Mietin, miten mun käy. Jos avaan sulle oven uudestaan mun sydämeen?
Mua pelottaa, oot muuttunut. Hyvään kylläkin. Oikein hyvään.
Pelottaanrikotko mut uudelleen.
Luulen, että mä pelkään nyt sitä, mitä sinä pelkäsit aluksi.
En kadonnut, en lähtenyt. Syytä olisi ollut, sinäkin myönsit. Ihmettelet kun tässä oon edelleen.
Kun rakastaa, yrittää ymmärtää.
Ja kuinka sua rakastankaan. Rakastan, en van taida uskaltaa luottaa. Hypätä sun matkaan enää täysillä. Oon pidättnyt. Odotan koska taas katoat, muutut entiseen.
Vaikea luottaa, että oot siinä, et lähde, et hylkää.
Aika ksi näyttää. Parempi mennä päivä kerrallaan.
Aika näyttää onko meidän tarkoitus kulkea yhdessä.
Miten käy
6
445
Vastaukset
- eipaluutamenneeseen
Tää vois niin olla mun näppikseltä! Ihanaa että tässä maailmassa on joku muukin joka miettii vastaavaa. Luulin olevani ainoo ja tää jotenkin haikeesti lohduttaa mua.
Voimia ap sulle ja toivottavasti löydät itsesi onnellisten tähtien alta :) - Ota kädestä kiinni
ja vie minut hiljaa mukanasi.
En karkaa, en riko mitään, olen vain vierelläsi, ikuisesti. - sinun *****
toivon todella että vielä joskus kujemme yhdessä..ehkäpä piankin..kuka tietää..ja voithan sä ainakin vähän raottaa sitä sydämmen ovea,se lämmittäisi mieltä kivasti..pysyy asiat mielessä..iso kisss..
ai niin...piti vielä kysyä että mitenkä olen muuttunut..ulkoisesti sisäisesti vai jotain muuta...iso kisss..
- odottavan utelias
***** kirjoitti:
ai niin...piti vielä kysyä että mitenkä olen muuttunut..ulkoisesti sisäisesti vai jotain muuta...iso kisss..
mistäpäin suomea aloittaja on? sano edes maakunta..
- 7+16
odottavan utelias kirjoitti:
mistäpäin suomea aloittaja on? sano edes maakunta..
Pirkanmaa on maakunta.
Hän on muuttunut sisäisesti. Hänen tapansa olla seurassani. Ja tapa kuinka kohtelee minua.
Ehkä hän on viimein avannut ovea sydämeensä. Yritän olla sulkematta omaani liikaa.
Pelkään, mutta toivon. Että hän on tässä jäädäkseen Todellakin.
Itse en lähde, olen änen rinnallaan. Tapahtuu mitä tapahtuu. Tässä olen, jos hän haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080