siis meinaako tää hulakka jättää vauvansa tänne ja muuttaa yksin jonnekkin bimboilee ja kreisibailaa… vuoden äiti selvästi :D
Maisa muuttaa budabestiin :D
11
480
Vastaukset
- TervemenoaVaan
Sielä Budapestissä on joku lihava Turkilainen "Pasha" joka mielellään elättää suomalaista bimboBlondia joka tarvitsee elättäjän, kun oma ukko potki pellolle.
- Maantieto hallussa!?
Miksi Budapestissa olisi turkkilainen "Pasha" (whatevet that is)?
Kun itse asuin Budapestissä, tapasin paljon paikallisia eli unkarilaisia.
- Buda
No eikö Budapestissä ole näiden chattien ja TV-shopin studio? Halvalla tehdään paschaa ohjelmaa.
- 7uy6t5r4e3w
Kuka vitun Maisa?
- --x.,c-.cvcx
Maisa TORPPA! Muuta en tiiä.
- Sivistystä hei
Aloittajalle tiedoksi, kaupungin nimi on Budapest.
- mmmmeeee___
Mitä chattia maisa lähtee juontamaan?? Pitihän se arvata että maisa palaaa seiskan sivuille eron jälkeen...
- My baby
Budapestissä kuvataan ne television soittokilpailut halpatuotantona, eli Maisasta tulee taas "Maikkarin juontaja", kuten hän itse asian mielellään ilmaisee.
- ????
Kuka on burabesti?
- basha boy
Toivottavasti mariannekallio ja nuo muut paksuna olevat viidakon neropatit ei tee kuten tämä muija. Ensiksi biletykset ja chatit, sitten lapset ja perhe-elämä, ei toisin päin.
- #ilovemyäly
Onko Buda Best Ruptsissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805