Miten Tegelin kentällä pääsee terminaalista E terminaaliin C ? Onko kävelymatkan päässä ja onko reitti hyvin merkattu? Entä mahdollinen bussi,onko selvästi merkitty. En tahtoisi vaihdossa hortoilla turhaan,siksi kyselen.
Tegelin kenttä
3
158
Vastaukset
- Pientä jumppaa
Kävelemällä vähän matkaa.
http://www.berlin-airport.de/en/travellers-txl/to-and-from/buses-and-trains/how-to-get-there/index.php
Kenttä on suhteellisen pieni ja vanhakantainen.- Hotel Pension Funk
Mukava lukea auttavan ihmisen kommentti. Yleensä ammattivastaajat aloittavat haukkumalla kysyjän olevan vähä-älyinen tai muuten torvi, jolta on lääkkeet ottamatta. Uutena on tullut herjasana työtön.
Neljä vuotta sitten matkustin Tegelin kautta, mutta olin jo unohtanut pohjapiirroksen. Oli hyvää kertausta jos vaikka piankin menen uudelleen. Willy Brandt ei taida valmistua koskaan
- 28-v
Minä hortoilin ensimmäisellä kerralla. Sen jälkeen olen aina ottanut vaihtokenttien lay-outeista kuvat.
En tahtonut millään uskoa, että on piiperrettävä täysin eri rakennukseen.
Kysyin matkalla varmuuden vuoksi muutaman kerran tietä.
Yleensä, jos jatko on samalla, vaihto tapahtuu samassa terminaalissa.
Tegelin uuniperunoista on muodostunut meille rutiini.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693