Kävinpä minäkin ostamassa muutamat villasukat ko.paikasta kun olivat uusia ja muutenkin alkaa jo varpaita viluttaa.Eipä siinä mitään olin saavinaan halvalla. Seuraavaksi mini maniin ja kas kummaa siellä aivan samoja sukkia myynnissä samalla ja kenties vähän halvemmalla. Tuli mieleen et taitaa olla minimanin sivuliike koko kruunukirppis .Mikä lienee sattuma kun menin kassalle maksamaan näitä kirpparisukkia siinä joku toinen nainen oli ottamassa rahojaan myyntipöydän tuotoista niin kas kummaa sama nainen 99&% varmuudella seuraavana p:vänä minimanin kassalla.Sitä tulee miettittyä kaikenlaista enpä usko että kruunukirppis maksaa alv uusista tuotteistaan minimani kyllä.Kuka kiertää ja mitä ?
Kruunu kirppis
18
4076
Vastaukset
- pisnes-idis
jos se pöllii niitä minimanista ja sitte myy kirppiksellä?
- Sinisilmäinen!
Joo ! Melko samaa mieltä!Tai sitte on
saanut lahjaksi ja myy niitä sen takia
ettei halua itse pitää !
- Helen123
Kruunukirppiksellä ei ole itsellään mitään myyntiä, pöydät vuokrataan asiakkaille. Asiakas sitten hinnoittelee itse myymänsä tavarat. Myös se Minimanin myyjä voi vuokrata sieltä itselleen myyntipöydän...
- kruukirp
Kyllä kruunu kirppiksellä on itsellään myyntiä. Valtaosa "takatilan" pöydistä on heidän omiaan. Katsohan niitä hintalappujen pöytänumeroita, monen eri pöydän numero on sama, mm. 300. Tämän hoksasin itsekin vasta kun kuulin jonkun (tod.näk. myyjän ystävättären) kysyvän naismyyjältä, että mitkä niitä teidän omia pöytiä ovat? Tämä nais myyjä hieman vaivaantui ja hiljensi ääntään ja sanoi, että onhan niitä. Mutta, näin kai on joka kirppiksellä.
- joskus löytyy jotain
kruukirp kirjoitti:
Kyllä kruunu kirppiksellä on itsellään myyntiä. Valtaosa "takatilan" pöydistä on heidän omiaan. Katsohan niitä hintalappujen pöytänumeroita, monen eri pöydän numero on sama, mm. 300. Tämän hoksasin itsekin vasta kun kuulin jonkun (tod.näk. myyjän ystävättären) kysyvän naismyyjältä, että mitkä niitä teidän omia pöytiä ovat? Tämä nais myyjä hieman vaivaantui ja hiljensi ääntään ja sanoi, että onhan niitä. Mutta, näin kai on joka kirppiksellä.
no, ..v.tunko väliä kuka myy? Pääasia, että on tavaraa esillä, -kuka viittii tyhjälle kirpalle tulla
- et huh huh
siellä töissä yhessä vaihees oli tosi ärsyttävä naikkonen..naama ku norsun peppu niin tympee ku voi olla naama i
oli ku sementtii ois laitettu...
ei asikaspalveluun sopiva mun mielestä..- Anonyymi
Eikös imatralla ja yleensä esim.joutseno lpr kaikki ole niinku Neukkulan leipäkaupan myyjiä,epäkohteliaita,tai niinkun koivuhaan Vehossa,siellä jo infon akka tosi töykee,myyjistä puhumattakaan.
- ent. kkirppisläinen
Kruunukirppiksen liiketoiminta myytiin joitakin vuosia sitten Minimanin pyörittäjälle, kuka tai ketkä se sitten onkaan. Kuulin sen silloin Kruunukirppiksen entiseltä omistajalta. Kysyin häneltä kirppiksellä käydessäni, kuka sen häneltä osti, koska itsekin olin kiinnostunut siitä yrityksestä.
Kirpparin henki ei ole enää sama eli ei ole enää yhtä hyvä kuin alkuperäisen omistajan sitä pitäessä. Viime talvena lakkasin luottamasta jopa osaan sen henkilökunnasta (tietty tavara katosi), ja lakkasin käymästä paikassa sekä myyjänä että ostajana. - Heidi35
Heh, 300 on ystäväni pöydän numero...ja ihan normaali yksityinen asiakas on. Minimanin omistaja möi paikan eteenpäin.
- bona
Miksi vaivautua sinne etsimään roinaa? Ainut ja oikee kirppis löytyy arskan torpalta, hyvää tavaraa ja hinnat suhteellisen huokeat.
- Hendera
Siellä on töissä niin töykeä vanhempi naishenkilö,että en enää kyseisessä liikkeessä käy.Enkä ole ainoa...
- tavarantakia
mulle on ihan sama vaikka kassalla olis veistetty puu-ukko, kunhan vain saan hyvää tavaraa edullisesti,
- Hendera
Mulle ei.Jos kaupan myyjä kokee asiakseen kommentoida asiakkaan ulkonäköä kaupanteon yhteydessä,niin ei ole mun paikka sellainen pulju.
- liikkuja
Muuttiko vai lopettiko ? tänään siellä liikkuessani olisin käynyt mutta oli liiketila pimeänä ja ovi kiinni.
- päskäpaa
Lopetti toiminnan, yhtiö meni konkurssiin.
- Katinkontit
Vieläkö sieltä saa ostettua eturauhas hierontaa?
- Anonyymi
Joo sehän on se venäläisperäinen nais myyjä
- Anonyymi
Jos olis naismyyjä niin nais myyjää, very nice myyjä mutta nais myyjä tarkoittaa myyjää joka myy naisia eli tarkoititko sutenööriä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789