Hei taas kaikki marjapensaitten kasvattajat ! Osaako kukaan arvata, miten käy ensi kesänä, tuleeko marjoja mustaherukkapensaisiin , kun ne nyt lämpimän syyskuun ansiosta kasvattivat isot silmut ?
Pensaat erehtyivät, kai luulivat kevään tulevan.
Kun en muista , olenko koskaan aikaisemmin nähnyt niissä pensaissa syyskuussa silmuja.
Pitää vaan toivoa, että tulevana keväänä kasvaa uusia silmuja, koska nyt yöpakkasten aikaan ne silmut ainakin todennäköisesti kuolee pois.
Mustaherukkapensaat
täti
2
189
Vastaukset
- poltinkarva
Suomessa lehtipuut ja- pensaat kasvattavat silmut seuraavan vuoden tarpeisiin pääosin heinäkuun alkupuolella. Niin että varmasti pitäisi syyskuussa nähdä silmut.
- Pakkasöitä
Kun arvaa kukinta-ajan mahdolliset pakkaset, niin arvaus on siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408