Jyväskylään?? Ei perhana, kyllä taitaa tulla muutto Ruottiin, jos oikeesti liitto jyväskylän kans edessä ja puutiainen painaa idästä päälle niin pian volkkari kiitää Oulun kautta Ruottiin..ja länsirannikolle.
Meinaako ne Hankasalmen liittää
4
137
Vastaukset
- Göran med vaseliniit
äi ses ruotti, muuta vennäin maale, sielä on vielä roti kunniassa.
- Hehhehh
Ai sä oot vielä hankasalmella. Mä kun luulin että olit muuttanut Ruotsiin muiden mukana jo silloin kun Suomi sai Halosesta naispresidentin.
- palion rahhaa
Kaveri meni jo Ruattin maalle mutta siellä kettumaiset naapurit niin ajattelin että kreikkaan kun siellä meitin rahatkin. Ensin täytyy tyhjentää paskamakki ja lähettää paketti sille naapurimaan puutiaiselle.
- dbnad
Jos Hankasalmi liitetään Jyväskylään niin meidän perhe muuttaa Jyväskylään, ei ole enää mitään järkeä jäädä Hankasalmelle.
Kunnan isät mällää ja velkaannuttaa kunnat ja sitten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin liittyä väkisin lähimpään isoon kaupunkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003