saa kyllä paljon rangaistuksia kun ei ole ollut yhtään mun kanssa vielä. En anna yhtään armoa sitten. Sylissä pitää olla aina.
Mun nainen
10
253
Vastaukset
- Aika vankina joutuu
naisesi sitten olemaan. Laitatko käsiraudoilla sänkyyn kiinni, jotta ei karkaa.
- yksi ehto
Saanko istua suhun päin hajareisin ilman rihmankiertämää?
- Joku nainen
Ihanaa kuritusta sulla ;)
- huriaa
Huokuttelevaa, vaan monen ei juuri tule mieleen lähestyä ... melko lievä rangaistus istua kaikenaikaa jonkun sylissä :)
- me2....
Hauska kuulla.
- grrrrl
Muutakin kurinpitoa vois harjoittaa. Vaatia suukkoja ja läpsytellä välillä pepulle hellästi. Täyshuomio mulle. Haluan sut nainen.
- Kysäsen vaan
semmosta pikkuseikkaa. Onko sun polvilla painorajotusta?
Jos siitä sylistä ei saa poistua, niin onhan se nyt selvää kun hellit, lellit ja herkkuja tarjoat, niin painohan siinä nousee. - pahatyttö
Mä oon kyllä vähän kuriton luonne ja voisin joidenkin mielestä kurinpalautusta tarvitakin. Rautoihin ja piiskaa & pamppua, (siis tuon sylissä olon lisäksi sillä kurittomuuteni on vakava asteista)
- ap.
Mä laitan naisen käsiraudalla(semmosella pehmustetulla) kiinni omaan käteeni ja jos nainen on vaatteitta niin rangaistukset on ankarempia myös. Ja polvet ehtii kyllä tottua painoon kun sitä vähitellen tulee,se ei ole ongelma.
- kuumako..
Tosi kovalta kurilta kuulostaa! Kuuma tulee, kun ajattelee rangaistusten määrää... huoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827