaa minut syrjäytyneeksi? :(

20

2430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2423423423432432

Ei kukaan suutu turhasta, ehkä sanot jotain mistä ne suuttuu?

• 13+5

Ehkä tuo asenteesi ärsyttää heitä kun esität jotain uhria vaikka sinussa varmaan on jotain vikaakin.

• ....................

Yli " energiset " tai yli iloiset voi olla ärsyttäviä joidenkin mielestä, vain mun mielipide

• No voi ei.
      Kuulostaa ikävältä, että sinut ajetaan syrjäytyneeksi. Missähän nyt on vika? Kuulostaa siltä, että olet mukava ja sosiaalinen ihminen. Mieleeni tuli, että pitäisiköhän sinun ottaa yhteyttä näihin ihmisiin. Ja ihan kysyä, että mikä on mennyt vikaan. Minkähän laisia vastauksia tai kommentteja saisit.

Mutta älä luovuta, kyllä löytyy ihmisiä, jotka eivät sinuun suutu. Tsemppiä!

Terv Päivi-pappi Hämeestä

• ei kivaa

"joka aina hoitaa omat asiansa ja muidenkin asioita" tuo ei ole mukavaa, jos jollekulle kertoo jotain ongelmaansa tms. niin ei välttämättä hae "hoitajaa" eikä apua vaan haluaa vain kertoa. En itsekään pidä ihmisistä, jotka tietävät asiani paremmin kuin minä itse.
        "Olen mukava, iloinen, sponttaaninen ja energiaa tihkuva luonteeltani", ehkä liiankin kanssa yrittää, ja mukavan voi jättää pois, jos kukaan ei halua olla tekemisissä kunhan on tutustunut

• I-so-get-you

Mua on myös alkanut ottaa päähän se, miten jotkut ihmiset aina suuttuu aiheesta kuin aiheesta. Tuntuu, että joillakin on tarve nostaa omaa itsetuntoaan suuttumalla toisille, kyykyttää toista sillä, että he ovat nyt niin loukkaantuneita.

Joku kommentoi, ettei kukaan suutu aiheetta ja olen kyllä eri mieltä. Välillä tuntuu, että ihmiset suuttuvat ihan vaan siitä draaman halusta, huomionkipeydestä.

Toiset taas.. eivät vaan ehkä ymmärrä sinua? Suuttumisen syy ei välttämättä ole missään mitä sanot, vaan miten sen sanot. Jotkut kokevat esim. sarkasmin loukkaavaksi, ottavat sen tosissaan. Musta huumori on toinen, mistä moni vetää herneen nenään, kaikki eivät tykkää samanlaisista asioista.

• Hutsu hämeestä

Ehkä olet vain tylsää seuraa? Tai jos olet iloinen ihminen, niin ehkä vain naurat kavereittesi ongelmille ja suruille ja se ärsyttää.
      Toki tämä on pelkkää arvuuttelua kun en sinua tunne.

• ajan henki?

Samaa olen ihmetellyt itsekin.

• 7iuhjhhkjgkjgk

Ehkä tuo sädekehäsi pääsi päällä aiheuttaa heille päänsärkyä. tosin jos kakki muukin on sinussa noin täydellistä niin kyllä se vika varmaan on muissa. Pakkohan sen on olla.

• 16-8

Ei se välttämättä sinusta johdu. Huono päivä, jokin stressaa niin sen takia sitten käyttäydytään tökerösti muita kohtaan. Ihmiset nyt ovat tällaisia.

• ,,,,,,

Ehkä muita ei kiinnosta sinun keskustelusi ja seuraan tuppautuminen? On annettava tilaa muillekin. Sitä paitsi joskus nuo energiaa tihkuvat luonteet ärsyttää.

• jsx1

Mistä tiedät, että ihmiset suuttuvat sinulle? Miten he ilmaisevat sen sinulle, ja millaisissa tilanteissa tätä tapahtuu?

Ehkä voisit näitä asioita pohtimalla löytää jotain syitä ongelmalle.

• morgan kane

tiedä vaikka olet riidankylvääjä mutta et itse sitä huomaa ihmiset katoavat kylvääjän seurasta

• minäminä

Ehkä yksi tai kaksi voisi mennä vahingon piikkiin, mutta jos sanot kaikki, niin kyllä sun käytöksessä on jotain sellaista, joka provosoi asiaa. Eli syyllinen olet sinä itse.
      Jotta pystyisit karsimaan tämän ikävän piirteen itsestäsi, jota ei siis vielä itsekään ole huomannut, hae apua esimerkiksi sisaruksiltasi, kysele ystäviltäsi tai käy juttelemassa psykologin kanssa. Tai muistele tarkasti asioita, niitä jotka edelsi tällaista "suuttumista".

• As-tyttö 19

Mulla on sama juttu, mutta mulla on Asperger ja välillä töksäyttelen asioita. En koskaan tarkoita sanoa mitään pahalla, mutta olen ymmärtänyt, että sanon asioita liian suoraan enkä itse ymmärrä sitä ellei mulle sitä suoraan sanota.

• Väärin meni!

Ei se kuule ole niin helppoa ja yksinkertaista todellakaan! Veljelläni on Aspergerin oireyhtymä ja hän on todella ihana ja kiltti. On kuitenkin niin paljon eri tilanteita, eri tekijöitä, ym.ym., että olisi MAHDOTONTA opetella mitä pitää milloinkin sanoa. Et ilmeisestikään tunne yhtään Asperger-henkilöä..? Tuo oli aika loukkaavasti tuolle AS-tytölle sanottu. Tsemppiä ja kaikkea hyvää vain hänelle!

• RakkaudenLevittäjät

Parahin ihminen,
      syy saattaa löytyä huonosta hygieniasta. Käy päivittäin suihkussa (voit käydä aamulla, illalla tai vaikka päivällä). Huolehdi myös hampaiden pesusta ettei henkesi vain haiskahda pahalle. Voit ostaa myös listerinee, jos sinusta tuntuu siltä.
      Syy saatta olla myös ehkä hieman turhan ylimieliseen viittaavaan omakuvaan. Vaikka olet itsestäsi tyytyväinen, siitä ei kannata puhu liikaa ja liian suoraan. Kehitä nöyryyttä, ja ylitä mukavuusalueesi. Kehu muitakin kuin itseäsi. Jaa mukavaa ja hauskaa luonnettasi ympärillä oleville ihmisille.

• Stackars Finland

suomalaiset vaan on sellaisia

• Stackars Finland

Voisit sopia johonkin muuhun maahan paremmin, suomalaiset ihmiset on aika tylsiä.
      Hyvää palautetta ei kuulu antaa, kaikkien pitää olla samanlaisia. Älä lannistu. Jo lahden toisella puolella saattaisit saada erilaisen kohtelun. Suomalaisten kuuluu olla pitämättä ruotsalaisista, mutta minäpä olen aina pitänyt ruotsalaisista enemmän kuin marmattavista suomalaisista. Ruotsalaiset antoivat työstä hyvää palautetta. Samoin irlantilaiselta olen saanut hyvää palautetta. Suomalaisia on hyvin vaikea ymmärtää, he jättävät sairaat yksin, niin että tässä maassa täytyy todellakin pärjätä omillansa. Ei sille mitään voi. Ehkä se johtuu sodasta, ruotsalaisten ei ole tarvinnut pitkään aikaan sotia. Mitenkähän Helsingissäkin käy, kun täytyy taas terveydenhuollosta leikata, ja olen vanhusten kanssa jutellut, eikä heillä Helsingissä välttämättä hyvin ole asiat. On oikein hyvä piirre ihmisessä, jos hoitaa muidenkin asioita eli auttaa muita. Auttavia ihmisiä ei koskaan ole liikaa. Tykkäisitkö italian kielen opinnoista? Maailma on suuri, maailmassa on muitakin kuin suomalaisia. Suomi ei taida olla enää mikään sivistysvaltio.

• toimintaohje

Se on sitä SAATANAN KATEUTTA.

Vika ei ole sinussa vaan muissa. Täällä arvostetaan vääriä asioita, eikä arvosteta sitä mitä oikeasti pitäisi arvostaa. Jos kuvailemasi ominaisuudet oikeasti kuuluvat sinulle, olet hieno ihminen. Et ansaitse tulla syrjäytetyksi.

Sinun täytyy tehdä kaksi asiaa. Hakeudu sellaiseen paikkaan missä on samanhenkistä porukkaa kuin sinä. Sen jälkeen tee itsestäsi mielenkiintoinen. Ala kokeilla uusia asioita ja avaa mielesi muille. Kuuntele muita ihmisiä ja jaa omat kokemuksesi heidän kanssaan. Kun teet oikein sinulla on aina jotain kerrottavaa, etkä jää ikinä sanattomaksi. Jos joku yrittää nitistää sinut tai ajaa sinut nurkkaan, nitistä sinä hänet armoa tuntematta. Muuten vääryys palkitaan ja hyvät ihmiset menettävät heille kuuluvan paikkansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe