Ikäerosta

jäbä

Olen 22-vuotias mies ja olen tainnut ihastua 16-vuotiaaseen tyttöön.
Olen huomannut tytön käytöksessä sellaisia eleitä, jotka mielestäni viittaavat ihastukseen. Sen takia minä häneen ihastuinkin, kun huomasin sen olevan mahdollisesti ihastunut minuun.

Joka tapauksessa uskaltaako tämän ikäinen jätkä tehdä aloitetta tuon ikäiselle tytölle? Onko teidän mielestä liikaa ikäeroa? Meillä olisi käsittääkseni 5-6vuotta ikäeroa.

Tyttö ois kyllä just eikä melkeen minun tyyppiäni. Vaikuttaa muutenkin henkisesti keskiverto ikäistään fiksummalta.
Olen huomannut muutenkin vetoavani enemmän teini-ikäisiin tyttöihin, kuin oman ikäisiini naisiin. Useat ihmiset pitävät minua kyllä reilusti ikäistäni nuorempana, kuulen sitä aika paljon.
En ole ikinä saanut ikäisiltäni naisilta mielestäni minkäänlaisia kiinnostuksen osoituksia, kun taas nuoremmilta kylläkin.
Mulla oli aikaisemmin alkavaa juttua yhden 5-vuotta itseäni nuoremman tytön kanssa, joka iski minut festareilla. Siitä ei tullut silloin aikoinaan mitään, kun en pystynyt hyväksymään silloin meidän ikäeroa.

Olen kumminkin kyllästynyt olemaan sinkkuna ja odottelemaan, että saisin vastakaikua joltain omanikäiseltäni naiselta. Miksi hukata omaa elämää, kun nuoremmat tuntuisivat kiinnostuvan?

3

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m28.

Tuohan on loistava tilanne jos nuoremmat kiinnostuu. Musta ei kiinnostu oikein minkäänikäiset naiset, ehkä enemmän vanhat kuitenkin...

• Nainen 40

Ikäero ei ole mikään este, ellei siitä tee sellaista omassa mielessään. Olen 40v nainen, ihastunut huomattavasti nuorempaan mieheen, mutta hän tuskin muhun.
        Antaa kaikkien kukkien kukkia

• 17_

Jos tosissasi tytöstä tykkäät ja kemiat kohtaa, niin älä anna iän häiritä tai olla mikään este! Itse olen 17-vuotias tyttö. Tapasin ihanan, itseäni kahdeksan vuotta vanhemman miehen. Meillä kemiat kohtasi heti. Ikäero ensin kyllä jännitti, kun se meille selvisi.. Alussa mies varsinkin mietti, mitä esim. minun perheeni asiasta ajattelisi. Yhdessä kuitenkin päätettiin katsoa toimiiko juttumme ja se toimi. Sen jälkeen ei olla edes mietitty ikäeroa.
      Tutuilta olen kyllä saanut kuulla vaikka mitä varoituksia yms, mutta niistä en välitä. :) Mulla on niin hyvä olla sen miehen kanssa, ja se on pääasia. Ihan sama kahdeksalle vuodelle ja muiden mielipiteille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe