Miten Tegelin kentällä pääsee terminaalista E terminaaliin C ? Onko kävelymatkan päässä ja onko reitti hyvin merkattu? Entä mahdollinen bussi,onko selvästi merkitty. En tahtoisi vaihdossa hortoilla turhaan,siksi kyselen.
Tegelin kenttä
3
155
Vastaukset
- Pientä jumppaa
Kävelemällä vähän matkaa.
http://www.berlin-airport.de/en/travellers-txl/to-and-from/buses-and-trains/how-to-get-there/index.php
Kenttä on suhteellisen pieni ja vanhakantainen.- Hotel Pension Funk
Mukava lukea auttavan ihmisen kommentti. Yleensä ammattivastaajat aloittavat haukkumalla kysyjän olevan vähä-älyinen tai muuten torvi, jolta on lääkkeet ottamatta. Uutena on tullut herjasana työtön.
Neljä vuotta sitten matkustin Tegelin kautta, mutta olin jo unohtanut pohjapiirroksen. Oli hyvää kertausta jos vaikka piankin menen uudelleen. Willy Brandt ei taida valmistua koskaan
- 28-v
Minä hortoilin ensimmäisellä kerralla. Sen jälkeen olen aina ottanut vaihtokenttien lay-outeista kuvat.
En tahtonut millään uskoa, että on piiperrettävä täysin eri rakennukseen.
Kysyin matkalla varmuuden vuoksi muutaman kerran tietä.
Yleensä, jos jatko on samalla, vaihto tapahtuu samassa terminaalissa.
Tegelin uuniperunoista on muodostunut meille rutiini.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779