Niin kysyisin vaan että mistä the sims 2 saa auton? vai saako siihen ollenkaan??
mistä saa the sims 2 auton
3
537
Vastaukset
- nikkemania
Nyt en ole ihan varma, mutta korjatkaa jos oon väärässä, mut sims 2:ssa ei saa autoja.. että kävellen joutuu menee tai sitte taksilla/bussilla.. mutta omaa autoa ei taida saada. Se olis kyllä hieno lisä jos sais :)
Mutta joku voi tehdä auton näkösen semmosen jonka voi sit laittaa peliin mut sillä tuskin voi ajaa. Sims 1:ssäkin oli ladattavana auto mutta se oli ihan sama kuin olis tauluu töllänny seinällä.
- Ellen
lammas-jr kirjoitti:
Mutta joku voi tehdä auton näkösen semmosen jonka voi sit laittaa peliin mut sillä tuskin voi ajaa. Sims 1:ssäkin oli ladattavana auto mutta se oli ihan sama kuin olis tauluu töllänny seinällä.
Musta on tyhmää, ettei mitään autoja saa, eikä niistä olis mitään hyötyäkään, mutta silti esim. yhteisötonteilla on kamalan iso parkkikset...
Outoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303