Aseiden haltia on kuollut jo reilu vuosi sitten ja aseille ei ole lupia haettu. Tarkasteleekohan poliisit jossain vaiheessa kuolinpesien aseita. Aseet on kyllä ilmoitettu perunkirjoituksessa, mutta muutoin asia jäänyt kesken. Luin että olisi ollut puolivuotta aikaa hoitaa luvat kuntoon. Onko nyt niin että jos menee kyselemään saisko aseisiin lupia niin poliisi ottaa aseet heti haltuunsa ja saadaan vielä rikossyyte päälle.
Aseet yhä luvattomia
3
173
Vastaukset
- trweas
Todennäköisesti niin käy. Ennen asia olisi sujunut maalaisjärjellä ja homman olisi saanut kuntoon, mutta nyt kun eletään sortokautta, se ei enää onnistu.
Ainahan nämä aseet eivät vainajan jäljiltä edes löydy... - Hukassa kaikki
Unohda viranomaisten kanssa pelleily, lupia ei todennäköisesti tule, varsinkaan jos mukana on myös pistoolia tai revolveria.
Itse ainakin jemmaisin aseet johonkin varmaan paikkaan ja olisin kysyttäessä täysin tietämätön koko kapistuksista.- Haulikko
Virhe on tehty siinä että aseet on kirjoitettu perunkirjoitukseen jolloin niiden olemassaolo on ollut tiedossa. Mutta tuskin poliisi niitä kyselee ellet itse mene niistä ilmoittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783