Yliopiston opettaja/opiskelija/kemiaa

hulluksi tullut

En olisi ajatellut kirjoittavani tällaista tarinaa koskaan, mutta tässä tulee.
Olen neljännen vuoden opiskelija ja eräällä kurssilla törmäsin mukavaan mieheen (opettaja). Alussa jo tämä käppäili saliin ja silmät osuivat yksiin ja tunne oli, kuin olisi ihan missä tahansa törmännyt ihanaan tapaukseen. Hän sitten siinä on katsellut kulmien alta vähän enemmänkin suuntaani. Kertaakaan en ole kokenut, että hän noina hetkinä olisi opettajani, ainoastaan aika mukavan oloinen mies. Arvostan paljon hänen työtään ja plärään itse samojen asioiden parissa jatkuvasti. Huomasin sitten, että kaveri kokee vetovoimaa myös meikäläistä kohtaan. En nyt tässä lähde yksityiskohtia selvittelemään, mutta selväksi se on tullut. Olisi vain kiva tavata tämä kaveri, mukava mies tulee niin harvoin vastaan, hän on hyvä tyyppi ja kunnollinen mies. En koe olevani alakynnessä, tai muuta vastaavaa. Vähän vaikea kai kuitenkin alkaa lähestyä ja hän kokee tietenkin saman vaikeuden! Kun kurssi on ohi ja hän ei arvioi minua millään tavalla. Hullua! Mitä mahtaa miesopettajan päässä pyöriä, kun näin tapahtuu.. Sitä mietin. Luentojen ulkopuolella kaveri on rento ja flirttailee, salissa ihailtavan fiksu ja hillitty, fiksu mies.

2

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hullua